Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekis mieli poistaa fb-kavereista kaikki hoitajat

Vierailija
27.06.2016 |

Jotka jakaa niitä idioottimaisia hoitajat.net- ja sairashuonekuvia.
Ihan oma moka jos on valinnut opiskella ammattiin jossa on paska(?) palkka, vuorotyö ja aina kiire.
Ja kyllä, nostan hattua hoitajille, oon ollut liikaakin potilaana sairaalassa, mut vituttaa toi jatkuva "valitus". 9/10 tuntemastani hoitajasta jakaa näitä.
Toinen on nää kauppojen aukiolovapautuksista valittavat myyjät...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on vaan negatiiviset, huonossa työpaikassa olevat tutut.

En ole ainakaan itse omissa hoitajatuttavissa nähnyt tuollaista käytöstä.

Vierailija
2/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistin koko facebook-tilin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotka jakaa niitä idioottimaisia hoitajat.net- ja sairashuonekuvia.

Tämä on niin totta! Jos ei kuvia omista lapsista niin sitten juuri näitä hoitajat.net tai muita itsensä ylistys ja voivottelu kuvia ja tekstejä.

Jos haluan tuon alan propagandaa niin menen sitä lukemaan suoraan hoitajat.net sivuilta enkä suinkaan facebookista.

Vierailija
4/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se jatkuva itkeminen huonosta palkasta vastuuseen vedoten...tajuavatko ne yhtään, millainen palkkataso monilla muilla aloilla on? Tämä on paskojen palkkojen maa, ja jokainen valitsee alansa itse.

Vierailija
5/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei koulunkäynti maittanut aikoinaan, saa syyttää vaan itseään.

Vierailija
6/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveimpiä hoitsuja ovat nämä, jotka ovat hankkimalla hankkineet miehekseen jonkun rivi-insinöörin, joka kustantaa pitkillä työpäivillä ja suurilla veloilla omakotitalot ja ulkomaanmatkat.

Hoitsu on vuositolkulla himassa lasten kanssa, ja valittaa kun mies tekee töitä kustantaakseen elämän. Miehen työtä ei arvosteta, koska vain hoitotyö on arvokasta. Hoitsu vaatii, että miehen tulee tehdä työt, miehen kotityöt ja puolet naisen töistä. Tietenkin miehen tulee antaa kotirouvalle omaa harrasteaikaa ja myös maksaa harrastukset.

Sitten kun palataan töihin, uhriudutaan työn teosta. Notkutaan kahvitauolla ja kyykytetään potilaita. Kaikki energia menee työkaverin kanssa riitelyyn.

Vierailija
7/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajissa on ihan tutkitustikin enemmän narsisteja kuin muilla aloilla.

Vierailija
8/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajissa on ihan tutkitustikin enemmän narsisteja kuin muilla aloilla.

http://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/nama-ammatit-vetavat-puoleen…

Vierailija
9/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, että jakavat. Tietää muut olla tekemättä samaa virhettä. Jos hyvin käy, niin kukaan ei enää opiskele hoitjaksi huonolla palkalla. Sitten voidaan ottaa ulkomailta lisää mamuja meille hoitajiksi.

Vierailija
10/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedän

Narskuista, mut ainakin työilmapiiribarometrit on negaa hoitolaitoksissa.

Vierailija
11/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä yksittäisenä ammattikuntana hoitajat ehkä avautuvat minunkin tutuistani eniten työnsä varjopuolista. Ei häiriöksi asti, mutta nyt kun asia otettiin esille, huomaan tämän pitävän ehkä paikkansa. Olisi kiinnostavaa tietää, mistä tämä johtuu. Voisin kuvitella, että esimerkiksi sosiaalitoimessa tai lastensuojelussa on vielä huonompi palkan ja työn vaativuuden suhde, mutta silti ei näe yhtä paljon valitusta.

Vierailija
12/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää pidä yhteyttä entiseen kaveriini, joka on hoitaja.

Vierailija
13/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hoitajat ovat samanlaisia: sairaanhoitajat, lähihoitajat, lastenhoitajat, perhepäivähoitajat,... Entisiä koulupinnareita, jotka ovat keksineet tavan päteä.

Vierailija
14/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lastenhoitaja päiväkodissa, enkä oikeastaan koskaan valita työstäni. Tai no valitan, lasten puolesta. En kuitenkaan julkisesti, mutta esim. miehelleni. Siitä, miten lapset kulkevat päiväkodissa vaan liukuhihnalla, hoitajat ovat kireinä, aika ei riitä millään huomioimaan lapsia yksilöllisesti. Paitsi niinä aikoina vuodesta, kun flunssat jylläävät ja lapsia on paljon poissa. Ne ovatkin minun mielestäni parasta aikaa työvuodessa, kun on kerrankin aikaa antaa yksilöllistä huomiota niille muutamalle terveelle lapselle, jotka ovat päiväkodissa niinä päivinä. Nyt olen äitiyslomalla esikoiseni kanssa, eikä ole omasta puolestani mitään kiirettä takaisin töihin saati laittaa omaa lastani päiväkotiin.

Vierailija
15/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedän

Narskuista, mut ainakin työilmapiiribarometrit on negaa hoitolaitoksissa.

Kait se työilmapiiri on huono, jos työkavereina on hoitajia.

Vierailija
16/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitaja, enkä koskaan ole julkaissut yhtään työhöni liittyvää kommenttia/kuvaa ammattiini liittyen. Turhaa yleistystä taas.

Vierailija
17/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hoitajat ovat samanlaisia: sairaanhoitajat, lähihoitajat, lastenhoitajat, perhepäivähoitajat,... Entisiä koulupinnareita, jotka ovat keksineet tavan päteä.

Entä me aiemmin jo korkeakoulututkinnon suorittaneet, jotka pätkätöiden ja työttömyyskausien jälkeen olemme muuttaneey arvomaailmaamme ja halunneet vaihtaa hoitoalalle? Täältä on tulossa aivan toisenlaista porukkaa sotealalle.

Vierailija
18/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoitaja, enkä koskaan ole julkaissut yhtään työhöni liittyvää kommenttia/kuvaa ammattiini liittyen. Turhaa yleistystä taas.

Niin taas kerran 99% pilaa sen 1% maineen?

Vierailija
19/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä me aiemmin jo korkeakoulututkinnon suorittaneet

Teidän pitäisi opetella jotain oikeasti hyödyllistä niin voisitte sitten tuoda sitä esille, kun kerrotte itsestänne.

Tämä säälittävä tarvet tuoda korkeakoulutusta esille kertoo vain siitä, että mitään et todellisuudessa osaa.

Vierailija
20/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa se miksi ap. arvelee hoitajatuttaviensa valituksen olevan turhaa?