Onko täällä muita jotka ovat "tienneet" olevansa raskaana ennen plussaa?
Minulla tälläinen tilanne. Kuukautisten pitäisi alkaa lauantaina, mutta olen ollut 100% varma raskaudestani jo kaksi viikkoa.
Olen aiemminkin luullut olleeni raskaana, bongaillut raskausoireita yms. mutta koskaan ei ole ollut tälläistä tunnetta!
Ajattelen noista kuukautisistakin niin, että ei ne sieltä kummiskaan tule. Meillä on sunnuntaina miehen kummipojan ristiäiset, normaalisti stressaisin kuukautisista ihan hulluna jos osuvat jonkun speciaalipäivän kohdalle.
Onko muilla kokemuksia? :)
Kommentit (25)
Minä "tiesin" kolmannen kohdalla, että tärppää ensimmäisestä kierrosta. Mitään oireita ei ollut, mutta tunne oli vahva. Tein kaksi testiäkin menkkojen oletetun alkamisajan tienoilla ja molemmat olivat negatiivisia. Totesin vain, että väärässä ovat. Nyt tuo "negatiivinen testitulos" juoksee ympäri pihaa muovimiekan kanssa. Eli raskaana olin, niin kuin "tiesinkin".
Olen kolme kertaa tiennyt kiinnittymiskivuista 6-7 päivää ovulaation jälkeen. Kovat menkkakrampit ilman vuotoa ja kestivät noin kolme tuntia.
Tunsin ovulaation, harrastettiin seksiä ja viikon päästä tunsin kiinnittymisen :) olin 100% että vauva tulee. Se oli hauskaa :)
Ei menny ku muutama päivä ovulaatiosta ku olin 100% varma raskaudesta. Tissit turpos ja tuli niin kipiäksi, ettei pystyny juoksemaan. Olin niin raivona, etten välillä tienny miten selviän sen tunteen kans. Itkuisuus. Mies halasi ja tökkäs samalla vahingossa kipeään tissiin. Sitä itkun määrää! Ja niin jäässä! Oli kesä, mut nukuin silti villasukat jalassa ja kaks peittoa+ viltti päällä. Ja silti paleli. Vähän myöhemmin alko pahoinvointi. Se jatkuva etominen. Kaikki oksetti ja iletti. Mies boksereissa oli kauhistus. En ymmärrä miten sekin saattoi etoa niin paljo! Ja nämä pämppää ja madafakin darra renkutuset. Vieläki meinaa laatta lentää, jos kuulee radiosta kyseiset kappaleet. Kyllä, vihaan raskaana olemista.
Tulipa vuodatus, anteeksi:D
Ittellä viikkoa ennen menkkojen alkua alko epäilyttää. Yritystä oli ollut pitkään takana, joten en hirveemmin jaksanu enää "haamuoireita" metsästellä ennen mahdollisia menkkoja. Noh, ittellä rupes tulinen ruoka närästämään, mikä oli outoa, koska en ollut koskaan aiemmin kärsinyt närästyksestä.
Ihmettelin tätä miehellekkin, ja muistaakseni seuraavana aamuna tein testin, vaikka oli menkkoihin vielä.vähän aikaa, ja plussahan sieltä pamahti. :D herätin epäuskoisena vielä mieheni joka oli tullu yövuorosta kotiin, että enhän mä kuvittele kahta viivaa testiin. ;DD
Mut närästyksen lisäks ei ollu oikeestaan muuta, mikä ei olis normi kiertoon kuulunu mm rintojen arkuus ja turvotus