Miehet vois vähän kattoo ketä ne nai, tai tulee tämä...aika paha näky
Kommentit (15)
Totta on että porukka maksaa jopa ekstraa että saa paljaalla. Tätä mä en sitten koskaan oo ymmärtänyt.
No eipä toi ilman noita kahta rakkulaakaan ihan terveeltä näyttäis.
Huvitttavinta oli kun yks tuttu mies kehuskeli ottavansa tuhdin antibioottikuurin aina ennen thaimaan reissua. Sit ei kuulemma taudit tartu.
Vierailija kirjoitti:
Huvitttavinta oli kun yks tuttu mies kehuskeli ottavansa tuhdin antibioottikuurin aina ennen thaimaan reissua. Sit ei kuulemma taudit tartu.
Hyi v***u sentään. En halua edes ajatella, mitkä kaikki asiat tuossa on pielessä!
Ihan ok, että tyhmät ihmiset saavat ansaittuja tauteja, mut se ei oo hyvä, että levittävät niitä sitten muillekkin. Esim jos suhteessa pettää kilttiä vaimoressukkaa.
Eiköhän tässä ole ratkaisevampaa se, miten nai, eli kumin kanssa vai ilman, kuin se, ketä nai... Ihan kuin päällepäin voisi nähdä toisen tautitilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Logiikka on tietenkin täysin väärä, ja tällä hän vain ajaa oman vastustuskykynsä alas ja varmemmin saa jotakin. Antibiootti ei sis auta etukäteen otettuna, eikä sama valmiste auta kaikkiin tauteihin vaikka se otettaisiin oikeaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä "hauska" vitsi oli hauska joskus pari kymmentä vuotta sitten mutta ei enää nykyään, kun sen on jo jokainen kuullut kymmeniä ellei satoja kertoja. Täällä ilmeisesti jotkut kuvittelevat tuon olleen tosissaan jonkun joskus sanoma.
Ja mun käy niin sääliks niitä naisia, miettikääpä mitä seksitaudit aiheuttaa naisen kropalle; Paljon petollisempiahan ne on naisilla kuin miehillä kun niitä ei nähdä. Mä syytän noista ihan vaan niitä miehiä, en prostituoituja, joilla muutenkaan ei liian hyvät oltavat ole.
Ja totta, että miehet haluaa tosiaan nussia paljaalla niitä prostituoituja. Kaverini myi itseään opiskeluaikana ja näytti joskus viestejä minulle, jossa miehet jopa lupasivat satasen lisää maksua jos saavat pistellä ilman kumia, suurin osa kyllä vaan kerjäsi että "kai sinä nyt sentään paljaalla suostut". En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mun käy niin sääliks niitä naisia, miettikääpä mitä seksitaudit aiheuttaa naisen kropalle; Paljon petollisempiahan ne on naisilla kuin miehillä kun niitä ei nähdä. Mä syytän noista ihan vaan niitä miehiä, en prostituoituja, joilla muutenkaan ei liian hyvät oltavat ole.
Ja totta, että miehet haluaa tosiaan nussia paljaalla niitä prostituoituja. Kaverini myi itseään opiskeluaikana ja näytti joskus viestejä minulle, jossa miehet jopa lupasivat satasen lisää maksua jos saavat pistellä ilman kumia, suurin osa kyllä vaan kerjäsi että "kai sinä nyt sentään paljaalla suostut". En ymmärrä.
Kaverisi oli hyväksikäyttäjä ja syytät miehiä?
Suomessa on tilastojen mukaan maailman tautisimmat naiset, siis eniten seksitauteja suhteessa väkilukuun. Kondylooma on lähes jokaisella ja sitä levitetään ansiokkaasti. Mamuilta tulee sitten lisää kaikkea pikku kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä sun pointtia, millä lailla hyväksikäyttäjä kaverini oli? :D Hänellä siis ei ollut (tietääkseeni) tauteja eikä ikinä suostunut paljaalla panemaan.
Mutta näitä itäblokin maissa/aasiassa itseään myyviä naisia ei voi syyttää mistään, kun yleensä ovat ihmiskaupan tms. uhreja. Tuolloin on miehen ihan oma moka jos menee paljasta kikkeliään heiluttelemaan sinne suunnalle ja saa taudin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä sun pointtia, millä lailla hyväksikäyttäjä kaverini oli? :D Hänellä siis ei ollut (tietääkseeni) tauteja eikä ikinä suostunut paljaalla panemaan.
Mutta näitä itäblokin maissa/aasiassa itseään myyviä naisia ei voi syyttää mistään, kun yleensä ovat ihmiskaupan tms. uhreja. Tuolloin on miehen ihan oma moka jos menee paljasta kikkeliään heiluttelemaan sinne suunnalle ja saa taudin.
Kiristi rahaa seksiä vastaan miehiltä, jotka ei sitä muuten saa.En olisi noin sydämettömän kaverin kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on tilastojen mukaan maailman tautisimmat naiset, siis eniten seksitauteja suhteessa väkilukuun. Kondylooma on lähes jokaisella ja sitä levitetään ansiokkaasti. Mamuilta tulee sitten lisää kaikkea pikku kivaa.
Laitathan myös linkit mainitsemiisi tilastoihin, kiitos! 😊
Näitä saa sitten TAllinnan tytsyiltä. Katso ettei kalu tipu.