Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 40+ miehissä enää suht normaaleja miehiä,

Vierailija
25.06.2016 |

joilla ei enempää kuin yksi av(i)oliitto takana ja lapsia vain yhden naisen kanssa, ei tupakoi, käyttää alkoa harvoin, ei mielenterveysongelmia, ei korkeaa verenpainetta, ei ole harrastanut pettämistä tai vaihtanut naista lennosta, ei väkivaltaa, on hyvät välit vanhempiin ja sisaruksiin, harrastaa liikuntaa, on sinut menneisyytensä kanssa. Vai näyttääkö aivan utopialta?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Miehet muuttuvat juuri 40-vuotiaina jotenkin outoon suuntaan. Yhden suht normaalin tapasi, mutta se oli sitten ihan kauhean kokematon sängysssä kun oli noilta muilta ongelmilta säästynyt. 

Vierailija
2/30 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joilla ei enempää kuin yksi av(i)oliitto takana ja lapsia vain yhden naisen kanssa, ei tupakoi, käyttää alkoa harvoin, ei mielenterveysongelmia, ei korkeaa verenpainetta, ei ole harrastanut pettämistä tai vaihtanut naista lennosta, ei väkivaltaa, on hyvät välit vanhempiin ja sisaruksiin, harrastaa liikuntaa, on sinut menneisyytensä kanssa. Vai näyttääkö aivan utopialta?

Vielä muutama vuosi neljäänkymmeneen, mutta laskin ja 10/12 osui.

Nuo kaksi sitten monelle täydellinen deal breaker.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet itse?

Vierailija
4/30 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin tuohon listaan vielä, että onko +40 miehiä jotka eivät vokottele jotain teinityttöjä tai ainakin kuolaa nuorten naisten perään ihan avoimesti.

Vierailija
5/30 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oma mieheni 😉

Vierailija
6/30 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään opin, että +40v mies ei ole suht normaali, jos hänellä on korkea verenpaine tai jos hän ei harrasta liikuntaa.

Vierailija
7/30 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai on, esim. Minä o/

Vierailija
8/30 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa joka jäi puuttumaan oli hyvät välit vanhempiin. Mitä väliä tällä on? Jos ajatellaan että ovat kuolleet?

Vierailija
9/30 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
10/30 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tavanneeni sen parhaan. Samat harrastukset, samanlainen perhetausta, koulutus samaa tasoa, kiinnostukset ja moni muu asia täsmäsi. Hiukan ujo, kuten itsekin olen.

Totuus: tavatessamme oli varattu  uudehkon seurustelukumppanin ja ex-vaimon kanssa. Oli pettänyt vaimoaan työkaverinsa kanssa (joka ei ollut tuo seurustelukumppani). Varakas, mutta tyytymätön, verenpaineet pilvissä, hermokimppu töitten suhteen. Ihmisten häikäilemätön hyväksikäyttäjä, ei luota keneenkään. Alkokin maistui.

Arviointikykyni heitti niin pahasti pieleen, että aion pysyä vakaasti pois miesmarkkinoilta.

Vierailija
11/30 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäisin tuohon listaan vielä, että onko +40 miehiä jotka eivät vokottele jotain teinityttöjä tai ainakin kuolaa nuorten naisten perään ihan avoimesti.

On, paitsi jos niillä on tiukat, kiiltävät housut päällä ja on fittiksiä, silloin ei mahda mitään, kuola vaan valuu.

Vierailija
12/30 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen joitakin, ovat naimisissa. Ei tuommoiset kyllä yleisillä paikoilla juuri itseään esittele.

Vierailija
13/30 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ei ole kyllä naisissakaan senpuoleen, olemme rikkinäisiä sieluja kaikki, liikaa nähneitä ja kokeneita, pettyneitä vastakkaiseen sukupuoleen. 

M40

Vierailija
14/30 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, ei ole kyllä naisissakaan senpuoleen, olemme rikkinäisiä sieluja kaikki, liikaa nähneitä ja kokeneita, pettyneitä vastakkaiseen sukupuoleen. 

M40

Päinvastoin, naisissa on. Suuri epäsuhta.

Vierailija
15/30 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai on, esim. Minä o/

Vierailija
16/30 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin tavanneeni sen parhaan. Samat harrastukset, samanlainen perhetausta, koulutus samaa tasoa, kiinnostukset ja moni muu asia täsmäsi. Hiukan ujo, kuten itsekin olen.

Totuus: tavatessamme oli varattu  uudehkon seurustelukumppanin ja ex-vaimon kanssa. Oli pettänyt vaimoaan työkaverinsa kanssa (joka ei ollut tuo seurustelukumppani). Varakas, mutta tyytymätön, verenpaineet pilvissä, hermokimppu töitten suhteen. Ihmisten häikäilemätön hyväksikäyttäjä, ei luota keneenkään. Alkokin maistui.

Arviointikykyni heitti niin pahasti pieleen, että aion pysyä vakaasti pois miesmarkkinoilta.

Tuollainen mies tarvitsee pitkäakestoista terapiaa. Itsensä se on jo pitkälti tuhonnut ja on täysin vastuuton kaikesta, mitä muille tekee.

-psykoterapeutti

Vierailija
17/30 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko outo, jos kyselee tuollaisia?

Vierailija
18/30 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tosin tuolta listalta nuo lapset puuttuu.

Vierailija
19/30 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta minulla on korkea verenpaine noista. Sukuvika, vaikka olen hoikka ja urheilen suht paljon.

Vierailija
20/30 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä vaikka kuinka paljon. Paitsi että se avioliitto ei useimmilla ole takana vaan jatkuu. Mun mielestä on outoa ajatella "suht normaaliksi" se, että nelikymppisellä avioliiton pitäisi olla jo historiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi