Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit, jos tyttäresi toisi näytille 15 vuotta vanhemman miehen?

Vierailija
24.06.2016 |

Omalla 20-vuotiaalla tyttärelläni on tämä tilanne ja mielestäni se ei ole oikein. En ole vielä tavannut miestä, mutta yleensä näissä tapauksissa mies on joku hyväksikäyttäjä, joka on saanut nuoren pauloihinsa. 20-vuotias on ihan keskenkasvuinen vielä. Miksi mies ei voi katsella yli 25-vuotiaita naisia? Nuoria saalistavat aikuiset miehet ovat ällöttäviä. Mies saa luvan jättää tyttäreni rauhaan, hän ei ole terve.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, riippuu kokonaan siitä, olisinko Ikis vai joku muu.

Vierailija
2/12 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 19 v kun toin 34 v miehen vanhemmille näytille. Ottivat miehen vastaan onneksi asiallisesti vaikka ilmapiiri olikin hivenen kireä/vaivautunut. Ollaan oltu miehen kanssa nyt kohta 8 vuotta onnellisesti yhdessä joten meidän tapauksessa ei ole ollut kyse hyväksikäytöstä. 20 v on jo täysi-ikäinen ja vastuussa itse omasta elämästään, vanhemmilla ei ole sanan valtaa.

En sinuna puuttuisi aikuisen ihmisen tekemisiin. Yhtälailla ne omanikäisetkin voi kusettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/12 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppinut äitiltä.

Vierailija
5/12 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo. Tähän huusholliin ei tuoda ulkopuolisia ilman etukäteistiedustelua, koskee sekä teinejä ja että eläkeläisiä. Tällä hetkellä teinillä on lupa poikaystäväänsä tämän katon alla, eläkeläisellä ei.

Vierailija
6/12 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin 19 v kun toin 34 v miehen vanhemmille näytille. Ottivat miehen vastaan onneksi asiallisesti vaikka ilmapiiri olikin hivenen kireä/vaivautunut. Ollaan oltu miehen kanssa nyt kohta 8 vuotta onnellisesti yhdessä joten meidän tapauksessa ei ole ollut kyse hyväksikäytöstä. 20 v on jo täysi-ikäinen ja vastuussa itse omasta elämästään, vanhemmilla ei ole sanan valtaa.

En sinuna puuttuisi aikuisen ihmisen tekemisiin. Yhtälailla ne omanikäisetkin voi kusettaa.

Hyi.

Vierailija
7/12 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytär on 4 vuotias joten en oikein hyväksyisi...

Vierailija
8/12 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v. on aikuinen ja voi tehdä mitä haluaa.

Vierailija
9/12 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelisin molempia avarilla korville ja huutaisin että "Nyt tuli noutaja!"

Vierailija
10/12 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemusteni mukaan miehellä ei ole kaikki kotona, jos deittailee teiniä. Suhde voit toki olla loppuelämän pituinen, sillä mies on luultavasti samalla tasolla henkisesti noin nuoren kanssa. 

Vierailija
11/12 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pää on pipi siinä toisessakin suunnassa. Joskus töissä oli äijä jonka vaimo oli 19v nuorempi. Mietin vaan, että miten esim juhlivat kavereittensa kanssa? Tuoko miehen kaverit lapsensa mukana jotka ovat tämän vaimon ikäisiä?

Vierailija
12/12 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemusteni mukaan miehellä ei ole kaikki kotona, jos deittailee teiniä. Suhde voit toki olla loppuelämän pituinen, sillä mies on luultavasti samalla tasolla henkisesti noin nuoren kanssa. 

No mitä isähahmoa se teini-ikäinen sitten ettii? Haloo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi