Mikä on sinun fetissisi?
Mulla on se kun avopuoliso käyttää stringejä alushousuina, niin mahtava nuuskaa pimpero tuoksut ja kun ne on hikiset jumpat tai juoksun jäljiltä. Ihanat pinkit, siniset ja mustat stringit yleensä avopuolisolla jalassa. Ikää mulla 44v ja avopuolison ikä 42v :)
Kommentit (32)
Mulla ei ole fetissejä. Fantasioita on, mutta ne on syystä fantasioita.
Mulla on vähän erikoisempi fetissi, sirot ja söpöt neitoset.
Kommandopipot, sitominen, piiskaus, univormut.
Aika harvat ihmiset ovat fetisistejä, tietyistä esineistä toistuvasti tai pakkomielteisesti kiihottuvia. Fetissien kyselemiseen tuo seksi-palsta voisi kuitenkin olla otollisempi. Tavanomaiset mieltymykset ja seksitavat eivät ole fetissejä, kuten ei fantasiatkaan.
Alistuminen. Sitominen, piiskaus, kuristaminen, hiuksista vetäminen. Kyrvän imeminen -> instant kostuminen. Omien nesteiden maistaminen niin että mies työntää pillumehuisen kyrvän tai sormensa suuhuni. Dp ja gangbang ollut haaveena pitkään. Haluaisin olla muiden katseltavana ja käytettävänä.
N18
vaimo ottaa suihin, ratsastaa kun minä nukun ja herätessäni olisin sidottuna ja vaimo ei lopettaisi vaikka kuinka anelisin. myös salainen himoni on nuolla häntä kun hän nukkuu mutta en ole uskaltanut tehdä sitä vielä
Vaikuttaa vähän tässä ketjussa siltä ,että käsite 'fetissi' ei ihan kaikille kirjoittajille täällä ole yhtä selvä kuin muille...
Vierailija kirjoitti:
vaimo ottaa suihin, ratsastaa kun minä nukun ja herätessäni olisin sidottuna ja vaimo ei lopettaisi vaikka kuinka anelisin. myös salainen himoni on nuolla häntä kun hän nukkuu mutta en ole uskaltanut tehdä sitä vielä
Sinulla on nyt mennyt fetissi ja fantasia sekaisin. Sanoja voi olla vaikea erottaa toisistaan, kun alkavat vielä samalla alkukirjaimellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on nyt mennyt fetissi ja fantasia sekaisin. Sanoja voi olla vaikea erottaa toisistaan, kun alkavat vielä samalla alkukirjaimellakin.
nukkuvan ihmisen paneminen ja sidottuna herääminen on kyllä pyöriny pitkään päässä ja ajatuskin saa alakerran pullistelemaan. on hieman hankalaa mennä nukkumaankin kun alkaa heti ottaa eteen että jos kuitenkin nukkuessa sattuisi jännyyksiä. voipi ol et fantasia menny fetissiksi tai fetissi jääny fantasiaksi, aika näyttää
Minulla on vaimofetizzi!1!1!!1! Haluan jankata miehenä sanaa vaimo vauvapalstalle!!1!!
Terveisin M32
suklaaherkku kirjoitti:
Minulla on vaimofetizzi!1!1!!1! Haluan jankata miehenä sanaa vaimo vauvapalstalle!!1!!
Terveisin M32
Kas kun ei vaimofilateliaa vielä...
Oikeast lihavat naiset ja varsinkin sellaiset kellä menee läski perseeseen ja reisiin. Valtavat lantiot muutenkin, kai tuo on jokin alkukantainen vietti. Oma tyttöystävä on kuitenkin sopusuhtainen ja suht pienikokoinen, välillä harmittaa kun ei pääse toteuttamaan fetissiään, mutta tyydyn kuvien katseluun.
Itsellä fetissinä synnytyksen katseleminen ja muu siihen liittyvä. Fantasiana sitten naisen saattaminen raskaaksi ja muuten raskaana olevat naiset
Nainen, joka pukeutuu alusasuihin nimenomaan ollakseen seksikäs.
Sukkanauhat, saumasukat, korkokengät.
Viehättävät naiset, jotka tuntevat aluspukeutumisen, esim. alusvaatemyyjät.
Kapea vyötärö ja lantion kaaret.
Nuori nainen tennarit jalassa sängyssä vittuaan levitellen. Aina kun näen jollain naisella tennarit jalassa tulee tuo fetissi mieleen. m
Vierailija kirjoitti:
Oikeast lihavat naiset ja varsinkin sellaiset kellä menee läski perseeseen ja reisiin. Valtavat lantiot muutenkin, kai tuo on jokin alkukantainen vietti. Oma tyttöystävä on kuitenkin sopusuhtainen ja suht pienikokoinen, välillä harmittaa kun ei pääse toteuttamaan fetissiään, mutta tyydyn kuvien katseluun.
Sama juttu itselläni.
Jättipeput ja lanteet ja paksut reidet ovat SE JUTTU.
Mä haluaisin paskoa mun vaimon naamalle.
M28