ILMOTUS NAAPURI MÖKIN LAPSIPERHEESTÄ? AIKUISET JA KAKSI TEINI HYPPIVÄT HEREILLÄ VIELÄ KLO 4 AAMUYÖSTÄ!
Itse heräsin varhain kuselle ja sattumalta näin lahden toisella puolella heidän olevan vielä hereillä. Kuulin; kun puhuivat että klo 00 -2 aikaan oli ihan hämärää, kun olivat metsässä kävelemässä mutta aurinko alkoi taas nosta klo 2 jälkeen ja sitten tuli taas valosaa.
Kommentit (25)
Uskomatonta! Mistä nää älykääpiöt löytyy. Minusta provona vain 2/5, mutta näemmä aivan täydellinen! Tässä oikein tuntee oman myötähäpeänsä vastaajien puolesta. Onnittelut huikeasta aloituksesta!
Vierailija kirjoitti:
NAAPURIMÖKKI ON YHDYSSANA.
Ja sinä huomasit vain tuon virheen, vaikka otsikko ja koko teksti on täynnä virheitä? Mitä se kertoo sinusta...?
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta! Mistä nää älykääpiöt löytyy. Minusta provona vain 2/5, mutta näemmä aivan täydellinen! Tässä oikein tuntee oman myötähäpeänsä vastaajien puolesta. Onnittelut huikeasta aloituksesta!
Tämä voi olla provo, mutta koska olen tutustunut ap:n kaltaisiin ihmisiin, niin on oppinut, että kaikki on mahdollista...
Teinit valvoo muutenkin. Meillä joskus aamu kuuteen. Saa todellakin valvoa miten lystää sillä nyt on loma. Aina näin tehdään ja sitten ennen koulua aletaan aikastamaan nukkumaan menoa.
Menen itse nukkumaan aikaisemmin ja nautin siitä ettei tarvitse hoputtaa tai komentaa.
Ihanaa.
Hesarin etusivulla on hyvä ilmoittaa.