Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moneltako heräsit/nousit ylös tänään? Moneltako huomenna?

Tyttö Suomi-Filmistä
24.06.2016 |

Niin, moneltako nousit tänään ja moneltako ajattelet nousevasi huomenna? Mitä olet tehnyt tänään?

Minä nousin kasin pintaan sängystä ja olen kantanut puita liiteriin ja keitellyt välillä kahvia, siinäpä mun ohjelma. Mitä teette vielä tänään? Mä en varmaan tee muuta kuin ruokaa ja sen jälkeen tutimaan. En jaksa ehkä lämmittää edes saunaa, vaan käyn suihkussa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasilta nousin minäkin, huomenna samoin. Oletko itse kaatanut puut, ap? Kunhan kysyn.

Vierailija
2/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden jälkeen heräsin. Kävin kaupassa ja sitten puuhaillut kaikkea pientä. Laitoin tytölle ja sen poikaystävälle ruoan ennen ku lähtivät kavereiden luokse viettämään juhannusta. Siinäpä se.

Odottelen, että miesystävä heräisi, meni tunti sitten nukkumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kellon soittoon hieman ennen yhdeksää, mutta nousin ylös vasta tuntia myöhemmin. Sain estyö yhden koneellisen pyykkiä ja muun ajan olen roikkunut tässä koneella, vaikka pitäisi siivota. Pitää varmaan nyt sitten siivota keskiyöhön asti tai kauemmin.

Vierailija
4/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasilta nousin minäkin, huomenna samoin. Oletko itse kaatanut puut, ap? Kunhan kysyn.

Mies, veli ja isä on ollut kaatamassa puita ja korjaamassa tuulenkaatoja. Minä sitten teen tätä jälkikäsittelyä. Ovat nyt olleet pienittynä ja kuivamassa tuossa keväästä asti ja nyt saan kannella suojaan ne. Kyllä on aikamoiset läjät saanu pillkoa puita kevään mittaan. Mutta hyvähän se on että ei ostaa tarvitse ja tosiaan useammalle kuppikunnalle on tehty klapeja noista rangoista ja tuulenkaadoista. :)

Vierailija
5/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.30 heräsin, olen käynyt kaupassa ja siivonnut tänään. Kohta iltaruoka ja sauna. Huomenna varmaan 7 maissa nousen.

Vierailija
6/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräin ennen kahtatoista, nousin ylös joskus aika tasan 12. Menin  näet nukkumaan kolmen jälkeen yöllä, usean viikon iltavuoroputki menossa ja tykkään iltavuoroissa ennemmin mennä herättyä suoraan töihin ja valvoo yöllä kuin valvoo aamuja saaden aikaseksi ennen töitä mitää xp

Olen käynyt koirien kanssa aamulla lenkillä, ruokkinnut elämeni ja käynyt kaupassa ostoksilla ja syönyt. Tiskit pistin koneeseen ja kohta on se ne pessyt.

Kohta suihkuun ja vaatteet vaihtoon, mennääm illan viettoon kavereiden kanssa ja lähtö olisi tossa tunnin päästä.

Huomenna varman taas herään siinä 11-12 tienoolla niin rytmi pysyy.

Vierailija
7/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin varmaan jotain 20 vaille 11. Sängystä nousin vasta vähän yli 12. Pihalla vähän tein puutarhajuttuja, mutta oli liian kuuma, sit kävin kaupassa, ja sen jälkeen oon lukenu kirjaa ja ollu koneella, kohta uudet perunat ja lihat valmiita ja syödään. Pitäis mennä pihalle laittamaan kukkapenkin reunuksia, en tiä vaan et viittiikö täydellä mahalla mennä kyykkimään. Kersoillaki mennyt unirytmi niin että nukahtavat vasta lähempänä puolta yötä ja nukkuvat yli kymmeneen, se on ihan ok niin saadaan me aikuisetkin nukkua rauhassa aamulla, nuo 7-vuotiaat pojat kuitenkin välillä puhuvat kovaan ääneen leikkiessään tai pelatessaan tabletilla.

Vierailija
8/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamuyöllä 01.00.

Nyt olen taas vaihteeksi yrittämässä unen tuloa.

Herään illalla.

Ei tarvi mennä töihin nyt muutamaan päivään.

Huomenillalla pienelle matkalle lähtö.

Olen vuorotyössä.

Vierailija
9/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään klo 6-7 kaikkina vuoden aamuina, olkoon vappu, juhannus tai joulu. Syistä en jaksa avautua.

Vierailija
10/10 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 11:30, nukuin kai ihan ok, mutta levottomia unia näin. Sain unen päästä vasta aamukolmelta, siksi noin myöhäinen herääminen.

Enpä ole ihmeitä tehnyt, pikaisesti Cittarissa hakemassa maitoa. Kauppa oli pullollaan ihmisiä ja täysiä ostoskärryjä yhden jälkeen. Onneksi ei tarvinnut isommin jonottaa kassalla.

Kohta menen saunaan. Mitään erityistä juhannuksenviettoa en harrasta. Tänäänkin tulee varmaan valvottua netissä tai telkun äärellä, kun nukuin noin pitkään.

Huomenna sitten ulos luontoon, jos jaksan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä