Seksi uuden miehen kanssa surkeaa
Tässä tilanteeni lyhyesti:
Vuosi sitten erosin miehestä, jonka kanssa mikään muu ei toiminut kuin seksi. Hänen kanssaan se oli alusta asti hyvää, ja koin elämäni parhaat orgasmit hänen kanssaan. Erinäisten muiden syiden vuoksi kuitenkin erosimme ja puolivahingossa löysin uuden miehen reilun 5 kk kuluttua. Tapasimme Tinderissä ja aikomukseni oli vain pitää hetken hauskaa. Jo ensimmäisen tapaamisen jälkeen mies jäi yöksi, mutta seksiä harrastimme vasta viidennellä kerralla. Tästä ei kuitenkaan meinannut tulla mitään koska mies ei lauennut useista yrityksistä huolimatta, ja tätä toistui monta kertaa.
Tapailu syveni pian seurusteluksi ja jossain vaiheessa seksielämäkin parani ja oli jopa ihan tyydyttävää. Aika pian ongelmat tulivat taas takaisin, välillä kesken seksin mies alkoi hikoilemaan litrakaupalla ja sydän löi miljoonaa, oli pakko keskeyttää. Välillä ei lauennut ollenkaan, välillä taas alle minuutissa. Aina oli selitys valmiina, milloin johtui alkoholista, flunssasta, stressistä tai jostain muusta. Puoli vuotta sitten sain patistettua lääkäriin ja siellä sanoi johtuvan eturauhastulehduksesta. Sai lääkkeet, ei auttanut, kokeiltiin uutta lääkettä. Tämän jälkeen sanoi että kaikki oireet katosivat, ja hetken aikaa seksikin onnistui normaalisti.
Kunnes n. 3 kuukautta sitten alkoi taas ongelmat: joko miehellä ei seissyt ollenkaan tai erektio lopahti kesken seksin. Taas samat selitykset kuin aiemmin, kunnes tunnusti että eturauhastulehduksen oireet eivät itseasiassa olleet hävinneet lääkityksellä, ei vain ollut kehdannut kertoa sitä.
Nyt tilanne on siis se, että olemme olleet vuoden yhdessä ja 3 kuukauteen seksi on ollut pelkkää räpellystä. Tänä aikana ehkä kaksi kertaa on onnistuttu viemään loppuun asti. Aiemmassa suhteessa nautin seksistä, mutta nyt asiat joista olen aiemmin pitänyt ovat muuttuneet asioiksi, joita en enää halua. Nautin suunnattomasti olla päällä, mutta mies sanoo että se asento ei tunnu hänestä hyvältä. Niinpä olen alkanut välttelemään sitä asentoa. Nyt meillä ei ole seksiä ollenkaan, itseltäni on kadonnut täysin mielenkiinto kun monta kertaa peräkkäin on käynyt niin ettei miehellä ole seissyt ollenkaan. Olemme vasta kolmekymppisiä ja tuntuu hieman oudolta että tässä vaiheessa on jo tällaisiä ongelmia. Mies on muutoin kiltti ja kohtelee minua hyvin, mutta en tunne enää seksuaalista vetoa häntä kohtaan. Toisaalta tuntuisi väärältä jättää tälläisen syyn takia, mutta loppuelämääni en kuitenkaan haluaisi viettää suhteessa joka ei täysin tyydytä minua. Mitä te tekisitte vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (49)
Hoidatte tulehduksen kuntoon. Käykää lääkärissä uudestaan jossei mene ohi.
Kuka käski ottaa uuden miehen? Olisit ottanut vanhan.
Lähtisin. Huono seksi ei vaan riitä.
Onpa hyvä että miehen haluttomuudesta tai huonosta seksistä on alettu puhua! Itselläni on ollut noin kolme kumppania, joiden kanssa seksi oli yhtä hankalaa kuin aloittajalla. Ja ikävä kyllä, se ei siitä koskaan muuttunut tai parantunut enkä siis usko, että vika on eturauhastulehduksessa tms. vaan ihan korvien välissä.
Onkohan meillä ollut sama mies? Hänkään ei pitänyt nainen päällä -asennosta ja sekin kertoo mielestäni miehen seksuaalisesta epävarmuudesta. Sanoisin että asiat eivät tästä parane etkä voi kouluttaa miestäsi vaan sinun pitää miettiä kestätkö tällaista loputtomiin. Kannattaisi varmaan vaihtaa miestä.
Taas huomataan kuinka naisella ei ole kykyä empatiaan, vain kykyä oman edun tavoitteluun.
Miltä kuulostaa jos mies jättäisi naisen _koska_ nainen ei kostu ja laukea joka kerta jopa sairauden takia?
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä että miehen haluttomuudesta tai huonosta seksistä on alettu puhua! Itselläni on ollut noin kolme kumppania, joiden kanssa seksi oli yhtä hankalaa kuin aloittajalla. Ja ikävä kyllä, se ei siitä koskaan muuttunut tai parantunut enkä siis usko, että vika on eturauhastulehduksessa tms. vaan ihan korvien välissä.
Onkohan meillä ollut sama mies? Hänkään ei pitänyt nainen päällä -asennosta ja sekin kertoo mielestäni miehen seksuaalisesta epävarmuudesta. Sanoisin että asiat eivät tästä parane etkä voi kouluttaa miestäsi vaan sinun pitää miettiä kestätkö tällaista loputtomiin. Kannattaisi varmaan vaihtaa miestä.
Kohtalotoveri! Oon kanssa alkanut miettiä että jos vika onkin ihan jossain muualla kuin se eturauhastulehdus. Miehellä nyt menossa kolmas lääkekokeilu siihen, joka kerta käynyt yksityisellä urologilla ja siitä huolimatta mikään ei tunnu auttavan. Mies vakuuttelee että minussa ei ole vikaa. Kävin viime viikolla itse sukupuolitautitesteissä kun tulin jo vainoharhaiseksi kun mies kuvaili oireitaan (kuulosti ihan klamydialta). Testi oli kuitenkin puhdas.
-ap
Oletko sinä käynyt testeissä sinä aikana, kun olet ollut miehen kanssa? Se voisi olla fiksua. Jos seksi on vuoden ajan surkeaa, ei se siitä parane. Miehelle parempi seksi tarkoittaa ilmeisesti sitä, että hän laukeaa minuutissa eikä edes tajua huomioida sinua.
Eipä oo onneks ollut tommosia kokemuksia mulla. Kaikilla seissyt ku ruutisarvi ja seksiä joka päivä, jos haluan.
Joo, ei jatkoon.Mulla oli tapailu, jossa mies myös vältteli asentoa , jossa olin päällä. Vänisi joskus, kun ei ehtinyt panna takaa päin, vaan sai samalla kuin tulin. Puheitten tasolla oli kuitenkin omasta mielestään hyvin kestävää sorttia. Lämmittelytkin oli ihan utopiaa, ajatteli, että panemalla hoituu. No, hoituihan se , kun olin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Taas huomataan kuinka naisella ei ole kykyä empatiaan, vain kykyä oman edun tavoitteluun.
Miltä kuulostaa jos mies jättäisi naisen _koska_ nainen ei kostu ja laukea joka kerta jopa sairauden takia?
No täällä yksi tuollainen nainen, joka ei ole tullut seksissä. Minut on jätetty tämän takia ja ymmärrän niitä miehiä oikein hyvin (kyllä - monikossa, miehiä).
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä käynyt testeissä sinä aikana, kun olet ollut miehen kanssa? Se voisi olla fiksua. Jos seksi on vuoden ajan surkeaa, ei se siitä parane. Miehelle parempi seksi tarkoittaa ilmeisesti sitä, että hän laukeaa minuutissa eikä edes tajua huomioida sinua.
Tuossa yllä kerroin juuri käyneeni viikko sitten testeissä (klamydia, hiv, kuppa, tippuri) koska tulin jo vainoharhaiseksi miehen kuvailtua oireitaan jotka kuulostivat ihan klamydiaan sopivilta. Tulos oli puhdas ja mies sanoo käyneensä testeissä juuri ennen kuin aloimme tapailemaan. En tiedä olisiko silti mahdollista että miehellä olisi esim klamydia mutta minulla ei?
Edelleen tekisimme paremman provon.
Minä en muuta toivokaan,kuin että nainen on päällä.Ja en tosiaankaan ole mikään lahna siinä alla!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan meilläkin :D Oma entiseni ei tykännyt kun minä ns. määräsin tahdin. Oli vähän tylsää seksiä kun itse ei voinut pahemmin olla aktiivinen. Sai halut viilentymään aika lailla ja sekös miestä vitutti, mutta silti ei voinut antaa minulle enemmän roolia :D Noh mutta määrätköön nykyisin itselleen tahtia rauhassa vain
Tylyltähän se kuulostaa, mutta minä myös suosittelisin jättämään miehen, jos/kun ongelmat ei tunnu tuosta ratkeavan. Huono seksi ajaa pariskunnan hyvin nopeasti seksittömyyteen, koska toinen ei pysty ja toinen ei halua, niin aika pian se toinenkin lakkaa haluamasta.
Olisitko valmis täysin seksittömään suhteeseen? Jos vastaus on "en", eroa.
Vierailija kirjoitti:
Ohan tää vähän surullista. Kukaan ei edes ajattele, että taustalla olisi joku sairaus. Ja aivan varmasti tässä tapauksessa ainakin osasyynä ovat matalat testotasot. Mutta eipä mameja se terveys tässä kiinnosta, kunhan vain aisa olisi kova ja saisi naisen tyydytettyä. Oksettavaa luettavaa kertakaikkiaan.
Ja lisään vielä, että mies kävi jälleen urologilla pari viikkoa sitten ja sai uuden lääkityksen tulehdukseen. Sen jälkeen olemme kerran harrastaneet seksiä, miehellä seisoi normaalisti mutta laukesi taas alle minuutissa. Oli itse tyytyväinen suoritukseensa eikä ilmeisesti edes huomannut minun pettymystä. Tuntuu, että koko suhde pyörii tällä hetkellä miehen ja hänen vehkeensä ympärillä.
-ap