Mikä sairaus sinulla on?
Kommentit (47)
Ei kai mitään. Olen 54-vuotias ja ei ainakaan vielä ole mitään todettu.
Tosin en koskaan käy missään tarkastuksissa. Että tiedä häntä, mitä kytee...
Vain psoriasis, atopia, ja nikaman siirtymä selässä.
Verenpainetauti, kakkostyypin diabetes, astma, migreeni, verenvuototauti, spinaalistenoosi, fibromyalgia, iskias, vaikea toistuva depressio ja hiivatulehduksia siellä täällä. Lisäksi ärtyneen suolen oireyhtymä ja allerginen ihottuma korvakäytävissä.
Ikä 43.
Kilpirauhasen vajaatoiminta sekä PCO.
1 tyypin diabetes jo lähes 40 vuotta. Ikää 44 ja monilla ikätovereilla jo vaikka mitä, onhan tämä ihme että olen ilman liitännäissairauksia ja muita näin pitkälle päässyt 👍
Skitsofrenia, dissosiaatiohäiriö, rasitusastma ja liuta allergioita.
kilpirauhasen vajaatoiminta, pco, migreeni ja useampia allergioita
Ainakaan diagnosoituna ei ole muita kuin hashimoto, ikää 36.
Häikkää kellotapulissa, migreeni ja liuta diagnosoimattomia sairauksia varmaan.
Kilpirauhasen vajaatoiminta, astma, akne ja psykoottinen masennus.
Syöpä oli 10 vuotta sitten, nyt ei ole mitään. Ikää 50 vuotta.
Nivelreuma, ärtyneen suolen oireyhtymä, iriitti, kaihi, nivelrikko, alkava vatsahaava, lupus ja toistuvia masennuksia. Ja lääkärien mielestä olen täysin työkykyinen enkä tarvitse mitään tukia sairauksien aiheuttamiin kustannuksiin tai mitään kuntoutusta kuten fysioterapiaa, psykoterapiaa tms. Paahdetaan sitten täysillä suoraan aikaiseen hautaan.
Kilpirauhasen vajaatoiminta, krooninen korvakäytävän tulehdus molemmissa korvissa, ibs ja ahdas olkapää. Nämä siis diagnosoitu.
Diagnosoimatta on migreeni, joku heinäallergia, mansikka-allergia, masennus, ahdistuneisuushäiriö.
Epäilen/pelkään diabetesta.
Vierailija kirjoitti:
Kilpirauhasen vajaatoiminta, krooninen korvakäytävän tulehdus molemmissa korvissa, ibs ja ahdas olkapää. Nämä siis diagnosoitu.
Diagnosoimatta on migreeni, joku heinäallergia, mansikka-allergia, masennus, ahdistuneisuushäiriö.
Epäilen/pelkään diabetesta.
Ikää on 42v
Kaularankaoireyhtymä, migreeni, TOS, fibromyalgia, verenpainetauti, syöpä oli 29 vuotta sitten...ei nyt tule muuta mieleen. No lasiaisen irtauma on menossa, mikä aiheuttaa silmävaivoja, mutta ei kai sitä sairaudeksi katsota.
Endometrioosi diagnosoituna. Kenties muitakin diagnosoimattomia