Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brexit. Työväen voitto eliitistä.

Vierailija
24.06.2016 |

Miksi vasemmisto sivuutetaan keskustelussa? Työväenpuolueet ovat ajaneet EU-eroa alusta asti. Eu kyykyttää työläisiä. Vain eliitti on tahtonut pysyä EU:ssa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tavallisen ihmisen voitto. 

Otsikot huutaa, että pörssikursseista on sulanut miljardeja. No voi voi... onko kodittomalla britillä tai persettä lukukausimaksujen vuoksi myyvällä opiskelijalla montakin miljoonaa kiinni?

Taikapavuilla uskot yritysten työllistävän ihmisiä?

Yritykset voisivat lakata kohtelemasta työntekijöitä kuin roskaa. Työturvallisuuttakin ollaan jo ajamassa alas, siitähän tulee kustannuksia.

Ei olla ja takavuosien työturvallisuus on ollut aika lailla surkeampaa kuin nykyisin.

Vierailija
22/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työväki eli ilmeisesti idiootit. Äänet oli täysin kaupungit versus maaseutu. Vanhat versus nuoret . Saakelin "ennen oli asiat paremmin" voitti tajuamatta että pilasivat nuorilta tulevaisuuden. Nyky-yhteiskunta on all about unity, yhteistyötä ja vapaata liikkuvuutta. Ei vanhoillista , umpimielistä "minä minä" ajattelua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt skotit ja pohjois-Irlanti eroaa uk:sta. Ja liittyy eu:hun

Vierailija
24/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tavallisen ihmisen voitto. 

Otsikot huutaa, että pörssikursseista on sulanut miljardeja. No voi voi... onko kodittomalla britillä tai persettä lukukausimaksujen vuoksi myyvällä opiskelijalla montakin miljoonaa kiinni?

Taikapavuilla uskot yritysten työllistävän ihmisiä?

Yritykset voisivat lakata kohtelemasta työntekijöitä kuin roskaa. Työturvallisuuttakin ollaan jo ajamassa alas, siitähän tulee kustannuksia.

En ole koskaan tuntenut itseäni roskaksi työnantajan osalta. En sitä väitä, että huonojakin työnantajia on. Työturvallisuusasiatkin on otettu huomioon, lähinnä työntekijät niistä marmattavat. Esim. niinkin yksinkertainen asia kuin suojalasien käyttö niitä vaativassa tilanteessa, kun työskentelen metallialalla niin itse en ainakaan mitään metallinpalaa silmääni halua, osaa näköjään haluaa tai ei välitä.

No, jos SINULLA kerran on ollut hyviä kokemuksia, niin ei kai koko työväenkriisiä sitten ole olemassakaan.

Vierailija
25/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni äänestäjä ei tajunnut sitä todellisuutta, että miten äänestys tulisi vaikuttamaan koko maahan tai meihin EU-kansalaisiin. Ei ollut itku kaukana tänään. Miksi näin? Olen itse nuori ja elän vielä pitkään tässä maailmassa. Olen muuttamassa itseasiassa tänä kesänä Englantiin pysyvästi tai niin mä luulin, koska jos pitkäaikaissairaana jään jonain päivänä ilman lääkkeitä, jotka saisin EU-alueella helposti, niin olen siinä tilanteessa, että joko mun on pakko lähteä toiseen eu-maahan tai sitten kitua henkilökohtaisella palkalla. Suomeen en mistään hinnasta jää. Tämä maa ei ansaitse rahojani.

Aloitan elämäni siellä opinnoilla, mutta ennen sitä tekemällä työtä pari kuukautta. Työt toki jatkuvat osa-aikaisena opintojen alettua. Fakta on se, että eroneuvottelu tulee kestämään sen minimissään 2 vuotta, mutta joidenkin väitteiden mukaan siinä voi mennä myös kauemmin. Jos se koko paska kestää alle 3 vuotta, niin rehellisesti sanottuna olen kusessa, koska maksan opintoni Britannian myöntämällä opintolainalla. 3. vuosi jäisi joko kesken tai sitten toivon saavani tehtyä kandivaiheen kahdessa vuodessa. Unelmani tässä tilanteessa on loppujen lopuksi on se, että britit avaavat silmänsä ja järjestetään uusi äänestys tai sitten että eroneuvottelu kestäisi sen 7 vuotta, jolloin saisin taattua tulevaisuuteni hankkimalla kansalaisuuden.

Vierailija
26/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne britit eivät ole tajunneet, että niiden firmat muuttavat ulkomaille, verotulot romahtavat ja sen jälkeen vasta onkin pula julkisista palveluista. Ei ole jatkossa varaa terveyspalveluihin ja eläkkeisiin, jos ei ole yrityksiä ja verotuloja. Pienituloiset siitä eniten kärsivät, rikkailla on varaa yksityisiin palveluihin.

Vierailija
27/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vasemmisto sivuutetaan keskustelussa? Työväenpuolueet ovat ajaneet EU-eroa alusta asti. Eu kyykyttää työläisiä. Vain eliitti on tahtonut pysyä EU:ssa.

Labour nimenomaan olisi halunnut pysyä EU:ssa, Brexit syntyi konservatiiviryhmän sisältä.

Englannissa jako oli vahvimmillaan Lontoon ja muun Englannin välillä. Varsinaista koulutuksen tai työläisten välistä eroa on lähinnä analyytikkojen toimesta hakemalla haettu. Ensimmäiset lasketut paikat kertoivat kuitenkin BBC:n lähetyksessä, että vikaan meni ne arviot koulutettujen ja työläisten äänestyseroista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi