Olen käynyt viime aikoina nettireffeillä ja ihmettelen sitä, kun jotkut haluavat kertoa niin yksityiskohtaisesti
edellisistä parisuhteistaan ja treffikokemuksistaan. Katkeruus paistaa näistä miehistä läpi ja minusta se ei ole kauhean puoleensavetävää. En ole myöskään valmis ekoilla treffeillä vastaamaan kysymykseen "Miksi erosit?". Se on mielestäni liian henkilökohtaista, kun en edes vielä tiedä haluanko tavata tätä treffikumppania uudestaan. Olisi kiva jutella niitä näitä positiivisessa hengessä ja tutustua vähitellen - onneksi se joidenkin kanssa onnistuukin.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja miten olette toimineet?
Kommentit (6)
Tutustuin todella potentiaaliselta vaikuttaneeseen mieheen (älykäs, ok-näköinen, jne), joka toisilla treffeillä kysyi kauanko olen jo ollut nettideiteillä, kertoi kauanko hänen edellinen suhteensa kesti ja valitti miten ei jaksa käydä baareissa hakemassa seuraa kun se on niin vaivalloista kun on mies. Seuraavia treffejä ei tullut.
Mä kerran tein niin. Mulle eroista selviytyminen kestää pitkään. En ole montaa kertaa eläissäni käynyt treffeillä. Aina on vaikeaa kun en tiedä mistä puhua. Olen ujo ja hiljainen vieraassa seurassa. Humalassa puhun mitä sattuu. Pillu kelpasi miehelle eikä enää tavattu.
ohjaatteko keskustelun siihen suuntaan? Joskus olen ollut treffeillä jossa nainen ympäripyöreasti kysyi olenko vapaa ja kun kerroin milloin viimeinen suhteeni loppui ja miksi nainen rupesi jotain puhumaan ettei halua kuulla eksistä... puhuisi sitten säästä tai jostain muusta sitten.
Vierailija kirjoitti:
ohjaatteko keskustelun siihen suuntaan? Joskus olen ollut treffeillä jossa nainen ympäripyöreasti kysyi olenko vapaa ja kun kerroin milloin viimeinen suhteeni loppui ja miksi nainen rupesi jotain puhumaan ettei halua kuulla eksistä... puhuisi sitten säästä tai jostain muusta sitten.
Miehet ovat kysyneet, kauanko olen ollut sinkku. Kun olen kysynyt saman kysymyksen takaisin, on tullut yksityiskohtaista ja aika raflaavaakin tarinaa. Eräskin mies kertoi, että oli ollut naisen luona yötä ja aamulla herännyt siihen, kun tämän naisen exä oli tullut raivoamaan. Oli joutunut pikavauhtia pukemaan ja pakenemaan ulos. En tiedä, mitä yritti saavuttaa kertomalla tämän kaiken minulle.
Lisäksi entisten kumppaneiden luonteenpiirteitä on ruodittu negatiiviseen sävyyn. Minusta se ei kerro mistään muusta, kuin näistä miehistä itsestään. ap
Itselleni on tullut yllätyksenä, että eron harkintavaiheen alettua ja erilleen muuton tapahduttua noin kuuksusi sitten ollaan jo uutta suhdetta aloittamassa eli ollaan edelleen kuitenkin naimisissa, mutta uudessa suhteessa. Ei käsitä.
Onko näiden miesten erosta kuinka vähän aikaa? Kuulostaa siltä että eroa ei ole henkisesti vielä käyty läpi, harva haluaa olla terapeuttina uudelle tuttavuudelle.