Miksi päälle kolmekymppinen mies on 20-24-vuotiaan naisen kanssa?
Taitaa olla hyväksikäyttäjä, joka on saanut jonkun mt ongelmaisen isähahmoa etsivän nuoren pauloihinsa. Kaikki ei ole miehellä kotona, jos deittailee parikymppistä. Miksi ei voi katsella saman ikäisiä naisia? Vai onko miehessä jotain vikaa kun ei ole heille kelvannut? Joka tapauksessa nuoria saalistavat aikuiset miehet ovat kuvottavia pervoja.
Kommentit (28)
Jos on tasokas mies. Ei kaikki vanhene niin nopeasti. Itse kyllä olen niin kulahtanut, että en kehtais oikein edes yrittää alle 30v.
Nuorempi on aina tuoreempi. Kyllä jokainen mies ottaisi parikymppisen naisen, jos sellaisen saisi.
No itse ainakin seurustelen mieluummin itseäni vanhemman kanssa, olen 25v, ja parhaimman ikäiset ovat n. 28-34v.
Sitä nuoremmat tietämäni miehet ovat liian lapsellisia makuuni :)
Veikkaan: siksi, että Ikiksellä olisi jotakin ihmeteltävää... :)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan: siksi, että Ikiksellä olisi jotakin ihmeteltävää... :)
:D
Vierailija kirjoitti:
No itse ainakin seurustelen mieluummin itseäni vanhemman kanssa, olen 25v, ja parhaimman ikäiset ovat n. 28-34v.
Sitä nuoremmat tietämäni miehet ovat liian lapsellisia makuuni :)
Ottasin kyllä 25v pimun mielelläni, mutta tuskin tämmönen kaljuuntumassa oleva vanha 30+ käppänä tekee vaikutusta.
Samaa mieltä. Noille miehille nauretaan oikeassa elämässä. Ainoastaan täällä WT-porukan mielestä tuossa on hienoa ja arvostettavaa :D
Miksi päälle kolmekymppinen nainen on 20-24 vuotiaan miehen kanssa. Ei ikä rakkautta katso. Paitsi jos on näitä rahan rakastajia
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Noille miehille nauretaan oikeassa elämässä. Ainoastaan täällä WT-porukan mielestä tuossa on hienoa ja arvostettavaa :D
Nuorten naisten puolesta en osaa sanoa, mutta me kolmekymppiset miehet emme kyllä pistä pahaksemme, vaikka koko maailma nauraisi meille, kunhan saamme rakastaa ja elää nuoren naisen kanssa. Päinvastoin on pikemminkin hyvä asia, että sinäkin saat meidän suhteesta itsellesi iloa ja naurua. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten puolesta en osaa sanoa, mutta me kolmekymppiset miehet emme kyllä pistä pahaksemme, vaikka koko maailma nauraisi meille, kunhan saamme rakastaa ja elää nuoren naisen kanssa. Päinvastoin on pikemminkin hyvä asia, että sinäkin saat meidän suhteesta itsellesi iloa ja naurua. :)
Puhu vain itsestäsi, muista etteivät kaikki kolmekymppiset miehet ole yhtä kuin sinä. Kaikki miehet eivät ole samanlaisia, kuten eivät kaikki naisetkaan. Se on teille vähän simppelimmille miehille ilmeisen vaikeaa joskus ymmärtää...
Mä olin 35v kun aloin surustella 24v naisen kanssa. Ihana kuuma kinkku :) niin nuori ja täynnä iloa ja intoa ja seksi taivaallista.
T. Nyt 36v nainen ja suhde ja jatkuu
Mutta tässä puhuttiinkin kai vaan miehistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain itsestäsi, muista etteivät kaikki kolmekymppiset miehet ole yhtä kuin sinä. Kaikki miehet eivät ole samanlaisia, kuten eivät kaikki naisetkaan. Se on teille vähän simppelimmille miehille ilmeisen vaikeaa joskus ymmärtää...
Luepa tarkemmin - enhän minä kaikkien miesten puolesta puhunutkaan, vaan sellaisten miesten, jotka ovat nuoremman naisen kanssa yhdessä. Ymmärrän kyllä miksi olit heti minua simppeliksi kutsumassa, ihmiset kun tuppaavat näkemään omat virheensä muissa.
Kyllä taas mammat on katkeria, jos mies on nuoremman kanssa.
Mitä väliä sillä iällä oikeasti on, jos molemmat haluaa olla toisen kanssa?
Vanhempi mies nuoremman naisen kanssa tai vanhempi nainen nuoremman miehen kanssa. Mitä väliä? Keneltä se on pois?
M37
Vierailija kirjoitti:
Miksi päälle kolmekymppinen nainen on 20-24 vuotiaan miehen kanssa. Ei ikä rakkautta katso. Paitsi jos on näitä rahan rakastajia
Taitaa olla 30-vuotias nainen pervo hyväksikäyttäjä.
20-25-vuotias nuori mies etsii äitihahmoa...
Miksi kukaan ajaisi Ladalla jos on mahdollisuus lamboon
Mene hoitoon heti aamulla tai soita jo johonkin mt apuun. Luultavasti saat apua ja voit alkaa normaaliin omaan elämään.
Mies on selannut red pill materiaalii.
Miksi ei voi olla, jos molemmat haluaa?
Jättikö mies sinut nuoremman naisen takia? :)