Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä pimppi käytännössä maistuu?

Vierailija
24.06.2016 |

Okei. Jostain syystä aikaisempi kysymys poistui. Kysyn siis uudelleen, eli miltä pimppi käytännössä maistuu? Onko eroa onko nuoren tai vanhan naisen pimppi?

Ja disclaimerina: en kaipaa nyt mitään kepeää vittuilua tai arvuuttelua, vaan ihan mielellään asiallisia vastauksia mieltäni askarruttavaan kysymykseen. Omituista jos tällainen poistetaan, koska mitään sääntöjä ei rikota. Vai pitäisikö tätä moden mielestä kysyä paremminkin Aihe Vapaa -palstalla?

Kommentit (160)

Vierailija
21/160 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille lie tuoksuu ja maistuu mutta taivaallista se on. Tulen ihan hulluksi kun nuolen avokkini pillua. Ja kun orgasmi tulee hän on ihan märkä ja mulla pää ihan sekaisin naisen tuoksusta ja mausta. Puhtaana tietenkin nuollaan niin on natural tuoksu ja maku eikä esim. kusenpolttama.

Vierailija
22/160 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ja puhdas ei haise, eikä maistu millekään. Kunnon vesipesu, joka päivä ja ennen "suuseksiä". Sen pesuaineen kanssa on syytä olla tarkkana. Mieto aine, jos haluu olla varma. Mut sitäkään ei jokapäivä. Limakalvot ei tykkää, siitä pesuaineesta. (Kuivuus, kirvely ja tulehdukset, haavauvat.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/160 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotettu pimppi maistuu ja tuoksuu naiselta.  Kiihottaa miestä kun sen huomaa.18

Vierailija
24/160 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille maistuu?

Nuolaise kuparikolikoita.

Hyvä pimppi maistuu hyvälle. Aavistuksen happamalle. :)

Eniten minua ällöttää joidenkin pillujen haju eikä niinkään se maku. Liekkö hiivaa vai mitä. Yleensä näihin pahanhajuisiin olen törmännyt vähän ylipainoisilla.

Vierailija
25/160 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksipalstalle tämä. Ei tänne.

Apua!

Vierailija
26/160 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve puhdas pimpero ei oikein miltään. Ehkä jos tietää sen panemisen hajun mikä jää kämppään, niin se lievänä. Tämän haistan myös jos nainen on erittäin kiihottunut ja esim. mekossa.

Sitten on niitä joilla hiiva/bakteeritasapaino esim. lääkityksen tai tulehduksen takia päin sitä ihteään. Ei oikeasti pysty semmoista edes lipaista ja se kalan haju on kaamea.

Vierailija
27/160 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinähän se kaiken tiedät.

Vierailija
28/160 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin vaivihkaa sormeilun ohessa haistaa "siellä" käytettyä sormea ja vasta sitten hyökätä kielen kanssa alas. Näin välttyy ikäviltä yllätyksiltä ja oksennusreflektiltä pahimmissa tapauksissa.

Montaa on nuollut ja maistellut, mutta sormikikan ansiosta olen onnistunut välttämään kielikontaktin pahimpien valkovuoto/vanhat spermat/hiivaiset tapausten kanssa. Yhtyessä ne pahat hajut eivät niin haittaa, mutta ei ne mitään fiiliksen kohottajiakaan ole.

NAISET: Aina vessan ja vesihuuhtelun kautta sänkyyn, varsinkin kostean baari-illan jälkeen!!!!

M45

Vierailija
29/160 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen kyllä kädet aina seksin jälkeen mutta pillun haju jää sormiin, ihanan vahva tuoksu. Nuuhkin aina sormiani sitten nukahtaessa. Ja myönnän että nuuhkin kultani alushousujakin salaa:)

Vierailija
30/160 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kultani pimppi maistuu ihanalle!

Klitoris hieman happamalle, mutta hyvälle. Vagina maistuu ihanan makealle 'hunajalle'. Siis todella hyvälle ja ihanaa on häntä nuolla:)

Vierailija
31/160 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryttyäni kasvisruokaan jokainen kumppanini on kehunut makuani poikkeuksellisen hyväksi. Uskon siis ruokavalion voimaan. =)

Vierailija
32/160 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun hyvälle ;)

Vierailija
33/160 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän hais ku silli mut maistu nii taivaalliselt.

Vierailija
34/160 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta....

Vierailija
35/160 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Jostain syystä aikaisempi kysymys poistui. Kysyn siis uudelleen, eli miltä pimppi käytännössä maistuu? Onko eroa onko nuoren tai vanhan naisen pimppi?

Ja disclaimerina: en kaipaa nyt mitään kepeää vittuilua tai arvuuttelua, vaan ihan mielellään asiallisia vastauksia mieltäni askarruttavaan kysymykseen. Omituista jos tällainen poistetaan, koska mitään sääntöjä ei rikota. Vai pitäisikö tätä moden mielestä kysyä paremminkin Aihe Vapaa -palstalla?

Jos pillu on pesty niinkuin vaimollani, kiihottuaan maku on suolaisen makea.

Sellainen vielä. Tällä palstalla on fiksuja ihmisiä ja sen mukaan kirjoituksetkin. Miksi siis hienoja kirjoituksia poistetaan. En tarkoita itseäni kyllä minultakin härskiä juttua tulee. Seksiä on niin erillaista, kellä mitäkin. Vaikka totena kirjoitetaan, se voi olla fantasiaa minua se ei häiritseM50+.

Vierailija
36/160 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pillu on pesty niinkuin vaimollani, kiihottuaan maku on suolaisen makea.

Sellainen vielä. Tällä palstalla on fiksuja ihmisiä ja sen mukaan kirjoituksetkin. Miksi siis hienoja kirjoituksia poistetaan. En tarkoita itseäni kyllä minultakin härskiä juttua tulee. Seksiä on niin erillaista, kellä mitäkin. Vaikka totena kirjoitetaan, se voi olla fantasiaa minua se ei häiritseM50+.

Vierailija
37/160 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas maistuu aina hyvältä, eikä niissä ole juurikaan maullista eroa. Makea tulee ensimmäisenä mieleen, mutta jos kielen työntää syvemmälle, niin muitakin vivahteita tulee, johtuen varmaan kielen makuaistinten sijainnista. Itselleni makua tärkeämpi on se silkkinen pehmeyden tunne kielelläni, kun nautin suuseksistä...

Vierailija
38/160 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä römpsä maistuu...

Viikon käynyt mäski

XD

Vierailija
39/160 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun maistuu vähän happamelle jos en oo kiihottunut. Sit kiihottuessa ja kun oon saanut niin tosi himottavan herkulliselle. En osaa kuvata. Seksikkäälle. Jos oon ollut himoissani niin alushousutkin tuoksuu hyvälle. Terve ja puhdas. En tajua noita sillitarinoita, olisko joku tulehdus sillon tms?

Vierailija
40/160 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mix