Miksi maalaiset ovat rasisteja
Pääkaupunkiseudun älykkäämpää väestöä kohtaan? Kaupunkilaiset eivät kuitenkaan piittaa maalaisista ollenkaan ..
Kommentit (13)
Maalaiset on hitaampia, yhteiskunnalliset muutokset vaativat aikaa.
En laittaisi sitä ihan tuohon kontekstiin, koska pidin asialla vain hauskaa ..
Vierailija kirjoitti:
Maalaiset on hitaampia, yhteiskunnalliset muutokset vaativat aikaa.
Suuremmat välimatkat muutaman herneen välillä .. kö?
Jos itse olet maalainen (kun sinua maalaiset kuitenkin näemmä kiinnostaa) osaat luultavasti vasta itse. Jos kuitenkin olet vähemmän älykästä kaupunkilaisväestöä (jota myös aloituksesta päätellen mahdollisesti maalaisten asiat kuulostaa), ei maksa vaivaa vastata.
Miksi kaupunkilainen ei ymmärrä että nykyiset laittomat maahanmuuttajat ovat vain hyväksikäyttämässä yhteiskuntaamme. Mitään he eivät tuo eivätkä anna takaisin. Tehdään 10 lapsisia perheitä eikä edes isä ole koskaan ollut töissä. Koska te tajuatte että he halveksivat teitä ja haluavat vain rahanne?
Miksi kysyt, asiahan ei koske sinua vaikka asuisitkin pääkaupunkiseudulla ?
Vierailija kirjoitti:
Jos itse olet maalainen (kun sinua maalaiset kuitenkin näemmä kiinnostaa) osaat luultavasti vasta itse. Jos kuitenkin olet vähemmän älykästä kaupunkilaisväestöä (jota myös aloituksesta päätellen mahdollisesti maalaisten asiat kuulostaa), ei maksa vaivaa vastata.
Maalaisten tyhmyys sattuu vain kiinnostamaan. Enkä halua samaan sudenkuoppaan pudota itse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt, asiahan ei koske sinua vaikka asuisitkin pääkaupunkiseudulla ?
Mistä moinen päättely? Kerro sinä ajatuksien tonava. Maaseudullahan on tarkoitus lomailla.
Rahat pois tyhmiltä (eli suomalaisilta):
Mitä voi tehdä seitsemän lapsen lapsilisillä, kotihoidontuella, työttömyyspäivärahalla ja toimeentulotuella?
- Ostella kiinteistöjä Irakista.
Tavoitin Suomeen kotoutuvan irkilaistaustaisen perheen. Työtön perheenpää omaa nerokkaan bisnesälyn. Mies kertoo sijoittaneensa perheensä viime vuosina haravoimat sosiaalietuudet menestyksellisesti kiinteistöbisnekseen Irakissa. Potti on karttunut tulonsiirroilla ennen ja jälkeen turvapaikan myöntämisen.
Ei – hän ei häpeile toimintaansa. Hän on ylpeä siitä. Ylpeä kyvyistään. Ylpeä onnistumisestaan.
http://blogit.iltalehti.fi/tuula-malin/2016/06/23/kiinteistobisnesta-so…
Maalaisten hölmöys ei kyllä koskaan pääse yllättämään.
Joku haluaa kerjätä verta nenäästään ja sitten itketään miksi mode poistaa keskustelut maalaisilta.
Vieläkö se Tuula Malin on mustalaisen kansaa naimisissa? Meni 90-luvun alussa naimisiin.
Yritätkö sä olla jollain postmodernilla tavalla nokkela, esittää, että ihmiset luovat pahoja stereotypioita, vaikka kuvittelevat olevansa stereotypioista vapaita?