Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan mieheni tulemaan?

Vierailija
25.06.2016 |

Mieheni laukeaa vain kolmella seuraavista tavoista:
1 suihinotto
1 doggy style
1 minä päällä selkä häneen päin kyykyssä ylös alas

Vinkkejä mitä muuta voisin tehdä? Kun olemme asennoissa joissa hän on minuun päin, en saa häntä tulemaan, ei ole kuulemma tarpeeksi painetta, vaikka yritän jännittää lantionpohjan lihaksia..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläsi on riittävän pitkä niin lähetyssaarnaajassa sinä jalat yhdessä ja työnnät sormen hänen peppuunsa. Tämä toimii minun miehelläni.

Vierailija
2/8 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eikös nuo jo riitä?

Lantionpohjan lihaksia saat opetella käyttämään ja todella ison eron saat aikaan vuosien kuluttua...

Minulla oli tyttöystävä joka antoi takaapäin kun katsoin mm-lätkää. Pitkään ja hartaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä vähän skeptinen pepustaan, en ole ihan varma haluaako hän sinne mitään työnnettävän. Joskus olen häneltä kysynyt.. Hän pitää esim seksileluja ja peppuseksiä ällöttävänä. Mutta muuten uskon että jos osaisi rentoutua niin ehkä tuo voisi toimia.

Vierailija
4/8 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asennoissa niistä lantionpohjanlihaksista on sitten eniten hyötyä ja miten niitä kannattaisi käyttää? Puristella vaan satunnaisesti vai jännittää pitkään ja toistaa?

Vierailija
5/8 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantionpohjalihaksilla lypsetään. Ne jännitetään kun mirs liikkuu ulospäin sinusta ja höllätään kun hän liikkuu sisään. Näin lypsät hänen kalunsa verta täyteen. Kohta kalu on niin iso, että sen on pakko purkaantua. Jos mies ei tykkää sormesta pepussa, ostakaa Aneros tai vastaava. Se hieroo eturauhasta ja nopeuttaa sitn lastin irtoamista. Mieheni käyttää sitä sitten toisella kierroksella, jos olemme kaksi kertaa illassa.

Vierailija
6/8 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät tietyn tyyppistä anaalitappia, se ehkä pienentää emättimesi poikkileikkausta. Amarikoissa myydään erityisesti tätä varten tehtyjä tappeja. Täältä löytyy esimerkiksi tällainen, jonka mieheni väittää tuntuvan kiihottavalta emättimen seinän lävitsekin. Ja miestäni kiihottaa jo sekin, että käytän anaalitappia.

https://www.huippukiva.fi/p/4042/boosty-turkoosi-anaalitappi

Vierailija
7/8 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liian löysä pillu... ei kukaan mies saa.

Vierailija
8/8 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kysyä häneltä kuinka hän on tullut parhaiten edellisissä suhteissaan?

Sitten vaan kokeilet samoja temppuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi