Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tarvisin miestä niin paljon... :(

Vierailija
24.06.2016 |

Hirveetä tää jatkuva puutteessa eläminen. Masturbointi ei tyydytä tarpeeksi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Olen vielä yksipuolisesti ihastunutkin, enkä halua muita miehiä kuin ihastukseni kohdetta. Nunnaluostari kutsuu, ilmeisesti.

Vierailija
2/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autetaan toisiamme?

Ikisinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teille kelpaa.

Vierailija
4/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtön kirjoitti:

Ei teille kelpaa.

Kelpaako sinulle sitten ihan kuka tahansa? Epäilen.

Vierailija
5/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtön kirjoitti:

Ei teille kelpaa.

Minulle kyllä kelpaisi iso osa miehistä seksiin. Kärsin yhdyntäkivuista, joten on kyllä sinällään kynnys alkaa tuntemattoman kanssa. Lisäksi raskauden riski.

Vierailija
6/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työtön kirjoitti:

Ei teille kelpaa.

Kelpaako sinulle sitten ihan kuka tahansa? Epäilen.

Ero on kuitenkin valtava, kun minä en juuri nirsoile, mutta teille pitäs olla parhaista parhainta.

Vierailija
7/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työtön kirjoitti:

Ei teille kelpaa.

Minulle kyllä kelpaisi iso osa miehistä seksiin. Kärsin yhdyntäkivuista, joten on kyllä sinällään kynnys alkaa tuntemattoman kanssa. Lisäksi raskauden riski.

Onhan sitä paljon muutakin kivaa tekemistä, kuin yhdyntää.

M28

Vierailija
8/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se tarvitseminen edes iän mukana lopu. Eikä Womanizer auta. Olen varmaan ollut edellisessä elämässä jokseenkin hirveä ihminen.

Vierailija
9/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

työtön kirjoitti:

Ei teille kelpaa.

M28

No itse en juurikaan saa nautintoa muusta itse kuin yhdynnästä, toki miehen läheisyys sinällään myös kivaa, mutta jos haluan seksuaalista nautintoa niin tarvitsen yhdynnän. Toki esim on kivaa antaa miehelle suuseksiä mutta jos seksiin ryhtyisin näin pitkästä aikaa niin toki sen yhdynnän kokeiliminen kiinnostaisi ja siinä olisi sitten taas se, että miten mies reagoisi jos yhdyntä pitäisikin lopettaa kesken ja sitten vielä se raskaus pelko yms.

Vierailija
10/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

työtön kirjoitti:

Ei teille kelpaa.

M28

No itse en juurikaan saa nautintoa muusta itse kuin yhdynnästä, toki miehen läheisyys sinällään myös kivaa, mutta jos haluan seksuaalista nautintoa niin tarvitsen yhdynnän. Toki esim on kivaa antaa miehelle suuseksiä mutta jos seksiin ryhtyisin näin pitkästä aikaa niin toki sen yhdynnän kokeiliminen kiinnostaisi ja siinä olisi sitten taas se, että miten mies reagoisi jos yhdyntä pitäisikin lopettaa kesken ja sitten vielä se raskaus pelko yms.

Jos ei onnistuisi niin sitten tekis jotain muuta. Kyllä fiksu mies ymmärtäis, vaikka jäis kesken.

M28

Vierailija
11/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveetä tää jatkuva puutteessa eläminen. Masturbointi ei tyydytä tarpeeksi.

Käy hakemassa puliukko puistosta. Anna viinaa ja piparia, kumpikin hyötyy

Vierailija
12/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

työtön kirjoitti:

Ei teille kelpaa.

M28

Jos ei onnistuisi niin sitten tekis jotain muuta. Kyllä fiksu mies ymmärtäis, vaikka jäis kesken.

M28

Niin voishan se ymmärtää. Itselle vain aikamoinen kynnys ja kun on kuitenkin niin paljon haaveillut siitä yhdynnästä, että itsellekin sitten tulee pettymyksenä jos ei onnistukaan. Ja kyllä se silti pelottaa se miehen reaktio vaikka olisikin mukava mies. Niin vaikeaa aina nää seksiasiat :(

Vierailija
13/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhdyntä välttämättä onnistu vieraiden kesken, mutta voidaanhan me yritttää, eikös?

Vierailija
14/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä "leikkisin" ap kanssa <3

t. Leikkikaverimies

Vierailija
15/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, naista kaipaan tosin. Voisin panna vaikka koko juhannusyön.

Kirjoittakaa googlen kuvahakuun "passion sex" niin hyviä mustavalkokuvia, juuri sellaista nyt ja heti.

Vierailija
16/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ois ehdotettu runkkaamista ja alapeukkuja olisi tullut satoja :D

Vierailija
17/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle ois ehdotettu runkkaamista ja alapeukkuja olisi tullut satoja :D

Miksi ihmeessä olisi tullut? Kunhan mies ei olisi haukkunut naisia tai vähätellyt heidän halukkuuttaan.