Koko pitkän talven pumppasin rautaa veren maku suussa, ja nyt ei kesäneitojen flirtiltä saa rauhaa hetkeksikään
Kommentit (28)
Hyvä!! 😜
T. Kesäneito joka näkee ihan liian vähän herkkumiehiä!
Koko talven join kaljaa ja lihosin enkä vieläkään saa rauhaa naisilta.
T:Rahaa on kuin roskaa
Vierailija kirjoitti:
Hyvä!! 😜
T. Kesäneito joka näkee ihan liian vähän herkkumiehiä!
Sinulla taitaa olla netin photoshopattujen kuvien vääristämä käsitys siitä mikä on "herkkumies". Nykyajan ongelma etenkin nuorten naisten keskuudessa.
Ilmankos vietät jussia av:lla leuhkien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä!! 😜
T. Kesäneito joka näkee ihan liian vähän herkkumiehiä!Sinulla taitaa olla netin photoshopattujen kuvien vääristämä käsitys siitä mikä on "herkkumies". Nykyajan ongelma etenkin nuorten naisten keskuudessa.
Täysi-ikäisyys saavutettu jo pari kesää sitten, joten on tullut käytyä useammassa kaupungissa irl 😉 Aina siellä joku namipala heiluu joten kyllä heitä on! Mutta siitä ei ole mitään haittaa, että yksi on ehkä talven aikana tehnyt itsensä joukon jatkoksi!
Vierailija kirjoitti:
Mua aina huvittaa tälläiset kommentit, kirjoittaa tätäkin kommenttia laiturin nokasta. Päivittäkääpäs vittuilunne vuoteen 2016, 90-luku meni jo.
Nyt mökillä jossa kaikki herkulliset herrasmiehet on varattuja, joten tänne kyllä mahtuisi yksi adonis kesäyötä katselemaan ☺️
-Kesäneito
Voit toki ottaa meille jonkun pienen kuvatodisteen juhannustervehdyksellä.
Siihen saakka vahva olettama on, että olet joku hintelä kakara tai plösö laardipersemies ;)
En usko!! Kuva!! Käsivarresta riittää.
Ikä unohtui.Adonis vanhassa kropassa on kuin täti tyttöjen vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua aina huvittaa tälläiset kommentit, kirjoittaa tätäkin kommenttia laiturin nokasta. Päivittäkääpäs vittuilunne vuoteen 2016, 90-luku meni jo.
Vaikka kirjoitat kommenttejasi seipään nokasta tai kuunsirpiltä, kirjoitat kommenttejasi kuitenkin av:lle. Capice?
Eikö teillä köyhillä ole älypuhelinta, mä istun nyt paskalla ulkovessassa :) Jengi luulee, että me eletään jossain Siperiassa, olisko aika teidänkin siirtyä nykyaikaan ;)
On se kiva, että edes unissasi saat kokea jotain mitä ei hereillä ollessa koskaan tapahdu eikä tule tapahtumaan.
Niin varmaan. Ei paljoa lihakset pelasta jos naama on kuin mr. beanilla :D Tai ikää 35+.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä köyhillä ole älypuhelinta, mä istun nyt paskalla ulkovessassa :) Jengi luulee, että me eletään jossain Siperiassa, olisko aika teidänkin siirtyä nykyaikaan ;)
Mutta paskanpuhujia riittää älypuhelintenkin aikana entiseen malliin. Elleivät ole peräti lisääntyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kirjoitat kommenttejasi seipään nokasta tai kuunsirpiltä, kirjoitat kommenttejasi kuitenkin av:lle. Capice?
So? Kuuntelen myös musaa ja surffaan muuallakin netissä, kylläpäs on hurjaa joku tuhlaa 5 sekuntia elämästä kirjoittamalla tänne, onko nyt koko elämä saastunut ja pilalla :D
Olen samaa mieltä, että tuo on aika vanhentunut vinoilun aihe. Sain itse kerran viestin, että enkö mä tee muuta kun makaan himassa ja pelaan pleikkaa kun olin onlines ja kirjottelin etänä viestejä ryhmään. Idiootit ei tajuu, voin olla vaikka Japanissa ja kirjoitella viestejä sinne etänä ja käyttää profiiliani.
Ai niin yksi juttu, miksi te alapeukutatte 100% faktaa, kyllä ottaa joillakin koville. Näkee noista peukutuksista, mun yksi pelikaveri asuu muuten Israelissa, oletteko koskaan miettineet kuinka se voi olla mahdollista, että me voimme kommunikoida ja pelata yhdessä. Enough said ja Hyvät juhannukset kaikille :)
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. Ei paljoa lihakset pelasta jos naama on kuin mr. beanilla :D Tai ikää 35+.
Onpa naisilla oudon kovat kriteerit miehille, huhhuh! Kyllä miehet tuijottelevat kuola suusta valuen 36-vuotiasta Kelly Brookia.
Onnea :)