Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko löytää miehen näillä vaatimuksilla?

Vierailija
25.06.2016 |

Haluan että mies on luonteeltaan hyvä ja ihana. Hänen täytyy olla sydämellinen, oikeudenmukainen ja mahdollisimman hyvä isä lapsille, joita haluan tulevaisuudessa. Miehen tulee olla tasapainoinen ja vahva.
Haluan että mies on minua vähintään muutaman sentin pidempi (Olen 162cm) ja vähintään keskiverto komea/ok ulkonäkö. Käsitykseni komeudesta vastaa aikalailla yleistä ihannetta. Olen valmis joustamaan mm miehen koulutustasosta, jos hän vastaa persoonaltaan etsimääni ja on kultainen, sekä myös komeusvaatimuksesta, jos hän on erityisen ihana. Ihana ja komea olisi tietenkin silti parempi vaihtoehto kuin ihana ja ulkonäöltään ok. Mielestäni ulkomuoto voi kuitenkin kertoa jotain elintavoista ja itseään kunnioittava ihminen pitää itsestään huolta myös ulkoisesti, ellei sitten ole vaikka sairaus sitä estämässä. Onko kuvaukseni kaltaisia miehiä olemassa? Olen deittaillut jo neljä vuotta ja vieläkään ei ole tärpännyt..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit löytää.

Vierailija
2/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulla on antaa miehelle?

Vierailija
4/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, ja kyllä se ulkomuotokin jotain kertoo. Oman kokemukseni mukaan kannattaa ihan suoraan etsiä myös hyvännäköistä ja normaalipainoista miestä ja suhtautua hieman varauksella niihin vähän rumempiin miehiin. Usein he mainostavat mahtavaa luonnettaan mutta ovat katkeruudessaan rumia, kun eivät muka ole saaneet naista koska eivät ole komeita. Syy taitaa olla jossain muualla.

Vierailija
5/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siis olla henkisesti vahva vai fyysisesti? Fyysusesti vahvan miehen vaatiminen on pinnallisempaa.

Vierailija
6/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit, ja kyllä se ulkomuotokin jotain kertoo. Oman kokemukseni mukaan kannattaa ihan suoraan etsiä myös hyvännäköistä ja normaalipainoista miestä ja suhtautua hieman varauksella niihin vähän rumempiin miehiin. Usein he mainostavat mahtavaa luonnettaan mutta ovat katkeruudessaan rumia, kun eivät muka ole saaneet naista koska eivät ole komeita. Syy taitaa olla jossain muualla.

Sama naisissa?

Vierailija
7/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos neljän vuoden aikana kukaan miesehdokkaista ei ole kelvannut niin kuulostat kyllä aika nirsolta ja epäilen että et voi löytää jos on noin kovat vaatimukset miehen kasvoille.

Vierailija
8/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihava? Se ei kiinnosta.

Vierailija
9/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on antaa miehelle kaikki mitä vaadin häneltäkin. Siksi juuri tein keskustelun kun neljä vuotta tuntuu jo pitkältä ajalta. Olen sitten yksin jos en löydä etsimääni. Ap

Vierailija
10/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on antaa miehelle kaikki mitä vaadin häneltäkin. Siksi juuri tein keskustelun kun neljä vuotta tuntuu jo pitkältä ajalta. Olen sitten yksin jos en löydä etsimääni. Ap

Joskus tämä on se parhain vaihtoehto.

Vierailija
11/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama naisissa?

En ole tapaillut naisia niin en osaa oman kokemuksen kautta sanoa mutta voisi päätellä että näitä löytyy naisissakin.

Vierailija
12/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa, mutta eri asia haluaako he olla sinun kanssasi.

Vierailija
13/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo "kultainen" ja "ihana" yms. tarkoittaa? Joku Nikita Fouganthinekin voi pitää itseään "kultaisena"...

Vierailija
14/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta mahdottomilta vaatimuksilta. Mielestäni täyttäisin kaikki kriteerisi, mutta komeuteen en osaa ottaa kantaa. Minkä ikäinen olet?

Vierailija
15/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin? Neljä vuotta ei ole vielä mikään aika, ellei ole tottunut tyytymään paskaan.

Vierailija
16/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt niin mahdottomalta kuulosta. Itsekin mielestäni täyttäisin vaatimuksesi, mutta en sitten tiedä olisitko itse asiasta samaa mieltä.

Vierailija
17/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin? Neljä vuotta ei ole vielä mikään aika, ellei ole tottunut tyytymään paskaan.

Niin? Joskus on parasta olla yksin, vuosista viis. Vaikka koko ikä.

Vierailija
18/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole mies, joka joutuu lukemaan tuollaisia höttöntöttö-määritelmiä halutusta kumppanista 😝 .

Vierailija
19/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26. Mitä kultainen ja ihana nyt yleensä tarkoittaa. En jaksa vastata väärinymmärtäjille ja saivartelijoille, en tiedä oletteko mutta usein täältä sellaisia löytyy. Lähinnä pointti oli tuo että ovathan vaatimukseni realistiset kun neljässä vuodessa ei ole tärpännyt. Ap

Vierailija
20/28 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet yrittänyt etsiä miestä? Deittipalstoilla ainakin valitettavan vähän alle 30v naisia.

m26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi