Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tehnyt muodonmuutoksen?

Vierailija
26.06.2016 |

Olisi kiva kuulla muodonmuutostarinoita. Olen äitiyslomalla ja alkanut fantasioimaan siitä että palaisin töihin täysin muuttuneena naisena. Olen aina ollut tosi tavallinen, vähän pullea jne. Mutta haluaisin saada itseni tosi timmiin kuntoon ennen töihinpaluuta.

Onko täällä ketään joka olisi onnitunut tekemään kunnollisen muodonmuutoksen? Miltä se tuntui? Millaisia kommentteja tuli?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko parannella kasvoja vai vartaloa?

Vierailija
2/11 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 40 kiloa, hankit silarit ja kävin leikkaamassa roikkuvan ihon pois. Opettelin pukeutumaan paremmin ja aloin käyttämään myös meikkiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama paska olin eri paketissa.

Vierailija
4/11 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko parannella kasvoja vai vartaloa?

Lähinnä vartaloa. Kasvoissa ei oo mitään vikaa mutta en oo jaksanut panostaa siihenkään kun tuntuu että kroppa on niin kauhee että hukkaan menee naama.

Vierailija
5/11 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut viisitoista kiloa viimeisen kymmenen vuoden aikana.

Vierailija
6/11 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Laihduin 75kg > 62kg, kävin kampaajalla hankkimassa minulle sopivan leikkauksen ja värin, kävin nypityttämässä kulmakarvat kauniiseen siipimäiseen muotoon, hankin uusia naisellisia vaatteita ja korkokenkiä, laitoin koko meikkiarsenaalin uuteen uskoon. Muutos oli se, että muutuin näkymättömästä näkyväksi, olin ihmisille taas olemassa. Ja kyllähän se hyvältä tuntuu kuulla olevansa kaunis.

Vierailija
7/11 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nää muodonmuutokset saa negaa? :D

Vierailija
8/11 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko muodonmuutoksella vain laihtumista? Mä olen kyllä laihduttanut ja tehnyt siltä osin "muodonmuutoksen" lievästi ylipainoisesta normaalipainoon reilut 15kg. En ole tosin vieläkään mikään "tosi timmi", enkä siihen pyrikään. On parantanut itsetuntoa kovasti, kun en voi enää joka käänteessä ajatella olevani läski, koska en ole. Näen itseni siis positiivisemmin ja terveemmin myös. Olen saanut myös kommentteja, mutta ne ovat lähinnä ahdistaneet ja harmittaneet, hämmentäneetkin - en pidä minään varsinaisesti positiivisena esim. kommenttia "ootpa laihtunut!", eihän se ole mikään kehu, toteamus vain. Eri asia olisi sanoa "näytät hyvältä" tms. On tuntunut siltä, että olen kommenttien ja kehujen arvoinen vasta nyt kun olen laihtunut. Niin se kai sitten onkin.

Mutta suosittelen kyllä "muodonmuutosta". Parasta on itse tuntea itsensä hyväksi ja varmaksi, ei todellakaan muiden kommentit.

Vierailija
9/11 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutin 40 kiloa, hankit silarit ja kävin leikkaamassa roikkuvan ihon pois. Opettelin pukeutumaan paremmin ja aloin käyttämään myös meikkiä. 

mitä ideaa tätä on alapeukuttaa

Vierailija
10/11 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Yläasteella painoin 80-85 kg (olen 163 cm pitkä). Pukeuduin rock/emohenkisesti. Meikkasin vaikken osannut, ihan liikaa kajalia ja ripsaria.

Nykyään paino keikkuu 54-56 välillä, rokkivaatteet on vaihtuneet siisteihin perusvaatteisiin. Meikkiä en ole käyttänyt puoleentoista vuoteen, mua on siunattu hyvällä iholla, joten toistaiseksi vesi sisäisesti ja ulkoisesti pitää mut nättinä :-)

Vierailija
11/11 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kuitenkaan ees muista miltä ennen näytit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme