Apua! Olen raskaana, mitä teen?
Lapsi on entisen miesystäväni, joka sittemmin on palannut takaisin asumaan minua edeltäneen naisen kanssa. Kuitenkaan suhteemme ei päättynyt vaan tässä sitä nyt ollaan 7 viikolla... Lapsen aion pitää, mutta mitä teen lapsen isän kanssa?
Mies vihaa lapsia suuresti ja sanoo kyllä suoraan että eroon lapsesta on hankkiuduttava. Mies ei minua missään vaiheessa loukannut ja niinpä en hänen elämäänsä haluaisi pilata tälläisellä pommilla, mutta eihän kukaan yksinkään lasta haluaisi kasvattaa.
En toisaalta haluaisi kertoa lapsesta, koska en halua salasuhteemme päättyvän. En myöskään halua ottaa riskiä kertoa etukäteen jos ensimmäisessä ultrassa selviää että onkin vain esimerkiksi tuulimuna..
Mitä teen?
Kommentit (30)
Pidä lapsi, jos todella haluat. Mies on mukana lapsen elämässä jos haluaa. Salasuhde jatkuu, jos haluatte.
Ultrakuva kirjekuoreen postiluukusta (älä sulje kuorta). Lappu mukaan jossa laskettuaika ja ps. ota yhteyttä jos kiinnostaa..
Haluaisitko vakavan suhteen tuollaisen pertturimiehen kanssa?
Onko ap taas yksi 16-vuotias teiniäiti?
Te olette pahimpia! Niin sitä esitetään että miestä ja tämän elämää arvostettaisiin... vaikka todellisuudessa sinua ei taida miehen onni kiinnostaa pätkääkään... mikäli tämä on jo toisen naisen kanssa ja et osaa päästää irti vaan jatkat suhdetta.
Mies sekä sinä olette täysiä sikoja!
On siinä vasta salasuhde kun netissä asti toitotetaan
Miten voit välittää miehestä, kuka selkeästi ei välittänyt sinusta jos kerran palasi entisenaä luokse.
Olette pettäjiä ja uskon nykyisen ansaitsevan tietää totuuden. Hän tehköön päätöksen jatkaako itse pettäjämiehen kanssa.
Sinuna päästäisin vain irti, mies ei ainakaan sinusta välitä.
Mies pitää saada vastuuseen lapsesta
Vierailija kirjoitti:
Te olette pahimpia! Niin sitä esitetään että miestä ja tämän elämää arvostettaisiin... vaikka todellisuudessa sinua ei taida miehen onni kiinnostaa pätkääkään... mikäli tämä on jo toisen naisen kanssa ja et osaa päästää irti vaan jatkat suhdetta.
Mies sekä sinä olette täysiä sikoja!
Tietenkin kiinnostaa miehen onni! Ainut mies kenestä olen koskaan välittäny tarpeeksi, enkä koe ahdistusta saadessani lasta elämäni rakkaudelle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tee parempi provo.
Haluatko mukaan ultraan uskoaksesi?
Viikon verran asiaa itkenyt yksin ja sinä osoitat selkeästi sitä tukea jota juuri kysymykselläni kaipasin. Ap.
Se ei pane joka pelkää raskautta :D
Vierailija kirjoitti:
Se ei pane joka pelkää raskautta :D
No enhän pelkääkkään, tätähän melkein odotin tahallani jätin kertomatta etten pillereitä syö ja muuta en vaatinut... nyt kun todellisuus iski niin kaikki ei mennytkään niin yksinkertaisesti kun suunnittelin. Ap.
Millainen on suhteesi exän vanhempiin? Voisitko manipuloida heidät puolellesi?
Vierailija kirjoitti:
Millainen on suhteesi exän vanhempiin? Voisitko manipuloida heidät puolellesi?
Molempien kanssa kyllä tullaan toimeen, onnistuisiko se? Ymmärtääkseni äiti on erittäin vanhoillinen ja lapsirakas. Onko viisasta ottaa yhteyttä suoraan miehen äitiin "avun tarpeessa"? Ap.
Käräytä mies hänen tyttöystävälleen!