Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oululaiset: Karjasilta vai Heinäpää? Kumpaan muutaisitte kun teini-ikäisiä lapsia?

Vierailija
27.06.2016 |

Koulut keskustassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäpää. Karjasillan on hyvin levoton koska ihmiset oikoo siitä varsinkin kännissä. Vasta jouduttiin kaikkien talojen alaovet sulkemaan lukoin koska kännissä ja huumeiset ihmiset meni rappukäytäviin nukkumaan

Vierailija
2/4 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se Heinäpää oo sen rauhallisempi,ennemminkin päinvastoin. .Eli karjasillalle muuttaisin itse noista vaihtoehdoista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä se Heinäpää oo sen rauhallisempi,ennemminkin päinvastoin. .Eli karjasillalle muuttaisin itse noista vaihtoehdoista!

Itse asun heinäpäässä ja vanhempani karjasillalla. Täällä olen liikkunut ympäri vuorokauden jokaisena viikonpäivänä ja koskaan ei ole ongelmia ollut. Ihanan hiljainen paikka asua. Lisäksi heinäpään läpi ei pääse oikaisemaan. Vanhempani taas tahtovat muuttaa karjasillalta pois koska liian levotonta. Samoin kolme kaveriani on sieltä samasta syystä muuttanut pois.

Vierailija
4/4 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon asunu Karjasillalla ekat 19 vuotta elämästäni ja mun mielestä täydellinen paikka asua, kävin myös keskustassa koulut ja myös harrastukset oli kaikki lähellä. Varsinki puutaloalueella tosi rauhallista eikä mölyäjiä ollut juurikaan tai sen enempää mitä muillakaan rauhallisilla asuinalueilla. Heinäpäässä mitä syvemmälle menee (kauemmas keskustasta) sitä hämärämpää väkeä. Keskustan päähän Heinäpäätä voisin itsekin muuttaa ja on ihan rauhallisia taloyhtiöitäkin.