Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottelen tässä naimisissa olevan miehen puhelua, pitäisi tulla käymään...

Vierailija
01.07.2008 |

naimisissa olevan veljeni pitäisi tulla piipahtamaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi käyvänsä töiden jäkeen kahvilla Kristiinan kanssa ja tulevansa klo 18 mennessä kotiin. Kristiina on hyvä ystävä. Hoiti vanhempia lapsiammekin kun olin synnyttämässä, jotta mieheni pääsi mukaani.

Vierailija
2/10 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaisia, ystäviä. Vaihdellaan kuulumiset ja hörpätään kahvit. Jos vaimo ei ole mukana kyläilemässä, toivottelen terkkuja lähtiessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on huvittavaa, kun nämä "seuralaiset" itse pitää itseään jonain megaihmisenä, kun saavat vikiteltyä toisen naisen miehen. Kannattaisi miettiä, että miksei saa itse kuin seuraa vällyjen väliin:D

Vierailija
4/10 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naimisissa.

Me kumpikaan ei saada tarpeeksi hellyyttä, juttuseuraa ja seksiä suhteissamme, siksi tämä salasuhde.

Ollaan ehkä enemmänkin ystäviä kuin rakastavaisia, hän vaihtaa mulle kädettömälle puhjenneen pyöränkumin ja mä leivon hälle pullaa.. Puhutaan kaikesta maan ja taivaan välillä ja käydään yhdessä lenkillä. Oikein toimiva järjestely.

Vierailija
5/10 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita kuntoon omien puolisoiden kanssa... Ällötyksiä olette, yäk.

Itse olen naimisissa.

Me kumpikaan ei saada tarpeeksi hellyyttä, juttuseuraa ja seksiä suhteissamme, siksi tämä salasuhde.

Ollaan ehkä enemmänkin ystäviä kuin rakastavaisia, hän vaihtaa mulle kädettömälle puhjenneen pyöränkumin ja mä leivon hälle pullaa.. Puhutaan kaikesta maan ja taivaan välillä ja käydään yhdessä lenkillä. Oikein toimiva järjestely.

Vierailija
6/10 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiinan kuulumisia.

3.

Vierailija
7/10 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten et eroa? Typerää roikkua tuollaisessa liitossa ja sitten leuhkia petäämisellä. Valitettavasti näitä ääliöitä on ihan IRL, ei pelkästään av:lla provoilemassa...

Olen yrittänyt raahata miestäni pariterapiaan, avioliittoleirille ja järjestää yhteistä aikaa. Puhunut, ollut hiljaa ja antanut aikaa, ollut aktiivinen ja ollut vetäytyvä. Enää en tiedä mitä tehdä. mies ei reagoi. Ei puhu, ei pussaa ja lähinnä makaa sohvalla kaivaen nöyhtää navastaan.

Minkäänlaista morkkista mulla ei tästä salasuhteesta ole, olenpa suorastaan onnellinen ensimmäistä kertaa moneen vuoteen!

Vierailija
8/10 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt raahata miestäni pariterapiaan, avioliittoleirille ja järjestää yhteistä aikaa. Puhunut, ollut hiljaa ja antanut aikaa, ollut aktiivinen ja ollut vetäytyvä. Enää en tiedä mitä tehdä. mies ei reagoi. Ei puhu, ei pussaa ja lähinnä makaa sohvalla kaivaen nöyhtää navastaan.

Minkäänlaista morkkista mulla ei tästä salasuhteesta ole, olenpa suorastaan onnellinen ensimmäistä kertaa moneen vuoteen!

Vierailija
9/10 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempiakin ystäviä.

3.

Vierailija
10/10 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sovitte, vai tekikö jamppa oharit? :O