Miltä pimppi käytännössä maistuu?
Okei. Jostain syystä aikaisempi kysymys poistui. Kysyn siis uudelleen, eli miltä pimppi käytännössä maistuu? Onko eroa onko nuoren tai vanhan naisen pimppi?
Ja disclaimerina: en kaipaa nyt mitään kepeää vittuilua tai arvuuttelua, vaan ihan mielellään asiallisia vastauksia mieltäni askarruttavaan kysymykseen. Omituista jos tällainen poistetaan, koska mitään sääntöjä ei rikota. Vai pitäisikö tätä moden mielestä kysyä paremminkin Aihe Vapaa -palstalla?
Kommentit (160)
Pimppi maistuu kyllä ihanalle. Jos partneri vaan tykkää sen maistelusta. Mitä rohkeempi kumppani suuhommien suhteen, sitä ihanampaa nuoleminen on. Jos ei oo kiire mihinkään, homma menee melkeimpä varmasti maaliin saakka. Ihanaa!
Yksinkertainen vastaus: hyvältä!
Sitä paremmalta se maistuu, mitä enemmän pimpin omista nauttii nuolemisesta, tämä jo ihan fyysistäkin syistä, eritteet ovat erilaisia eri mielentiloissa.
M65
Todella todella hyvältä kyllä. Puhtaana ja kosteana tosiaan vähän hapan maku, ja riippuen vähän naisesta ehkä myös vähän suolainen.
Hyi!!! Mitä te täällä oikeen puhelette?! Minun mielestä ei ole ollenkaan ihme että aikaisempi viestisi poistettiin! 😠😠😡😡
Ihan kiva olis vaimon pimppiä maistella, mutta nuolla ei saa. Suusta voi tulla pöpöjä. Nyt tiedätte.
Puhdas maistuu usein hieman suolaiselle. Aina kun maistaa niin saa aikamoisen kiiman päälle ;)
Läskipillut haisee ja maistuu karseelle. Hyväkuntoisen ja terveet elämäntavat omaavalla käytännössä mauton. Riippuu miten tuoksuvalla saipokkeella pesee.
Kun p*llu on puhdas ja terve niin oletan, että aina hyvältä tai neutraalilta. Itselläni ei ole koskaan ollut tauteja tai tulehduksia.
Minun tuoksuu ja maistuu hyvältä. Maistelen itsekin tottakai. Kiimainen p*lluni on ihana, herkullinen. Kun olen saanut, se maistuu ja tuoksuu ihanimmalta. Silloin se on myös liukkain ja tuntuu järkyttävän hyvältä saada sinne kyr*ää tai sormea, miksei vibraakin.
Kyllä, oon ylpeä tiukasta, kauniista, herkullisesta p*llustani. Se on parhaita puoliani, miksen siis iloitsisi siitä!
On upeeta kun rakastajani nuolee, imee, koskettelee kielellä ja työntää kieltä sisään nauttien mausta, siitä miltä p*lluni näyttää ja tietenkin nautinnostani. Vielä upeampaa nähdä, maistaa ja tuntea, kuinka hän kiihottuu siitä. Ehkä taas tänään, rakas?
Onko tosiaan joku, joka ei ole koskaan maistanut p*llua? Olisko aika?
Ai ja kiimaiset pikkarini tuoksuu myös niin ihanille, että joskus oon piloillaan sanonut, että pitäis ruveta myymään niitä. :D
Edit: huvittavaa, ettei viesti mene seksipalstalla läpi, jos ei sensuroi tiettyjä sanoja!
Taivaalliselle. Nuollut pillua ainakin kaksi kertaa useammin kuin käynyt kerran viikossa saunassa. 70-luvulla aloitin. Pillun nuolemiseen ei kyllästy ikinä.
Hyvältä. Mieleen on jäänyt eräs Pirjo, joka maistui taivaalliselta. Valitettavasti jäi yhdeksi kerraksi. Ikuisesti kaivaten!
Lyhyt vastaus: ihanalta. :)
Hieman pidempi vastaus: pimpin normaali pH on hieman hapan, josta syystä se maistuukin hyvin lievästi happamalta; muuten puhdas pimppi ei maistu eikä haise juuri miltään, paitsi ehkä aavistuksen suolaiselta varsinkin kun on kunnolla kiihottunut/märkä.
Vierailija kirjoitti:
Niin ikuinen kysymys.Itse voin sanoo ett hyvälle.Mikä lisää oman erektion kovuutta.Kun pääsee esileikin aikana nuolemaa/imemään.Posliini/sheivattu auttaa makuun myös.Namia se on kiimalima!-Kielimies!
Ihme arvostelua naisten pillusta, ulkomuodoiltaan yksi upeammista luonnon taideteoksista, joka on erittäin kaunis, olkoot häpyhuulet suuret tai pienet, tahi eri paria. Se tuoksu ja maku taas ovat taivaallisia, enkä ole koskaan törmännyt pahan hajuiseen tai makuiseen pilluun.
Mitä tulee tuohon ihanaan naisen valuttamaan kiimalimaan sormetuksen, lelun tai nuolennan aikana, siit ei koskaan saa tarpeekseen. Olenkin etsinyt eri seksipalstoilla naista, joka antaa todellakin nuolla ja nuolettaa valuttamansa runsaat mehut, sellaista kuitenkaan valitettavasti löytämättä. Ilmeisesti naiset kokevat jokinlaista häpeää siitä, että joku haluaisi nuolla hänen mehunsa pillultaan, leluistaan, tai jopa lattialta, tai lakanalta, minne nyt mehunsa valuttaakin. Tämän lisäksi antaisi minun käyttää leluja häneen, ja tutkia muutenkin tuota ihanaa luonnon taideteosta, mutta eipä vaan löydy.
Mikset maista omaa?
Itse maistoin ekan kerran joskus teininä bestiksen kanssa kun kiinnosti tottakai.
Muistan ikuisesti sen kun istuttiin vierekkäin sängyllä haarat levällään ja katsottiin hihitellen toisiamme ja sanottiin ”än yy tee nyt” ja työnnettiin yhtäaikaa sormi (omaan) pimpsaan.
Sitten sormi ulos ja suuhun, arvioitiin makua siinä ja hihitytti aika paljon.
Maku ei ollut vahva, mutta sen mitä maistui, niin hyvin paljon papaijaa muistutti se maku.
Tarkistin tuossa viime vuonna tilanteen, ja edelleen maistui papaijalta.
Hyvältä, sanoo mieheni. Minusta se ei maistu miltään. Oman maun maistan kun otan miehen munaa suuhun kesken yhdynnän. Kerran olen maistanut toisen naisen saunapuhdasta, ei mitään makua!
En ole niin montaa pimppiä maistanut, että voisin laajempaa tilastoanalyysiä tehdä mutta tiedän sen, että viiskymppisen pimppi voi maistua hyvälle ja samalla lailla ne voihkii kuin 16-vuotiaatkin.