Juhannusheila lähti linja-autolle. Mitäs nyt yksinäinen?
On se aina orpo olo, kun loppuu seura. Asun kaupungissa, mutta loma alkoi ja kesämökillä tulee ainakin viikko vietettyä Pohjois-Karjalassa. Miesystävä oli juhannuksen vietossa ja ystäväpari pe-la. Siivosin jäljet ja nyt mietin, mitä keksisi ensi viikoksi. Sinkkuelämän kylkiäisenä saa tylsyyden.
Kommentit (10)
Uutta heilaa hakemaan, kuppilat on auki ja tanssilavoilla tunnelmaa.
Miehen serkulla oli kerran vauhdikas juhannus, aattona oli yksi misu joka jäi yöksi, aamulla vei kotiinsa ja kotiin tullessa juhannuspäivänä oli jo uusi seuralainen kyydissä ja sekin oli yötä, sunnuntaina oli kierroksessa kolmas. Kaikki kävivät serkun lapsuudenkodissa jossa vielä tuolloin asui. Perhe ei kertonut naisille toisistaan, luulivat olevansa ainoita panokavereita. Enkä minäkään tietenkään mitään kertonut, olimme vierailulla siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vai että miesystävä ja sinkkuelämä.
Kyseessä on heila, eli miesystävä, jonka kanssa tapaillaan muutaman kerran vuodessa. Välimatkaa 700 km!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinkuilla sitten saa olla miesseuraa vai? Täällä ikisinkku 53 v. Miestä en huoli, mutta pari mieskaveria löytyy, joiden kanssa saunotaan tai käydään tanssilavoilla. Nyt olin töissä juhannuksen, mutta monena juhannuksena olen tansseissa ollut.
Peset matot, lämmität saunaa ja otat aurinkoa. Niin minä tekisin yksin mökillä. Terv. ikisinkku 53 v.
Mies kalastelisi, sanoisi ja joisi kaljaa. Siinä riittää puuhaa viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies kalastelisi, sanoisi ja joisi kaljaa. Siinä riittää puuhaa viikoksi.
TAI pysyisi siellä kaupungissa. En tunne ainuttakaan miestä, joka jaksaisi olla yksin mökillä.
Vierailija kirjoitti:
On se aina orpo olo, kun loppuu seura. Asun kaupungissa, mutta loma alkoi ja kesämökillä tulee ainakin viikko vietettyä Pohjois-Karjalassa. Miesystävä oli juhannuksen vietossa ja ystäväpari pe-la. Siivosin jäljet ja nyt mietin, mitä keksisi ensi viikoksi. Sinkkuelämän kylkiäisenä saa tylsyyden.
Nauttisit hiljaisuudesta! Kaupungissa ei ole hiljaista kuin juhannuksena. Sieluhan siinä lepää, jos saa olla luonnon rauhassa.
Olin viime Jussin yksin mökillä. Sukua oli lupautunut tulemaan (perikunnan yhteinen mökki), mutta eipä ketään huvittanut, kun sää ei miellyttänyt. Hienoo raahata 10 pakettia maissia ja 5 pakettia makkaraa, kun ketään ei kiinnosta.
Hyi, hyttysten syötävänä istua mökillä korvessa. Kaupungissa on enemmän menoa.