Mikä nimeksi Elmon sisarukselle?
Eli meillä on 2-vuotias poika Elmo Kasper Tapio. Hänelle syntyy sisko tai veli joulukuussa. Ideoita nimeksi?
Itse emme ole saaneet vielä ideoita kasaan.
Kommentit (29)
TaPsA kirjoitti:
Kalmo Esper Tapsanpaska
Vittu että repesin tälle!
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä voi olla noin ilkeitä ihmisiä? Älkää vastatko mitään, jos ette asiallisesti sitä osaa tehdä. Tuli oikein paha mieli Ap:n puolesta :(
Ehkä Elmo-nimi inspiroi tuollaisiin vastauksiin. On nimittäin niin RUMA nimi pikkupojalle. Mikä näitä nykyvanhempia vaivaa, että lapselle pitää laittaa joku hirvitys-nimi?
Valma
Malla
Oona
Enni
Eetu
Olli
Otto
Aatu
Ilmari
Pojalle Aimo, Kunto, Kerkko, Hemmo, Pekko, Ilmo, Nemo
Tytölle Marjo, Lauha, Leeni, Molla, Elsa, Ilmi, Selma, Senni, Pirkko, Kerttu, Alma
Onko mikään edes sinne päin?
Mä luulen että saatte pojan siksi poikien nimiä on enemmän.
Eetu
Aapo
Jyri
Yrjö
Oskari
Uolevi
Sisu
Aaro
Eevi
Anni
Senni
Sari
Elmon parjaajille: Elmo on vanha nimi ja kansainvälinen. Englanninkielinen ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä voi olla noin ilkeitä ihmisiä? Älkää vastatko mitään, jos ette asiallisesti sitä osaa tehdä. Tuli oikein paha mieli Ap:n puolesta :(
Ehkä Elmo-nimi inspiroi tuollaisiin vastauksiin. On nimittäin niin RUMA nimi pikkupojalle. Mikä näitä nykyvanhempia vaivaa, että lapselle pitää laittaa joku hirvitys-nimi?
Minäkin olen kuullut nimiä, mistä en kauheasti itse pidä..Ei kuitenkaan tulisi mieleenikään alkaa suoraan haukkumaan jonkun vanhempien nimivalintaa lapselleen. Viisas vaikenee.....
Tunsin muuten nuorempana Elmo nimisen pojan..oli kiva kaveri :)
T: se Vilmaa ehdottanut
Hulda, Kaapo