Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kieltäytyi siivoamasta makkareita - onko reilua?

Vierailija
26.06.2016 |

Meillä mies hoitaa siivoamisen ja nyt vain viikkosiivousta tehdessään ilmoitti, ettei aio siivota mun ja lasten makkareita, kun ei niissä asukaan. (Nukutaan siis miehen kanssa eri huoneissa, kun mies lähtee aamulla aiemmin kuin kaikki muut.) Menikö reilusti vai sainko suuttua?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miehesi on puolet vuorokaudesta töissä, lisäksi hän siivoaa koko asunnon, pyykkää, hoitaa puutarhan ja tekee ruuat viikonloppuisin. Mitä sinä teet?

Jää sitä hommaa minullekin. Hoidan lasten vaatteet, aika paljon ruokia ja kaupassa käyntejä viikolla, sisustusasioita yms. Lisäksi lasten nukkumaanmenotappelut ovat minun heiniä kun mies nukkuu eri paikassa kuin me muut ja haluaa aiemmin unille.  Olen myös normaalissa kahdeksasta neljään työssä.

ap

Sisustusasiat xD Sama kun mies kattelis autoonsa uusia vanteita kerran kuussa.

Vierailija
22/25 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuulostaa tämä siltä avioliitolta, josta itse erosin. Yllätyksenä tuli sekin avioero naiselle. M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on provona surkea, mutta kerro nyt vielä, miksi kesälomailevat teinit eivät siivoa huoneitaan itse.

Vierailija
24/25 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen naisvihaprovo tällä kertaa.

Vierailija
25/25 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa siihen onko tämä provo vai ei, mutta sen olen huomannut, että aika moni nainen suhtautuu miehen töihin juuri noin kuin ap. Pitkät työpäivät ovat muka miehen oma valinta, jonka korvatakseen miehen tulee raataa myös kotona.