Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän, outoa: Miten flirttailla naiselle kun on itse nainen

Vierailija
25.06.2016 |

Olen ihastunut naiseen. En tätä olettanut (aiemmat parisuhteet miesten kanssa), mutta niin kävi.

Ihastiksen kohde ei ole hetero, sen tiedän. Mutta silti varautunut. Haluaisin lähestyä häntä ja tiedän, että välillämme on jotain pientä, mutta koska en osaa tehdä aloitetta eikä hänkään tee niin tilanne on jähmettynyt sellaiselle tuijottelu-hymyily-tasolle. Eli aloite pitäisi tehdä. Mutta en vain yhtään osaa.

Eli kanssanaiset (ne alle 100% heterot) mitkä kohteliaisuudet tai minkälainen flirtti toiselta naiselta iskee teihin?

t. epätoivoinen kaapista kurkistelija

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on isketty silleen että ollaan lähdetty viihteelle ja yksi seurueen naisista on pikkuhiljaa tullut iholle. Ensin vain koskettanut käsivartta, sitten kun ollaan jonnekin menty niin ottanut mukaan pitämällö kädestä. Sitten "vahingossa" tullut tosi lähelle ja kun katseet kohtasi niin se oli menoa. Toimi mun kohdalla, tiedä sitten muista.

Vierailija
2/3 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin iskee samanlainen flirtti kuin miehiin. Teet tikusta asiaa päästäksesi hänen kanssaan juttusille, hymyilet, katsot silmiin, vitsailet, kehut toisen hyviä puolia, luot hyvää fiilistä jutellessanne jne. Pyydät kahville, lounaalle tai lasilliselle. Jos nainen tietää sinun seurustelleen aikaisemmin miesten kanssa, hän ehkä pitää sinua heterona eikä uskalla tehdä mitään. Eli tee sinä aloite. Helppoa kuin heinänteko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut naiseen. En tätä olettanut (aiemmat parisuhteet miesten kanssa), mutta niin kävi.

Ihastiksen kohde ei ole hetero, sen tiedän. Mutta silti varautunut. Haluaisin lähestyä häntä ja tiedän, että välillämme on jotain pientä, mutta koska en osaa tehdä aloitetta eikä hänkään tee niin tilanne on jähmettynyt sellaiselle tuijottelu-hymyily-tasolle. Eli aloite pitäisi tehdä. Mutta en vain yhtään osaa.

Eli kanssanaiset (ne alle 100% heterot) mitkä kohteliaisuudet tai minkälainen flirtti toiselta naiselta iskee teihin?

t. epätoivoinen kaapista kurkistelija

Miksi oletat että hän olisi myös kiinnostunut? Naisista pitäminen ei tarkoita sitä, että olisi kiinnostunut kaikesta joka liikkuu. Sinänsä ikinä ei ole tarvinnut miettiä miten lähestyä, koska jos toinen on myös kiinnostunut, ihan mikä tahansa tapa on oikea. Jos itse vaikutan varautuneelta, niin siinä toisessa ihmisessä on joku ei-niin-kiinnostava-asia.