Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku pannut miestään strap on dildolla ?

Miia
24.06.2016 |

Itseä itseä asia kiihottaa aivan älyttömästi

En vain tiedä miten ehdottaa miehelle
Tilasin jo aikaa sitten setin mutta ollut piilossa kaapissa miten uskaltaa ehdottaa?

Ajattelin josko nyt juhannuksena muutaman viinilasin jälkeen uskaltaisi
Mitä mieltä palstalaiset ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asia esille ja anna miehen sulatella asiaa ihan rauhassa ensin. Ota selvää, miten anaalihommat toimii, jos et ole aikaisemmin kokeillut. Hommaa hyvää liukuvoidetta ja aloita sormilla/jollain pienemmällä. Jos sattuu yhtään, mennään liian nopeasti. Miehen pitää pystyä luottamaan suhun siinä, että varmasti osaat asian ja lopetat pyynnöstä. Mieskin voi suostua todennäköisemmin uudestaan, jos se tuntuu mahdollisimman hyvältä eli mennään hitaasti. Strap oninkin olisi hyvä olla aika pieni.

Älkää kokeilko alkoholin vaikutuksen alaisena ensimmäisellä kerralla.

Vierailija
2/7 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti vain kuivalla kakkoseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt mutta voi veljet, ei nappaa ei niin yhtään. Ja juu nainen olen. Mutta makunsa kullakin.

Vierailija
4/7 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muinoin silloisen poikaystävän kanssa kokeilimme. Hän oli biseksuaali ja oli tällaiseen touhuun tottunut, mutta minä tarvitsin muutama (kymmentä) rohkaisuryyppyä, että suostuin :D Ei se mua hirveämmin kiihottanut, mutta hän nautti, joten mikä ettei. Eipä siinä oikeastaan mitään kummempaa ollut.

Vierailija
5/7 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yllätyin kun heteromieheni kovassa tuiterissa kesken seksin kysyi "voisitko joskus panna mua joskus, tahtoisin tietää miltä se tuntuu.." En ollut aiemmin ajatellut, mutta innostuin.

Ostin strap onin joka on saman kokoinen kun hänen vehkeensä.

Vaikeaa ähellystä kyllä. Ajatuksen tasolla kiihottavaa mutta toistamiseen ei kokeiltu :D tuntui liian isolta kuulemma ja mustahan se ei tuntunut miltään.

Jos testaat, suosittelen keskivertoa pienemmällä.

Vierailija
6/7 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useita kertoja.

Kivaa tuottaa miehelle nautintoa sitäkin kautta.

Vierailija
7/7 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen (lesbo)malli, jossa on vaginaan laitettava osa. Silloin minäkin saan jotain, vaikka minulle kokemus on enemmänkin nautinnon tuottamista miehelle. Samaa straponia hän käyttää sitten minuun ja saan DP:tä yhdeltä mieheltä. Se on jo jotain.