Monta annosta joit alkoholia juhannuksena to-su ajalla vai menikö laskut sekaisin?
Join 16 annosta eli kolmena iltana siideriä, viiniä ja lonkeroa. Ylärajoilla mennään ja painoakin tulee lisää, vaikka liikkuisikin paljon.
Kommentit (71)
Yhden 0,5l lonkeron. En mä noita annoksia muista. Tulisko tosta se vajaa 2?
1,5 lasillista skumppaa, eli 1,5 annosta.
4 yhteensä to-pe ja lauantaina ei ollenkaan. Juuri ja juuri pystyin pysymään laskuissa mukana
Viisi. Kaksi keskioluttuoppia eilen ja kolme tänään. Kaupunkijuhannus.
No en ole eläissäni juonut yhtään annosta alkoholia. :D Mihin sitä muka tarvii?
N27
Olen nuori ja olin kaveriporukan kanssa mökillä, siksi annokset isot. Eli 15 annosta.
0. Vältän humalahakuista juomista mutta harvoin tulee juotua edes sitä yhtä :-)
4 join aattoiltana. Muina en lainkaan. Mieheni joi 21 to-su.
Neljäs annos menossa.
Olin sittenkin juhannuksen töissä, tänäänkin. Tulin kuudelta himaan ja suoraan saunaan ja aukesi saunaolut. Kuuden viikon loma! Poistin työsimin puhelimesta ja säppiin. Viiden viikon jälkeen vasta ehkä katselen työ sähköpostit, jotta tiedän maailman menosta jotain.
kohta on kännissä mukava olla. ja jee Tallinnasta saa aina lisää juotavaa <3
No minä oon vissiin se tämän ketjun juoppo..=)
Aattona en ees laskenut mitä annoksia, paljon niitä oli, (ja kivaa).
Eilen ihana appi tarjosi jäätelön kanssa kermalikööriä. Senkin join ja sen jälkeen miehen siskojen kanssa otettiin taas aamuyölle asti..=)
Ihana juhannus, mutta ihan hyvä että loppuu =)
Paistoin omenia konjakki- vaniljatuorejuusto- siirappitäytteellä. Syötiin vaniljajäätelön ja kahvien kanssa. Muuten en itse käyttänyt alkoholia. Ei taida tulla yhtään annosta, kun ne oli noin tunnin uunissa.
1 annoksen eli yhden pikkutökin siideriä.
7 annosta, ajalla to-su mökillä.