Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kakkospäivä on hirveää katsottavaa

Vierailija
25.06.2016 |

Häpeän silmät päästäni täällä mökillä. Mies on juonut kaksi kaljaa ja shotin ja nyt jo kaatuilee pitkin seiniä.. Vieraita on tulossa tunnin päästä enkä tiedä mitä teen. Perunko heidän tulonsa vedoten norovirukseen vai annanko miehen nolata itsensä? On aivan sammumispisteessä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät sen nukkumaan humalansa pois ja otat vieraat vastaan.

Vierailija
2/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai teillä mies ottaa kakkoseen vain tiettynä päivänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kakkospäivä? Aika huono viinapää sillä, miksi meni juomaan just vieraiden ollessa tulossa?

Vierailija
4/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kaljaa ja shtti.Tuskin on samumispisteessä,ei edes päitynyt.Jos vieraat on kutsuttu,heidät otetaan vastaan ja piste.

Vierailija
5/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet kotiin ja jätät miehen huolehtimaan vieraista. Ei saa aina antaa periksi.

Vierailija
6/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein ymmärsin niin mies on siis ottanut pari kaljaa ja shotin tasoittaakseen eilisen törkeää pämppäämistä? Itse muistan omilta dokausajoiltani että kunnon putken jälkeen tasoittamisen yrittäminen, kun veressä on älyttömästi promilleja, tarkoitti käytännössä nuijanukutusta muutaman tunnin sisään. Veikkaan että miehesi sammuu näillä näppäimillä.

Vierailija
7/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jo kolmas päivä menossa. Aina välillä mies virkoaa sen verran, että tajuaa haluta pullosta huikan, sitten taas nukkumatti vie vähäksi aikaa. Eilen pysyi vielä ajoittain jaloillaan, tänään etenee enää kontaten. Niin herkkua nämä juhlapyhät alkoholistin kanssa. Saa nähdä jääkö putki taas päälle vai kykeneekö maanantaina töihin. Olen tehnyt miehelle ja itselleni selväksi sen, että minä en ala selittelemään hänen tekemisiään muille, vetäkööt itse johtopäätökset. En myöskään ala kuuntelemaan muiden päivittelyä asian tiimoilta vaan saavat avautua itse kohteelle, jos on jotain sanottavaa. Minulla ei ole tässä asiassa mitään hävettävää.

Vierailija
8/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella kivalta juhannukselta! Ja mieheltä! Onko teillä lapsia?

Vierailija
9/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ole tehnyt mitään, mitä pitäisi hävetä. Anna miehen nolata itsensä, luulis vieraidenkin tajuavan, ettet sä ole vastuussa aikuisesta miehestä, joka ei joko halua tai saa korkkia kiinni. Nolais itsensä oikein kunnolla, laskis vaikka alleen tai sammuis nokkospuskaan. Sais kunnon moraalikrapulan.

Vierailija
10/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Eräänkin kerran olen selityksiä keksinyt mieheni juomisen takia, koska en olisi kestänyt häpeää. Kumma juttu tällainen häpeä, kun tuntuu, että itse on epäonnistunut, jos toinen ei osaa käyttäytyä. Tekisi miehelle hyvää selvittää omat sotkunsa.

Vierailija
11/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa viinapulloa ja yhtä shottia vajaa on. Kaljoja puuttuu 2. Viini on avattu ja sitä hän on näköjään juonut n. 24 cl. Ei ole siis juonut kovin paljoa mutta eilen otti neljään asti yöllä..

Taidan ottaa vieraat vastaan ja mies tehköön mitä tekee. Nyt se meni oksentamaan.. Toivottavasti selvittää oloa..

T. Ap

Vierailija
12/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä jo kolmas päivä menossa. Aina välillä mies virkoaa sen verran, että tajuaa haluta pullosta huikan, sitten taas nukkumatti vie vähäksi aikaa. Eilen pysyi vielä ajoittain jaloillaan, tänään etenee enää kontaten. Niin herkkua nämä juhlapyhät alkoholistin kanssa. Saa nähdä jääkö putki taas päälle vai kykeneekö maanantaina töihin. Olen tehnyt miehelle ja itselleni selväksi sen, että minä en ala selittelemään hänen tekemisiään muille, vetäkööt itse johtopäätökset. En myöskään ala kuuntelemaan muiden päivittelyä asian tiimoilta vaan saavat avautua itse kohteelle, jos on jotain sanottavaa. Minulla ei ole tässä asiassa mitään hävettävää.

Hyvä periaate. Ihmettelen kyllä miksi haluat olla tuollaisessa parisuhteessa, mutta ilmeisesti rakastat kovasti miestäsi.

Vierailija
13/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ukko syömään jotain.

Vierailija
14/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ottanut miestä jolla alkoholinkäyttö pysyy aisoissa?

Sivistyneesti alkoholia käyttävä sinkkumies

Vierailija
15/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
16/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juota sille vettä!!!!!!! se auttaa humalan pois!! ja sen pitää syödä

Vierailija
17/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua. Onkohan toi sit meilläkin ens juhannuksena tiedossa.. Kiva kuulla että sulla on asenne kohdallaan ja osaat ilmeisesti nauttia juhannuksesta vaikka hän onkin tossa kunnossa..

T. AP

Vierailija
18/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin katsomassa viinapulloa ja yhtä shottia vajaa on. Kaljoja puuttuu 2. Viini on avattu ja sitä hän on näköjään juonut n. 24 cl. Ei ole siis juonut kovin paljoa mutta eilen otti neljään asti yöllä..

Taidan ottaa vieraat vastaan ja mies tehköön mitä tekee. Nyt se meni oksentamaan.. Toivottavasti selvittää oloa..

T. Ap

Nuo ovat siis ne pullot, joiden olemassa olosta tiedät. Sillä voi hyvinkin olla jossain piilossa lisää ja naukkailee niistä kun sinulta silmä välttää. Näin oma mieheni tekee. MInulla kesti jonkin aikaa tajuta asia, kun ihmettelin aina miten parista kaljasta lähtee jalat alta. Sitten selvisi asian todellinen laita kun kerran siivosin kaappeja miehen ollessa työmatkalla. Niitä pulloja vaan löytyi ja löytyi, tyhjiä, vajaita ja korkkaamattomia. Niitä löytyi liiteristä, autotallista, miehen autosta, vessan peilikaapin päältä, eteisen yläkaapeista, vaatekaapista... enkä varmasti vielä kaikkia piiloja ole löytänytkään.

t: 7.

Vierailija
19/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi apua. Onkohan toi sit meilläkin ens juhannuksena tiedossa.. Kiva kuulla että sulla on asenne kohdallaan ja osaat ilmeisesti nauttia juhannuksesta vaikka hän onkin tossa kunnossa..

T. AP

Tätä paskaa kestetty jo niin kauan, että rutiinilla menee. Onneksi olen introverttia sorttia enkä pane pahakseni yksinäisestä juhlapyhästä. Eipä tässä mitään, laittelen ruokaa, teen kaikkea kivaa pientä puuhaa ja välillä katson onko mies vielä hengissä.

Vierailija
20/41 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä periaate. Ihmettelen kyllä miksi haluat olla tuollaisessa parisuhteessa, mutta ilmeisesti rakastat kovasti miestäsi.

Tähän on jo niin tottunut. Ja jos ei minua tässä olisi perään katsomassa, ei hänellä olisi ketään muutakaan hengissä pitämässä. Silloin kun ei juo, kaikki on paremmin kuin hyvin. Olen ajatellut asian niin, että hänhän on sairas, alkoholismi on sairaus. Miksi jättäisin sairaan ihmisen oman onnensa nojaan? Jotta voisin olla ilman häntä ja tehdä niitä aisoita mitä muutenkin tekisin? Aivan yhtä hyvin voin tehdä niitä itselleni tärkeitä asioita tässä parisuhteessakin vaikka toinen haluaa juoda itsensä tajuttomaksi harva se viikonloppu. Eihän minulla tässä mitään hätää ole, kun mies ei ole kännissä väkivaltainen tai aggressiivinen. Onhan tämä tietty tavallaan aika paska juttu, mutta minkäs minä sille voin jos toinen ei apua halua. Kyllä minäkin haluaisin tehdä juhlapyhinä joskus jotain kivaa miehen kanssa, mutta ei se nyt niin kamalan tärkeää minulle ole. Keksin kyllä itselleni tekemistä.