Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa orgasmia miehen kanssa

Vierailija
26.06.2016 |

En pidä sormettamisesta, tuntuu heti kuin pissattaisi vaikka on juuri käynyt vessassa.

Nuoleminen ja klitan hyväily tuntuu hyvältä mutta en siltikään saa orgasmia (paitsi itse, ainoastaan kun olen mahallani ja hiplaan klitorista, mutta siinäkin kestää aika kauan).

yhdynnässä en saa, kerran oli tosin aika lähellä kun olin päällä. Olen koittanut vibradildoa, ei mitään. En tiedä mikä minussa on vikana..

Vinkkejä??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa naisen kanssa, itse kokeilin ja aika äkkiä tuli orgasmi. Ehkä toinen nainen tuntee naisen paremmin kuin mies. Aivan ihanaa kun toinen nainen nuolee, hyväilee, nainen on ehkä hellempikin kun mies.

Vierailija
22/26 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minulla oli sama ongelma monen miehen kanssa. Se ratkesi niin, että "se oikea" uusi mies makasi kyljellään vieressäni ja tein itselleni selälläni ollessani kädellä orgasmin. Hän hyväili käsillään rintojani tai suukotteli niitä ja kaulaani. Pikkuhiljaa siirryimme siihen, että ohjasin kädelläni miehen kättä klitassa ja lopulta sain orgasmin siitä. Seuraavaksi mies liikutti penistään samalla. Ja nyt saan orgasmin jo lähärissä ja ratsastaen. Mutta koko ajan vaaditaan miehen kättä klitalla avuksi. Nyt se on jopa varmempi keino kuin oma käsi. Vuosi siihen meni, mutta kivaa oli opetteluvaihekin.

Sulla on ihana mies.

Mun miestä ei kiinnosta.

En ihmettele. Hirvee vaiva ja kestääkin yleensä niin kauan. Parempi kun teette sen vain itse itsellenne.

M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kokeilkaa naisen kanssa, itse kokeilin ja aika äkkiä tuli orgasmi. Ehkä toinen nainen tuntee naisen paremmin kuin mies. Aivan ihanaa kun toinen nainen nuolee, hyväilee, nainen on ehkä hellempikin kun mies.

[  ] joojoo

[X] juujuu :D

Vierailija
24/26 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minulla oli sama ongelma monen miehen kanssa. Se ratkesi niin, että "se oikea" uusi mies makasi kyljellään vieressäni ja tein itselleni selälläni ollessani kädellä orgasmin. Hän hyväili käsillään rintojani tai suukotteli niitä ja kaulaani. Pikkuhiljaa siirryimme siihen, että ohjasin kädelläni miehen kättä klitassa ja lopulta sain orgasmin siitä. Seuraavaksi mies liikutti penistään samalla. Ja nyt saan orgasmin jo lähärissä ja ratsastaen. Mutta koko ajan vaaditaan miehen kättä klitalla avuksi. Nyt se on jopa varmempi keino kuin oma käsi. Vuosi siihen meni, mutta kivaa oli opetteluvaihekin.

Sulla on ihana mies.

Mun miestä ei kiinnosta.

En ihmettele. Hirvee vaiva ja kestääkin yleensä niin kauan. Parempi kun teette sen vain itse itsellenne.

M43

Teeppä sinäkin itse itelles.

Vierailija
25/26 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sulla on ihana mies.

Mun miestä ei kiinnosta.

M43

En tiedä, keille kaikille sinä siinä sössötät, kun monikossa määyt, mutta niin mä teenkin itselleni. Koska mies ei osaa. Taidat olla samanlainen,

Oudoksi mennyt maailma, kun heteromiesoletetun mielestä seksi naisen kanssa on hirveä vaiva!

Vierailija
26/26 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

etäpä kun mies nakuttaa takaapäin ja olet kontallasi ja samalla toisella kädellä hieroo klittaa ja toisella purista tissiä ja samalla näykkii niskasta  tuleeko silloin orkku

sit voisi  kokeilla samaa asentoa mutta kulli ylempään reikään ja samaa shittiä  irtoaako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän