Jätä punainen liha ja muu prosessoitu paska pois ruokavaliosta
Kasvikset tilalle. Kyllä hyvinvointi kohenee heittämällä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
En ole juurikaan koko elämäni aikana syönyt punaista lihaa enkä sitä kaipaa. Kun joskus maistelen, voin ihan pahoin.
Vegetarismiin siirtyminen parantaisi ylipäänsä maapallon tilaa, en ymmärrä, miksi jonkun on saatava nautintonsa ihmiskunnan kustannuksella. Jätetään eläimet vain suosiolla rauhaan.
Voi jeesus. Tässä eletään lopunaikoja muutenkin. Ei maapallo hippeilyllä pelastu. Ihminen on SEKASYÖJÄ. Ja eläimiä mekin siinä missä vaikka koira, joka sekin syö lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvikset tilalle. Kyllä hyvinvointi kohenee heittämällä.
Mutta, miten mä sitten karppaan?!?"? Saanko syödä edes kananmunia? Ja juustoa? Vai onko mun sen jälkeen pakko syödä vain soijapastaa ja munakoisoa?
Karpata voi ilman lihaakin.
Syön punaista lihaa ehkä kerran, kaksi vuodessa enkä ole huomannut eroa kehossani. Samanlainen väsynyt vätys olen vieläkin.
Bull Mentula sanoo, että ihminen on luotu lihansyöjäksi.
Kyllä Bull tietää!
Millä tavoin hyvinvointi kohenee kun jättää lihan pois? Itse syön nykyään lihaa muutaman kerran kuukaudessa. Voisin elää kokonaan ilman lihaakin, koska olen ollutkin ilman sitä aikoinaan, mutta kun musta tuntuu, että kaikessa on jotain huonoa. Kasviksissa ties mitä torjunta-ainejäämiä ja kemikaaleja, marjoissa ja sienissä Tsernobylin laskeumaa, kaloissa raskasmetalleja. Mitä mä voin syödä että syön terveellisesti? Entä pavut, linssit, pähkinät ja siemenet, eiköhän niistäkin löydy jotain kemikaaleja? Soijassa ja tofussakin oli jotain miksi niitä ei kannata ylenmäärin syödä. Vai onko se kuitenkin niin, että paras tulos tulee, kun vaan syö kaikkea kohtuudella?
Miksi punaisen lihan poisjättäminen auttaisi terveyteen? Ne on ne lisätyt nitriitit ja suolat ja huonot paistomenetelmät, jotka tekevät joistakin lihoista epäterveellisiä. Ei sillä perusteella kannata leimata vaikkapa pihviä tai jauhelihaa. Makkarat ja leikkeleet kannattaa pääsääntöisesti jättää väliin.
Niin ja tofua ja seitania syömällä on hyvä mahdollisuus kasvattaa kunnon manboobsit. Soijassa on paljon kasvisestrogeenia ja se on myrkkyä kilpirauhaselle.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeesti mun kommentti on poistettu, jossa totesin, että mulle jäis nälkä, kun 99,9% kasvisruoista maistuvat ja haisevat oksettavalle? :'D
Väärä mielipide katsos.
Minulla on eri sairauksien vuoksi hyvin rajoitettu ruokavalio, joten lihan poisjättäminen ei oikein onnistu. Liha on yksi harvoista ruoista, joka ei aiheuta minulle ongelmia.
Makukysymys, sanoi sika kun ulostetta söi. Se on muuten jännä, miten ruokavalio tuoksuu ihmisten kaikissa eritteissä. Paljon lihaa syövillä on hikikin kitkerämpää.