Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajat hohoi! Luettu kesällä Wilmaa tai tavoittaako sinua sähköpostilla?

Vierailija
25.06.2016 |

Nimimerkillä olisi suht tärkeää asiaa.

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tavoita. Elokuussa palaan töiden pariin.

Vierailija
2/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköposti varmaan parempi ja jos vastausta ei kuulu, soitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä asia on muka niin tärkeä, että pitää kesälomalla saada opettaja kiinni?

Vierailija
4/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan hoida työasioita lomani aikana, eikä pitäisi kenenkään muunkaan.

Vierailija
5/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostin luen ohimennen pari kertaa kuussa.

Vierailija
6/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja on lomalla! Kasvatusvastuu lapsestasi on sinulla, ei opettajalla.

Ainoa tärkeä asia voisi olla että lapsella on jotain kesälle määrättyjä tehtäviä, muuta en keksi.

Vierailija
7/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidatko sinä työasioita LOMALLA?

Vierailija
8/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä häiritse lomailijaa.

Eiköhän sun kupeittes hedelmälläkin ole lomaa. Kouluasiat hoidetaan kouluvuoden aikana.

Vierailija
9/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä puhelimeen vastaan kesälläkin, eri asia sitten mitä sanon sulle kun esittelet itsesi ja asiasi. Wilmaa tai sähköpostia en lue ja usein unohdan salasanankin kesän aikana. Ihan parasta.

Vierailija
10/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Jos satut olemaan minun lapseni opettaja, niin varaudu siihen että viesti tulee sitten rehtorin kautta.

Vierailija
11/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän opettaja ole lomalla, opettajalla on vain opetuksetonta aikaa. Näinhän he aina perustelevat, kun muut kateellisena valittavat opettajien pitkistä lomista.

Vierailija
12/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kerran viikkoon edu-postin, siellä voi olla viraston tiedoituksia ja muutenkin minua kiinnostavaa asiaa. 

Katson Wilmankin silloin tällöin. 

Minulle voi kyllä soittaakin. Olen sen tyyppinen, etten kaipaa "täysin lomaa". Voin hoitaa asioita työajan ulkopuolellakin. Meillähän on älyttömän pitkä loma ja minusta kohtuullistakin, ettei tarvitse odottaa tärkeänä kokemansa asian kanssa kuukausia. 

Minusta opettajan homma alakoulussa on kokonaisvaltaista kasvatustyötä ja vuorovaikutusta. En silti katso varsinaiseksi velvollisuudekseni vastata lomalla enkä tietenkään edellytä kollegoilta samanlaista toimintaa. 

Vierailija
13/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Jos satut olemaan minun lapseni opettaja, niin varaudu siihen että viesti tulee sitten rehtorin kautta.

Useimmat rehtorit ovat juuri jääneet lomalle ja palaavat varmaan elokuun alussa sorvin ääreen.

Vierailija
14/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ope, ja en kyllä keksi mikä voisi olla niin supertärkeää, että opelle pitäisi kesällä saada viestiä. Jos jotain koulunkäyntijärjestelyihin akuutisti liittyvää on (tulee mieleen esim. jos lapsi sairastunut vakavasti tms. tai jos perheen ulkomaanlomamatka venyy pitkälle syyskuuhun), niin ehkä kokeilisin tavoittaa rehtoria. Rehtorit yleensä jäävät juhannuksesta lomille, mutta jokunen voisi olla vielä ensi viikolla töissä. Tai sitten jos todella, todella pitää saada joku kiinni, niin kokeile opetuvirastoon tai millä nimellä se teidän kunnassa onkaan. Esim. Helsingin opetusvirastolla on aina joku kesällä päivystämässä, jopa heinäkuun. Mutta ihan minkään pikkuasian kanssa ei kyllä opetusvirastolle kannata ottaa yhteyttä.

Vierailija
15/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia luen silloin tällöin, ja vastaan kyllä tarvittaessa.

Vierailija
16/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilma on suljettu kesäajan, ainakin meidän kaupungissamme. Se avataan taas elokuun alussa. Sähköposti toimii, mutten ainakaan minä lue työpostia lomalla. Opettajia ei juurikaan tavoita kesällä. Rehtorin tavoittaa, ota yhteys häneen, jos asia on todella polttavan tärkeä.

Vierailija
17/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson kerran viikkoon edu-postin, siellä voi olla viraston tiedoituksia ja muutenkin minua kiinnostavaa asiaa. 

Katson Wilmankin silloin tällöin. 

Minulle voi kyllä soittaakin. Olen sen tyyppinen, etten kaipaa "täysin lomaa". Voin hoitaa asioita työajan ulkopuolellakin. Meillähän on älyttömän pitkä loma ja minusta kohtuullistakin, ettei tarvitse odottaa tärkeänä kokemansa asian kanssa kuukausia. 

Minusta opettajan homma alakoulussa on kokonaisvaltaista kasvatustyötä ja vuorovaikutusta. En silti katso varsinaiseksi velvollisuudekseni vastata lomalla enkä tietenkään edellytä kollegoilta samanlaista toimintaa. 

Opettaja, joka kirjoittaa tiedoituksia? ???

Vierailija
18/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on niin tärkeä asia, että se pitäisi hoitaa heti just nyt? Ei se opettaja rupea asian eteen mitään tekemään ennen koulun alkua kuitenkaan.

Vierailija
19/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vapaasti :)

Vierailija
20/149 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen opettajan edes näin kesällä tietää? Ei meillä ainakaan välttämättä seuraavana syksynä ole sama opettaja, joka keväällä oli. Vai onko asiaa nimenomaan edelliselle opettajalle koskien viime kevään ja syksyn tapahtumia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan