Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän pikakihlat raxupoxun kanssa *itkeä vai nauraa*

Vierailija
25.06.2016 |

10 vuotta naimisissa, erottiin reilu puoli vuott sitten. Halusin erota enkä sitä kadu, mutta totta helvetissä se eroaminen silti sattuu.

2kk sitten saatiin avioero voimaan. Ja nyt kuulin että exä mennyt eilen kihloihin nyxänsä kanssa!!!!

Heti eron astuessa voimaan löysi kuulemma uuden ja parin viikon päästä hehkutti minulle onneaan ja autuuttaan. Oli löytänyt viimein sen oikean rakkauden.
(Kyllä, sattui ja sattuu edelleen, vaikka mistään hinnasta en haluaisi paluuta menneisyyteen enkä exääni takaisin.)

Kuulin kauttarantain, että ovat alkaneet tapailemaan jo heti silloin reilu puoli vuotta sitten, eli saman tien kun pakkasin kamani ja lähdin.

Miten helvetissä noi miehet voi olla noin "tehopakkauksia", ja järjestää elämänsä uudelleen, kun itse olen vielä ihan vereslihalla, enkä osaa edes kuvitella mitään uutta suhdetta.
Niin toinen hehkuttaa jo uutta onneaan, ja tanssivat varmaan vuoden päästä juhannushäitään.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ole tavannut teidän suhteen aikana. Me tavattiin miehen kanssa juuri sillä viikolla kun muutti pois avovaimonsa luota ja mä olin eronnut pari kk takaperin. Kummallakin pitkään huono suhde ja eroa mietitty ja valmisteltu suhteen aikana. Oltiin niin onnellisia kun löydettiin toisemme, eikä mistään laastarista kyse. Että voihan tää näyttää siltä että jo parisuhteen aikana oltaisiin tapailtu, mutta eii. .

Muutettiin yhteen muutaman kuukauden jälkeen.

Hyi vit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi