Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei helkutti! Onko tämä työpaikka kiusaamista?!

Vierailija
27.06.2016 |

Sain töitä suht pienestä perheyrityksestä, joka on tällaisella miehisella alalla. Työni on hoitaa laskutusta. Olen ollut töissä nyt kaksi kuukautta. Kuukausi vielä koeaikaa jäljellä. Mun lisäksi konttorissa on kaksi vanhempaa naista. Tänään, kun tulin vessasta, joka sijaitsee kahvihuoneen vieressä, toimitusjohtaja huusi mulle niin, että kaikki 20 miestä varmaan kuulivat, että enhän sitten käyttänyt taas turhaan vessapaperia, kun sen kulutus on monin kertaistunut sen jälkeen, kun aloitin! Siis mitä v***a?! En tiedä oliko se tosissaan, oliko se vitsi vai mitä kettuilua, mutta olen istunut yksin pöytäni vieressä naama punaisena siitä asti. En poistu tästä huoneesta enää ikinä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit askarrella oikein kauniin vessapaperikakun, samaan tyyliin kuin vaippakakkuja tehdään, ja viedä sen vaikkapa sinne kasvihuoneen pöydälle, tai lähettää suoraan johtajalle.

Vierailija
22/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta paketti vessapaperia ja lahjoita pomolle ja kerro että olet huolissasi tuloksesta. Ja sina kun joku saikuttaa miehistä flunssaa tms. Kerro hygieniasta ja pyyhkimisestä ja käsien pesusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kysynyt huolissani, että onko firmalla rahallisesti asiat niin huonosti, että pitää vessapaperitkin laskea.

Ja tiedän naisia, jotka vetää 1/3 rullasta yhteen käyntiin. Itse en harrasta moista kuin vain ohuen ohuen halpispaperin kohdalla, josta sormet tulee läpi, jos sitä paperia ei ota metritolkulla rullasta. Mutta ei tuosta pitäisi jaksaa valittaa, jokainen käyttää paperia niinkuin parhaakseen näkee.

Katselisin hetken aikaa ja jos kokisin olevani jatkuvan kyttäyksen alla, niin aukaisisin minäkin mollin ja muut sivut ja hakisin uutta paikkaa. Huumori on hauskaa vain, jos se naurattaa ja esitetään oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi