Entinen miesystävä kävi luonani pitkästä aikaa, juteltiin kuulumisia
Olin tässä välissä tehnyt vähän remonttia, sisustanut, ostanut uuden auton ja pyörän. Kaikkia näitä asioita mies kommentoi ihan ihmeissään.
Nyt tämä mies on sitten heti perään mennyt ostamaan uuden auton. Laittoi siitä oikein kuvaakin faceen. Sen jälkeen tuli päivityksiä muistakin hankinnoista. Mitä ihmettä miehellä liikkuu päässä? Tiedän, että hän haluaisi minut takaisin (on puhunut niin), mutta luuleeko oikeasti että tuollainen julkinen pröystäily auttaisi asiassa yhtään?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä exän kanssa voi olla kaveri, mutta vain silloin, jos kumpikaan ei halua toista takaisin suhteeseen, koska silloin se on toisen kiusaamista vaan. Harvemmin onnistuu tai kiinnostaa olla pelkkä kaveri yleensä.
Joo, näin se taitaa olla. ap
Ei ap sua kommentoida negatiivisesti siksi, että olisit vielä kiinnostunut exästä, käsitit väärin. Pistin vaan merkille, että et ole itsekään toipunut erosta vaan arvostelet exääsi, olet muka kaveria ja haluat vain näpäyttää hankinnoillasi ja pärjäämiselläsi miesparkaa, joka on vielä kiintynyt sinuun. Tosi reilua? Taisit vielä kehaista uutta miestäsi? Että tuo on ärsyttävä piirre naisissa, tosi ilkeää. Mennään kääntämään veistä erohaavassa muka kaverina. Itselläsi motiivi on kostonhalu ja tarve ilkeillä, nujertaa. Koitahan kasvaa aikuiseksi.
En kertakaikkiaan käsitä, miksi "suostua olemaan kaveri". Ja miksi sitten ihmettelet toisen hankintoja. Miksi ne olisivat "pakkomielteisiä"? Oletko sinä pakkomielteissäsi ostanut polkupyörän tai tehnyt remonttia? Ihmiset tekevät hankintoja sen mukaan mitä tuntevat tarvitsevansa. Ehkä hän huomasi nyt tavattuaan sinut taas, että hänpä voisi myös hankkia jotain minkä hankkimista on aiemmin lykännyt. Teet mielelläsi itsestäsi nyt tärkeämpää kuin oletkaan. Se on vallankäyttöä sekin. Samoin kuin se kaveriksi suostuminen.
Mitähän se ap:n uusi mies ajattelee kun ap vielä tapailee exäänsä. Kymppi vetoa ettei ap ole kertonut pitävänsä vielä yhteyttä exään.. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ap sua kommentoida negatiivisesti siksi, että olisit vielä kiinnostunut exästä, käsitit väärin. Pistin vaan merkille, että et ole itsekään toipunut erosta vaan arvostelet exääsi, olet muka kaveria ja haluat vain näpäyttää hankinnoillasi ja pärjäämiselläsi miesparkaa, joka on vielä kiintynyt sinuun. Tosi reilua? Taisit vielä kehaista uutta miestäsi? Että tuo on ärsyttävä piirre naisissa, tosi ilkeää. Mennään kääntämään veistä erohaavassa muka kaverina. Itselläsi motiivi on kostonhalu ja tarve ilkeillä, nujertaa. Koitahan kasvaa aikuiseksi.
Olen toipunut erosta jo aikoja sitten, kiitos vaan. En ole halunnut näpäyttää eksää mitenkään, miksi ihmeessä tekisin niin? Mies itse otti hankintani esille ollessaan luonani. Minusta oli kiva tavata, mutta ihmettelin kun tapaamisen jälkeen miehellä alkoi se tavaroiden ostelu. Se on minusta outoa ja epämiellyttävää. ap
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se ap:n uusi mies ajattelee kun ap vielä tapailee exäänsä. Kymppi vetoa ettei ap ole kertonut pitävänsä vielä yhteyttä exään.. :D
Tottakai hän tietää, ei ole tapana valehdella. Mutta nyt lopetan kun tästä on tulossa sellainen kiusaamisketju. Kukaan ei usko mitään, mitä sanon vaan halutaan tahallaan kääntää asiat päälaelleen. ap
Vierailija kirjoitti:
En kertakaikkiaan käsitä, miksi "suostua olemaan kaveri". Ja miksi sitten ihmettelet toisen hankintoja. Miksi ne olisivat "pakkomielteisiä"? Oletko sinä pakkomielteissäsi ostanut polkupyörän tai tehnyt remonttia? Ihmiset tekevät hankintoja sen mukaan mitä tuntevat tarvitsevansa. Ehkä hän huomasi nyt tavattuaan sinut taas, että hänpä voisi myös hankkia jotain minkä hankkimista on aiemmin lykännyt. Teet mielelläsi itsestäsi nyt tärkeämpää kuin oletkaan. Se on vallankäyttöä sekin. Samoin kuin se kaveriksi suostuminen.
Myönnän ettei ollut fiksua palata kaveriksi. Minusta oli kiva nähdä, mutta miehen pään se näköjään sekoitti. Ihan muutaman päivän sisällä osti valtavan määrän tavaroita. Kyllä, se on minusta edelleenkin outoa.
Ja nyt kiitos hei kiusaajat! ap
Ostithan sä itekin kaikkea paljon enemmän. Miksei ex olis saanut ostaa autoa. Ei sillä auton ostamisella ole varmaan mitään tekemistä sen kanssa, mitä sinä olet ostanut. Itse sinä halusit varmaan näyttää hänelle kaikkia uusia krääsöjäsi.
Miksi sinusta oli outoa ja epämiellyttävää miehen tavaroiden ostelu? Olethan sinäkin ostellut tavaroita, yhtä hirveä olet sitten itsekin. Jos mies huomasi, että ostelemalla pääsee exän haamusta eroon niin hyvä vaan miehelle. Ei se sinua oikeasti halua enää takaisin, viime tapaaminen taisi selvittää miehen ajatukset. Jos ei sittenkään vanhas akkaa vaan uusi auto.
Ärsyttää tuollaiset ihmiset, jotka eivät yhtään ymmärrä ihmisluontoa ja eivät hyväksy kuin oman tapansa toipua erosta. Ihmettele sinä vaan motiiveja koko kesä ja anna exmiehen ajella autollaan ihan rauhassa. Mitä jos keskittyisit vaihteeksi siihen uuteen mieheesi, hän on valitettavasti jäänyt jo vähemmälle huomiolle.
Ap ei edes tajua, että on exänsä kiusaaja. Pata kattilaa soimaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostithan sä itekin kaikkea paljon enemmän. Miksei ex olis saanut ostaa autoa. Ei sillä auton ostamisella ole varmaan mitään tekemistä sen kanssa, mitä sinä olet ostanut. Itse sinä halusit varmaan näyttää hänelle kaikkia uusia krääsöjäsi.
Minä olen tehnyt hankinnat monen kuukauden ajalla, ja en ole kirjannut yhtäkään niistä facebookkiin. Siinä on iso ero. Mutta ei tietenkään teidän mielestänne. ap
Esimerkkinä tartun tuohon uuteen autoon. Tietääkö Ap, onko miehen hankkima auto hänelle "uusi", mutta käytettynä hankittu? Vai tehdasuusi, mutta autoliikkeen varastosta heti ostettavissa ollut? Vai tehdastilauksena hankittu. Jos nimittäin on tehdastilaus, niin autohan on pitänyt tilata useita viikkoja tai jopa useita kuukausia ennen kuin sen saa. Joten siinä tapauksessa mies ei olisi voinut tehdä auton ostopäätöstä vasta Ap:n autohankinnasta kuultuaan.
On joo iso ero siinä tekeekö hankinnat kerralla ja päivittää faceen tai itkeekö asiasta vauva-palstalla. Sympatiat ap:n exmiehelle JA uudelle miehelle.
Minulla ei ole mitään tunteita häntä kohtaan, edelleenkään. Hänessä on tiettyjä ärsyttäviä puolia, jotka osaltaan johtivat eroon. On hänessä sitten kivojakin puolia, minkä takia ajattelin että voidaan olla kavereita. Hän on pyydellyt jatkuvasti takaisin ja kysellyt, että voidaanko ainakin olla edes yhteyksissä. Suostuin olemaan kaveri.
MInulla ei ole tarvetta vetää mitään valtapeliä eikä todistella mitään, hänellä ilmeisesti on. Ihmettelin tässä aloituksessa tuota yhtäkkistä pakonomaista ostelua, se oli ainoastaan aloituksen aihe. Ei minun tunteeni, koska niitä ei ole (mutta sitähän te ette suostu uskomaan). ap