Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaas ennen piti lukea itsensä ylioppilaaksi, että

Vierailija
21.03.2026 |

Tiesi kaiken tietämisen arvoisen. Kun taas nykyaan kuka vaan peruskoulusta pudonnut voi käyttää Googlea ja olla yhtä viisas kuin jos olisi suotta mennyt lukioon niitä älliä saamaan.

Elämä on nyt paljon helponpaa. Ei tarvita kalliita osamaksuin hankittuja tietosanakirjasarjoja eikä mitä/missä/milloin kirjojakaan.

Iloinen setämies savosta

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksesta voi hakea suoraan Aaltoon ja valmistua DI:ksi

Vierailija
2/19 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiailen sitten syvään syvään kun, komeaksi kartanonherraksi esittäytyvä DI-mies suutelee. DI jolla on valkoinen hevonen ja omaa metsää. Millekään pierevälle junttieinarille on polviani niksauta, enkä hymyä vilauta.

Vierailija
4/19 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, mikä oiva tapa rikastua suunnattomasti.

Vierailija
5/19 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

E käynyt kouluja. Eletään hienoa elämää isossa omakotitalossa, jossa mies, DI, hellii ja paijaa minua. Elämä on ihanaa ja olen taas raskaana. Takka laitetaan kohta päälle ja tehdää hyvää ruokaa. Olohuoneen ruokailupöytään mahtuu vaikka kymmenen ihmistä. Ikkunat lattiasta kattoon, tähdet näkyy kauniisti yöllä ja päivällä niin valoista.

Vierailija
6/19 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös meillä naisilla on hyvät mahdollisuufet luotuna. Meistä voi tulla pääministereitä ja presidenttejäkin.

Ennen ei ollut paremmin.

Vierailija
7/19 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sivistivät itseään vapaa-ajalla kirjastoissa ja laatulehtiä lukemalla. Jäi jotain mieleenkin.

Vierailija
8/19 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E käynyt kouluja. Eletään hienoa elämää isossa omakotitalossa, jossa mies, DI, hellii ja paijaa minua. Elämä on ihanaa ja olen taas raskaana. Takka laitetaan kohta päälle ja tehdää hyvää ruokaa. Olohuoneen ruokailupöytään mahtuu vaikka kymmenen ihmistä. Ikkunat lattiasta kattoon, tähdet näkyy kauniisti yöllä ja päivällä niin valoista.

Mikä ihana näkymä. Aivan miäletön. Myös meillä on vastaava tilanne. Minun poikanikin on sattumalta DI ja toinen on lentäjä ässä hän näyttää hieman Mika Aaltolalta ja toinen aivan isältään, joka on oikeinkin komistus mielestäni.

Aika pitkiäkin ovat. 173 senttimetriä vähintään.

Vierailija
9/19 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen sivistivät itseään vapaa-ajalla kirjastoissa ja laatulehtiä lukemalla. Jäi jotain mieleenkin.

No se on kyllä totta. Nyyrikkejä saati Reginoitakaan ei enää löydä mistään.

Vierailija
10/19 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin mies hellii minua, koskapa onkin toimitusjohtaja. Tuo monesti leikkelelautasen tullessaan.

Yllään hänellä on valkoinen farkkupuku.

Vierailija
11/19 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö sekään oikein että AMK:sta voi hakea suoraan tieteellisen yliopiston maisteriopintoihin? Tässä alkaa yliopistot kärsiä inflaation. Eivät kaikki voi olla korkeakoulutettuja. Tai sitten pitää tyytyä siihen, että korkeakoulutettu istuu kaupan kassalla tms. 

Vierailija
12/19 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naisilla on hyvät mahdollisuudet. Ei tarvitse mennä naimisiin rahan takia miehen kanssa vaan voi rakkauden takia olla naisen kanssa.

Vierailija
13/19 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naisilla on hyvät mahdollisuudet. Ei tarvitse mennä naimisiin rahan takia miehen kanssa vaan voi rakkauden takia olla naisen kanssa.

Sehän se, kun voivat elää itsekseenkin ilman vakkaria kauniissa siistissä asunnossa. 

Pitää pöntön kantta kiinni ja tavaransa miten tahtovat. 

He saavat ilmaista itseään vapaasti ja aikuiset miehet eivät yritäkään siitä estää.

Vierailija
14/19 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkekin juoksee jo kolmen maassaolovuoden jälkeen.

Vierailija
15/19 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihana näkymä. Aivan miäletön. Myös meillä on vastaava tilanne. Minun poikanikin on sattumalta DI ja toinen on lentäjä ässä hän näyttää hieman Mika Aaltolalta ja toinen aivan isältään, joka on oikeinkin komistus mielestäni.

Aika pitkiäkin ovat. 173 senttimetriä vähintään.

Kova poika sinulla kun on vähintään viisi viholliskonetta pudottanut.

Vierailija
16/19 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se, kun voivat elää itsekseenkin ilman vakkaria kauniissa siistissä asunnossa. 

Pitää pöntön kantta kiinni ja tavaransa miten tahtovat. 

He saavat ilmaista itseään vapaasti ja aikuiset miehet eivät yritäkään siitä estää.

Kun vaan keskittyisivät omiin asioihinsa eivätkä yrittäisi määräillä miten miesten pitää elää.

Vierailija
17/19 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilaus pakolliseksi maassamme. 

Vierailija
18/19 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöttekö 3:ea eri leikettä ?

Vierailija
19/19 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä oli, mutta jos ei ole mitään kouluja käynyt, ei välttämättä edes tiedä että jotain asiaa voi kysyä saati sitten kyseenalaistaa. Ei välttämättä edes tiedä joidenkin asioiden tai ilmiöiden olemassaolosta. Ihminen myös oppii tuottamaan tietoa, ei pelkästään hokemaan sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi