Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäät, jos flirttailet miehen kanssa ja hän pomputtelee rintalihaksiaan sinulle?

Vierailija
25.06.2016 |

Olen huomannut, että aika moni nainen suorastaan villiintyy tuosta tempusta. Varsinkin jos sen tekee sopivassa tilanteessa ja puolihuolimattomasti.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua henk.koht. ainakaan ei moinen tissitemppu kiinnostaisi ollenkaan iskemisvaiheessa, sori... Tykkään miehekkäistä miehistä ja tissitemppu ei ole kovin miehekästä minun mielestäni. Mutta varmasti joku tykkää siitäkin.

Vierailija
42/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, että mitäs helvettiä tuo mies oikeen tekee ja miksi. Ehkä nauraisin vähän ja poistuisin paikalta vähin äänin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispelko23 kirjoitti:

Noissa tapauksissa haiskahtaa ainakin minun nenääni vahvasti WT. Täytynee opetella kyseinen taito niin ehkä minäkin oman WT-naisen jostain saan omaksein.

Terveisin Naispelko23

Siinä pitää olla rintalihakset. Sinulla tuskin on.

Äkkiäkös minä sellaiset kehitän jos tarve oikein vaatii.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
44/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikään kuin naiset kertoisivat rehellisesti mistä kiihottuvat. Naiset kiihottuvat monesti nolommista asioista kuin miehet ja eivät halua paljastaa tykkäämisiään, jotta saisivat pidettyä miehet epävarmoina ja varpaillaan.

Kuten jo aloituksessanikin sanoin, minulla on kyllä käytännön kokemusta aiheesta, joten en minä näitä naisten vastauksia nyt ihan tosissani ota. :D Tällä palstalla ilmeisesti yritetään "pitää miehet lestissään", jotta... no en tiedä miksi, mutta käytännön kokemukseni aiheesta on täysin päinvastainen kuin ketjun vastaukset. Ja ainakin minulle oikean elämän kokemukset painavat enemmän kuin anonyymipalstan vastaukset, mutta kiva näitäkin on lukea. Ap

Ihanko tosi naiset ovat olleet ihastuksissaan, kun olet "pomputtanut" rintalihaksiasi hänen kanssaan jutellessasi?

On aivan täysin eri asia jännittää lihaksiaan luonnollisesti vaikkapa tehdessä jotain, kuten vetäessäsi vyötäsi kiinni tms., jolloin ko. lihas jännittyy hiukan luonnostaan, kuin tahallaan "pomputella" niitä kuin piirretyssä elokuvassa... Toinen on kiihottavaa, toinen vain... ei.

Kyllä, naiset ovat olleet ihastuksissaan. Pitäiskö minun "todisteeksi" hakea netistä jokin kuva, johon photoshoppaan oman käteni (tai rintalihakseni), kuten sinä teit? Ap

Voithan olla yhtä väärässä niiden naisten reaktioista, kuin minun tekemisistäni, joten sinuna miettisin iskemistaktiikoitani vielä :D

Eli sinä et laittanut kuvakäsittelyn avulla omaa kättäsi jonkun toisen kuvaan, vai?

En laittanut. Latasin tänne tässä yksi päivä omasta kädestäni kuvan (tekstillä ja USA taustalla). Mutta kuinka tämä liittyy pomputteluusi, vai menikö se kyseenalaistaminen vain tunteisiisi?

Ok. Jos et muista kuinka päädyimme keskustelussamme tähän pisteeseen , niin ole hyvä ja lue vierstiketjumme uudelleen. Minä muistan sinun postanneen palstalle kuvan todisteeksi USA:ssa oleskelustasi, mutta sinun kannalta valitettavasti tuo kuva löytyy muualta netistä myös ilmansinun pulleaa kättäsi. Että sellainen satutäti siellä päin vaikuttaa.

Vierailija
45/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajoaisin pöydän alle. Täydellinen häpeä.

Vierailija
46/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä uskon, että jotkut naiset tykkäävät. Monet, kuten minä, en, mutta en luultavasti kohtaisi sinua koskaan. En juttele missään baareissa vieraiden miesten kanssa, omaani tutustuin yliopistolla, ja minuun tekee mielenkiintoinen väitöskirja suuremman vaikutuksen kuin lihakset. Mutta onneksi niitä lihasten ihastelijoitakin löytyy, jokaiselle jotakin.

Oliko tämän viestin tarkoitus kommentoida aloitusviestiä vai kehua itseäsi?

Kertoa, millä minuun tekee vaikutuksen. Itseäni en kehunut lainkaan, toisin kuin aloittaja. (Nykymaailmassa se, että on opiskellut yliopistossa ei mielestäni ole kehu.)

Vierailija
47/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä uskon, että jotkut naiset tykkäävät. Monet, kuten minä, en, mutta en luultavasti kohtaisi sinua koskaan. En juttele missään baareissa vieraiden miesten kanssa, omaani tutustuin yliopistolla, ja minuun tekee mielenkiintoinen väitöskirja suuremman vaikutuksen kuin lihakset. Mutta onneksi niitä lihasten ihastelijoitakin löytyy, jokaiselle jotakin.

Oliko tämän viestin tarkoitus kommentoida aloitusviestiä vai kehua itseäsi?

Kertoa, millä minuun tekee vaikutuksen. Itseäni en kehunut lainkaan, toisin kuin aloittaja. (Nykymaailmassa se, että on opiskellut yliopistossa ei mielestäni ole kehu.)

Rintalihasten pomputtelusta mainitseminen on kehumista, mutta humble brag yo-tarinoineen ja väikkäreineen ei ole? Alrighty then. 

Vierailija
48/48 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että 😩😩😩

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän