Olitko onnellinen juhannuksena?
Kuinka vietit juhannusta? Jäikö semmoinen olo, että samalla tavalla ensi vuonna? :)
Kommentit (33)
Olin onnellinen. Vaikeaa palata arkeen.
En viettänyt mitenkään, olen onnellinen, ja tuskin vietän ensi vuonnakaan.
Oli aivan mahtava juhannus vaimon kanssa! Kaikenlaista herkuttelua ja aistien ilotulitusta :)
Olin, mietin, että voiko olla näin onnellinen!! Äitiyslomalla, ihana pieni poika ja hänen ensimmäinen juhannuksensa. Olimme mieheni ja ihanien vannhempieni kanssa mökillä, syötiin hyvin, oltiin ulkona, poltettiin kynttilöitä ja kuunneltiin musiikkia. Lauantaina käytiin ystäväporukan luona toisella mökillä ja nyt loma jatkuu yhdessä. Olen niin kiitollinen kaikesta <3 Olin 6 juhannusta putkeen töissä lastenkodissa ja koen ansainneeni tämän:)
Olin lasten kanssa yksin, ei juuri arjesta eronnut.
Vähän samaa kuin kakkosella, nyt haluaisi lomaa, matkoille.
Todellisuus on autoremppaa, rahanmenoa...
Töihin tosin menossa mielelläni, että se ei haittaa.
Mutta ne ongelmat, kun auto pois käytöstä jne.
Ajelehdin pilvien päällä juhannuksena, enkä ole edes laskeutunut vielä :D
Mies jätti. Mulla on paha flunssa. Oli tosi kivaa. Loma pilalla.
Loppujen lopuksi oli hyvä juhannus, mutta olisin kuitenkin ehdottomasti jättäny kaiken kaverin draamailun pois. Se meinas pilata aika hyvin kaiken ja osittain onnistukin. Mutta enemmän oli hyvää ku huonoa.
Olin onnellinen. Eka sinkkujuhannus muutamaan vuoteen, eipähän tarvinnut tapella miehen kanssa. Paljon kavereita, hyvää ruokaa, livemusiikkia ja kokko. Sääkin suosi. Meni aika kosteissa tunnelmissa, mutta vältyin morkkikselta.
Olin. Oltiin miehen kanssa kahdestaan mökillä, yleensä on aina vietetty pienellä kaveriporukalla. Oli ihanaa olla kahdestaan irti arjen murheista, nukkua myöhään, uida viileässä järvessä ja vain olla. Arkisin meillä on niin hektistä ja työajat sopivat huonosti yhteen, emme välttämättä näe kuin illalla juuri ennen nukkumaanmenoa kun toisella on herätys 5:00 ja toisella taas iltavuoro pahimmillaan puoleenyöhön asti.
Ensimmäinen juhannus kolmeen kymmeneen vuoteen, etten lypsänyt ainoatakaan lehmää.. Vietin juhannuksen mökillä miesystävän kanssa ja meillä oli todella hauskaa...ensi vuonna uudestaan.
Mies oli töissä joten häntä ei koko juhannuksena näkynyt, mutta meillä oli lasten 2v ja 6v kanssa todella hauska juhannus kaupungissa. Ystäväpariskunta tuli meille, grillattiin, syötiin hyvin, herkuteltiin, lapset juoksi päivän ulkona ja polski altaassa. Tietenkin oli harmi että mies oli pois, mutta nautittiin silti kovasti :)
Morkkis on, olin aikalailla humalassa, ja rantabaarissa tuli tietenkin entinen pomo vastaan.
Kotona riitelin seuralaiseni kanssa, kuului varmaan naapureihin, asun kerrostalossa.
Huono juhannus, ensi vuonna haluan jonnekin mökille.
Kiitos että sain uskoutua.
No ei todellakaan, paskin juhannus ikinä.
Lauantaina oltiin sairaalassa, 55 km päässä kotoa. Vuosin kuin härän kurkusta hirveiden kipujen kanssa. Suuri hematooma, rv 9
Lääkäri ei toivoa antanut, vaan käski siirtää neuvolaa eteenpäin.
Ihan kiva juhannus, oltiin festareilla. Miinuksena että suutuin miekkoselle jostain helvetin turhasta, nyt on morkkis vaikka vannoo että asiat on ok. En silti pääse yli tästä, tunnen oloni idiootiksi niinku olinkin. Muuten oli tosi kivaa, jos tota ei lasketa.
Vieläkin krapulamainen olo, mutta hauskaa oli!
En. Aatto meni siivotessa, lauantai (ainoa lämmin ja aurinkoinen päivä) anopin juhliessa meillä synttäreitään ja eilen tuli vettä kun aisaa kun olisi ollut mahdollista levätä ja ottaa aurinkoa:(
Vietin perheen ja ystävien kanssa. Kokolla tapasin myös paljon tuttavia.
Kyllä, haluan jatkossakin viettää samoin.