Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua alko jo kaduttaa mun Elloksen ja Nellyn tilaukset

Vierailija
28.06.2016 |

Voinko vaan olla sillee jaa ja olla hakematta niitä ko otin postiennakonlla? Tuleeko sieltä päin sitten valitusta jos teen tällee?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
2/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No peru ne, jos niitä ei ole vielä lähetetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat hoitaa asiasi kunnolla, et voi. Mutta palauttaa varmaan voit.

Vierailija
4/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niistä tilaat? Tilaa englannista nyt kun vielä voi, puntakin on halpa. Kohta eläkeläiset ja elämäm koululaiset erottaa Suomen EU:sta eikä enää voi nettishoppailla mistään.

Vierailija
5/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No peru ne, jos niitä ei ole vielä lähetetty.

Hmmm, elloksen varmaankin on, Nellyn ei.. Täytyy kattoo, hahah kiitos tästä vinkistä, jota itse ens ees ajatellut... :D

Vierailija
6/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niistä tilaat? Tilaa englannista nyt kun vielä voi, puntakin on halpa. Kohta eläkeläiset ja elämäm koululaiset erottaa Suomen EU:sta eikä enää voi nettishoppailla mistään.

No empä tiedä oikeen mitään sellasia kauppoja... :/ eikä oo käyny kyllä mielessäkään, ko ikuisuuden oon tollasista paikoista tilannut. :D

Vierailija
7/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elloksella tulee tilauskielto jos jätät noutamatta. Siskolleni tuli. Eli ei voi enää ikinä tilata ellokselta kun jätti paketin noutamatta.

Vierailija
8/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jättänyt hakematta. Se vaan on niin että voivat mahdollisesti periä sinulta lähetyskulut takaisin tai sitten jos tilaat heiltä uudelleen niin sisällyttävät nämä kulut siihen. Voi myös olla että jos useamman kerran jätät tilaukset noutamatta et enää voi edes tilata kys. lafkoista postiennakolla.

Apua :DDDD

Vierailija
9/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No empä tiedä oikeen mitään sellasia kauppoja... :/ eikä oo käyny kyllä mielessäkään, ko ikuisuuden oon tollasista paikoista tilannut. :D

www.asos.com

Vierailija
10/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elloksella tulee tilauskielto jos jätät noutamatta. Siskolleni tuli. Eli ei voi enää ikinä tilata ellokselta kun jätti paketin noutamatta.

hahha, oon niin varma, että mieheni mielestä tää olis vaan hyvä juttu.

Vierailija
11/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellyllä joudut maksamaan palautuskulut 19€.

Vierailija
12/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasitko suurillakin summilla?

Vierailija
13/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

www.asos.com

Hei oon sittenki kuullut ainaki tosta! Täytyy heti mennä kattoo :) Kiitos sulle! Ja toki muille kans avusta

Vierailija
14/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasitko suurillakin summilla?

No siis yhteensähän elloksen kaksi pakettia + nellyn niin tuli ihan kiitettävästi maksettavaa, mutta toisaalta säästöäkin tuli siinä mielessä, että molemmissa huikeet alet kaikista vaatteista.

Vierailija
15/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mitään seuraa, jos et hae paketteja. Voit maksaa pankkitunnuksilla jatkossa etukäteen, jos tilaat jotain, jos joku postiennakkotilauskielto tulee. Voi olla kyllä, että postikuluista saat laskun, mutta se ei kirpase niin paljoa. Millä summalla tilasit?

Vierailija
16/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Asosin suosittelija ei osaa näköjään laskea. Se odotettu punta-ale jäi toteutumatta, maksat eurohinnoissa kurssieroa reilusti. 

Vierailija
17/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hahha, oon niin varma, että mieheni mielestä tää olis vaan hyvä juttu.

Hassunhauskaa, kun nainen vitsailee omasta tyhmyydestään.

Vierailija
18/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Asosin suosittelija ei osaa näköjään laskea. Se odotettu punta-ale jäi toteutumatta, maksat eurohinnoissa kurssieroa reilusti. 

Valuutaksi voi vaihtaa punnan tilatessa. Hinta tipahtaa sen kymmenisen prossaa. Toisaalta, Asoksella on nyt alet ja muutenkin edullista koko ajan. Ja ne valikoimat..

Vierailija
19/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi perua niin sit vaan palautat heti.

Vierailija
20/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista, tuleeko noista mitään maksua perässä mutta itse unohdin joskus hakea paketin (en nyt kuollakseni muista mistä tilasin, mutta ihan joku perus H&M tai vastaava) ja tuli parinkympin lasku. Ihan oikein kyllä mielestäni. Käy mieluummin paikanpäällä ja palautat paketit heti, Nellyllä palautus on ilmainen, Elloksesta en tiedä.