Seksi uuden miehen kanssa surkeaa
Tässä tilanteeni lyhyesti:
Vuosi sitten erosin miehestä, jonka kanssa mikään muu ei toiminut kuin seksi. Hänen kanssaan se oli alusta asti hyvää, ja koin elämäni parhaat orgasmit hänen kanssaan. Erinäisten muiden syiden vuoksi kuitenkin erosimme ja puolivahingossa löysin uuden miehen reilun 5 kk kuluttua. Tapasimme Tinderissä ja aikomukseni oli vain pitää hetken hauskaa. Jo ensimmäisen tapaamisen jälkeen mies jäi yöksi, mutta seksiä harrastimme vasta viidennellä kerralla. Tästä ei kuitenkaan meinannut tulla mitään koska mies ei lauennut useista yrityksistä huolimatta, ja tätä toistui monta kertaa.
Tapailu syveni pian seurusteluksi ja jossain vaiheessa seksielämäkin parani ja oli jopa ihan tyydyttävää. Aika pian ongelmat tulivat taas takaisin, välillä kesken seksin mies alkoi hikoilemaan litrakaupalla ja sydän löi miljoonaa, oli pakko keskeyttää. Välillä ei lauennut ollenkaan, välillä taas alle minuutissa. Aina oli selitys valmiina, milloin johtui alkoholista, flunssasta, stressistä tai jostain muusta. Puoli vuotta sitten sain patistettua lääkäriin ja siellä sanoi johtuvan eturauhastulehduksesta. Sai lääkkeet, ei auttanut, kokeiltiin uutta lääkettä. Tämän jälkeen sanoi että kaikki oireet katosivat, ja hetken aikaa seksikin onnistui normaalisti.
Kunnes n. 3 kuukautta sitten alkoi taas ongelmat: joko miehellä ei seissyt ollenkaan tai erektio lopahti kesken seksin. Taas samat selitykset kuin aiemmin, kunnes tunnusti että eturauhastulehduksen oireet eivät itseasiassa olleet hävinneet lääkityksellä, ei vain ollut kehdannut kertoa sitä.
Nyt tilanne on siis se, että olemme olleet vuoden yhdessä ja 3 kuukauteen seksi on ollut pelkkää räpellystä. Tänä aikana ehkä kaksi kertaa on onnistuttu viemään loppuun asti. Aiemmassa suhteessa nautin seksistä, mutta nyt asiat joista olen aiemmin pitänyt ovat muuttuneet asioiksi, joita en enää halua. Nautin suunnattomasti olla päällä, mutta mies sanoo että se asento ei tunnu hänestä hyvältä. Niinpä olen alkanut välttelemään sitä asentoa. Nyt meillä ei ole seksiä ollenkaan, itseltäni on kadonnut täysin mielenkiinto kun monta kertaa peräkkäin on käynyt niin ettei miehellä ole seissyt ollenkaan. Olemme vasta kolmekymppisiä ja tuntuu hieman oudolta että tässä vaiheessa on jo tällaisiä ongelmia. Mies on muutoin kiltti ja kohtelee minua hyvin, mutta en tunne enää seksuaalista vetoa häntä kohtaan. Toisaalta tuntuisi väärältä jättää tälläisen syyn takia, mutta loppuelämääni en kuitenkaan haluaisi viettää suhteessa joka ei täysin tyydytä minua. Mitä te tekisitte vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (49)
Mä olin varmaan ap:n miehen kanssa hänen jälkeensä 😅
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset kehottaa eroamaan miehestä, jonka sairaus on ainakin hetkellisesti vaikuttanut seksiin? Entä jos seksielämä heikkenee lastensaannin jälkeen. Riittääkö jos odottaa 6 kk ja sitten mies voi erota hyvällä omalla tunnolla? Tai nainen kärsii kuivuudesta tms?
Kyllä, silloin voi erota. Parempi kuin jäädä siihen suhteeseen kärvistelemään. Parempi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Eipä oo onneks ollut tommosia kokemuksia mulla. Kaikilla seissyt ku ruutisarvi ja seksiä joka päivä, jos haluan.
No hyvä, sulla oli paljon lisättävää tähän keskusteluun.
Vanha aloitus, mutta kun on nostettu esille, niin yksi ajattelemisen arvoinen pointti. Mun kokemuksen perusteella mies, joka on huono seksissä, on monesti kovin mustasukkainen, jopa väkivaltainen. Kokee kaikkien olevan VARMAsti parempia, ja siten potentiaalisia uhkia tyydyttämään se oma tyydyttämätön kumppani. Omalla kohdalla tämä tarkoitti, että olisin ollut panemassa kenen tahansa kanssa, jos vaikka viivyin vähänkin kauemmin poissa hänen kontrollista. Vaikka lähikaupassa. Siksi en jatkaisi suhdetta, jossa seksi ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen päällä asento voi sattua.
Kokemuksesta voin sanoa, että yli puolet naisista ei osaa olla päällä.
Monella ei myöskään kunto riitä, vaan "istutaan" ja myllätään vehkeet tunnottomaksi.
Miksi sitten roikut suhteessa, jos seksi ei luista ?
Vanha aloitus, tilanne lienee jo ratkennut suuntaan tai toiseen.
Minusta se ratkaisee voiko seksiongelmista puhua. Jos asiasta kehkeytyy hirveä puhumaton möykky niin eihän suhteesta oikein mitään tule. AP:n miehen kohdalla oli varmaan kehittynyt psyykkisistä syistä erektiohäiriö fyysisen sairauden lisäksi. Hankala juttu, jos siihen ei voi saada kumppanilta apua, kun ei kehtaa puhua ja käsitellä asiaa.
Tässä auttaisi rakkaus. Eli jos on rakkautta, niin ongelmia jaksetaan käsitellä ja sietää kauemmin. Mutta jos seksistä ei tule mitään, se ei tyydytä eikä suju, niin minusta se on pätevä syy lopettaa suhde, puolin ja toisin. En ole koskaan ymmärtänyt suhteita, missä suhdetta jatketaan, vaikkei seksi oikein koskaan ole toiminut. Minusta se on varma merkki siitä, että henkilö ei ole oikea. Jonkun toisen kanssa molemmat ovat onnellisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen päällä asento voi sattua.
Kokemuksesta voin sanoa, että yli puolet naisista ei osaa olla päällä.
Monella ei myöskään kunto riitä, vaan "istutaan" ja myllätään vehkeet tunnottomaksi.
Mitenkäs siinä päällä siis kuuluu olla?
No se olisi mielestäni ihan hyvä syy eroon. Jos seksi jatkuvasti jotenkin tökkii, se aiheuttaa ongelmia suhteen muillakin alueilla.