Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netistä ei voi löytää miellyttävää miestä, mistä ihmeestä sitten!?

Vierailija
25.06.2016 |

Netin kuvagallerioissa ja seuranhakupalstoilla pyörii kahdenlaisia miehiä: Liian nuoria, angstisia parikymppisiä tai sitten keski-ikää lähestyviä naisvihamielisiä ja katkeria aikamiespoikia, joilla on naama norsunvitulla eivätkä anna naiselle edes mahdollisuutta näyttää, ettei ole lompakkoloinen.

Minä en tykkää ryypätä enkä välitä baareissa perseenketkuttamisestakaan, en myöskään välitä katsella kännisiä ihmisiä, koska he käyttäväytyvät pääosin ääliömäisesti.

Minä en ole harrastusihmisiä, joten sekin vaihtoehto olisi poissuljettu, että harrastuksen parista voisin samanhenkisen miehen löytää.

Työpaikkaromanssi ei tule kuulonkaan, se on jo koettu ja kaikkein huonoimmaksi vaihtoehdoksi todettu.

Mistä p*rkeleestä minä voisin löytää n. 30-40-vuotiaan miehen, jonka kanssa voisin matkustella, joka osaisi pitää minusta huolta (vaadin huolenpitoa, joten haluan miehen olevan vähän niin kuin isähahmo) ja joka olisi sellainen perusmies, ei mikään pintaliitäjä. Olutta saa ottaa, tupakkaa saa polttaa, baarissa saa käydä, viettää aikaa kavereiden kanssa, en siis ole mikään pirttihirmu joka haluaa pallon miehensä jalkaan. En halua naimisiin enkä lapsia ja toivoisin, ettei miehelläkään olisi lapsia.

Ai niin ja minä pidän lyhyistä miehistä, joten 165-175 cm mies miellyttäisi.

Onko tämä liikaa vaadittu? Ja jos ei, kertokaa, mistä voisin löytää yllämainitunlaisen miehen.

N29, 170 cm/73 kg

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Jos ei 3 miljardia miestä riitä tuottamaan yhtä tyydyttävää yksilöä, niin ehkä ihmiset ei vaan ole sinua varten.

Vierailija
2/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirien kautta? Mutta useimmiten hyvät miehet ovat menneet jo aikaisin, heitä ei paljoa ole tuossa iässä enää vapaina. Lopputuloksen näkee juurikin siinä millaisia miehiä on nettideittisivustoilla, jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet ukkoa porvoosta.

Vierailija
4/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulos.

Kiitä minua myöhemmin.

Vierailija
5/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senku tietäis! Ei oo helppoa täälläkään.

Vierailija
6/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatpa tosi saaliilta (not).

Vierailija
7/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa vaadittu, mutta tiputa ensin 10kg pois.

Vai olisiko tämä osa huolenpitoa, että auttaa sinua liikkumaan ja syömään paremmin?

Vierailija
8/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä minä omani löysin. Nyt kuusi vuotta yhteiseloa takana, josta kolme vuotta naimisissa.

Vierailija
9/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveripiirien kautta? Mutta useimmiten hyvät miehet ovat menneet jo aikaisin, heitä ei paljoa ole tuossa iässä enää vapaina. Lopputuloksen näkee juurikin siinä millaisia miehiä on nettideittisivustoilla, jne...

Kuulostaa surulliselta, mutta kavereita ei ole. On niitä ollut, mutta olen myöhemmällä iällä pistänyt välit poikki heihin, sillä eivät vastanneet sitä kuvaa, millaisena minä näen ihmiset, joita voin kaveriksi kutsua ja joiden kanssa haluan aikaani viettää. Viihdyn hyvin yksin eikä minulla ole tarvetta lähteä viettämään aikaa ihmisten ilmoille.

Parisuhde kelpaisi, sillä en tarvitse kuin yhden luotettavan ja miellyttävän ihmisen, josta pidän ja joka pitää minusta yhtälailla. Miehen kanssa olisi ihanaa, kun samassa paketissa olisi sekä paras ystävä että seksikumppani. Muuta en tarvitsisi. Hänellä saa olla kavereita, itse en niin kavereista välitä. Toki voisin ystävystyä jonkun kanssa, mutta vaatimukseni ovat korkealla, eikä minulla ole ollut tarvetta etsiä itselleni sellaista "täydellistä" ystävää, saati ystäviä ylipäätään.

Saatan kuulostaa ylimieliseltä, mutta en vaan tunne tarvitsevani sosiaalisia kontakteja. Jo pelkään töissä ahdistaa, kun siellä joutuu olemaan samassa tilassa ihmisten kanssa, joista ei pidä (on siellä sellaisiakin, joista pidän, mutta kaikki eivät ole, ja ihannemaailmassani ympärilläni olisi vain miellyttäviä ihmisiä).

Ap

Vierailija
10/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän enemmän mitä tämä huolenpito on?

Vierailija
11/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liikaa vaadittu, mutta tiputa ensin 10kg pois.

Vai olisiko tämä osa huolenpitoa, että auttaa sinua liikkumaan ja syömään paremmin?

Tiedän, että minun olisi hyvä pudottaa painoa 10 kg. Tottakai saisin motivaatiota painonpudotukseen, jos minulla olisi vierellä ihminen, josta pidän ja joka toivoo minun pudottavan painoa, koska välittää minusta niin paljon.

Ap

Vierailija
12/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin haluisit matkustella ja miten usein?

Vierailija
13/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siihen sisältyisi se, että mies osaisi laittaa ruokaa ja laittaisi sitä mielellään, tykkäisi siivota ja auttaisi minua muutenkin kaikissa aikuisten asioissa.

Ap

Vierailija
14/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Tapailut eivät ole johtaneet mihinkään, yksi suhde oli ja se oli miehen puolelta pelkkää seksiä. Kyllä olen saanut treffikutsuja, mutta ne ovat miehiltä, joilla naiset tuntuu vaihtuvan useammin kuin sukat. Olen ehkä haasteellinen luonne, mutta haluan miehen, joka on samanlainen.

Vierailija
15/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauheasti kiinnosta olla joku isähahmo. Haluan tasapuolisen suhteen

M30

Vierailija
16/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin haluisit matkustella ja miten usein?

Kaikkialle! Niin usein kuin mies haluaa ja mahdollista on. Mies saisi olla se joka tekee päätöksiä ja varaa meille matkoja. Miehen pitäisi siis olla hyvin omatoiminen ja aikaansaava, sillä itse en ole.

Ap

Vierailija
17/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan osaa etsiä. Netti on täynnä kolmikymppisiä fiksuja äijiä. Mutta ei niitä kukaan lähesty tai ei kukaan niiden viesteihin vastaa. Ovat muutaman kuukauden siellä ja tuhoavat sitten profiilinsa kun huomaavat, että vittu mitä ajanhukkaa. 

Vierailija
18/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kauheasti kiinnosta olla joku isähahmo. Haluan tasapuolisen suhteen

M30

Selvä, emme siis sopisi toisillemme, sillä minulle on kaikkein tärkeintä, että mies olisi minulle isähahmo.

Ap

Vierailija
19/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siihen sisältyisi se, että mies osaisi laittaa ruokaa ja laittaisi sitä mielellään, tykkäisi siivota ja auttaisi minua muutenkin kaikissa aikuisten asioissa.

Ap

Auttaisi kaikissa aikuisten asioissa? Mutta sinähän olet itse aikuinen etkä tarvitse mitään huoltajaa. Tai sitten etsit suoraan jotain noin 50-vuotiasta miestä, ne eivät yleensä halua enää lapsia. Harva 30-40-vuotias vielä viihtyy kotona siivoamassa ja ruokaa laittamassa... tai ehkä pienemmissä maakunnissa?

Vierailija
20/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi