Häiritsee kun en tiedä naisystäväni painoa eikä hän kerro
Hän on tukeva ja veikkaisin jotain 90kg tienoilla kun on kuitenkin aika lyhyt (155cm) Kun kysyn hän vastaa vain että yli 60kg mutta alle 100kg. Hän tietää kuitenkin minun painoni (66kg, jos jotakuta nyt kiinnostaa)
Kommentit (22)
Miksi sinun pitäisi tietää hänen painonsa? Näethän sinä silmilläsi onko hän sinusta kivan näköinen. Jos et voi elää hänen tukevuutensa kanssa, eroa.
Hän vaati tietää minun painoni kun olen lihonut lähiaikoina ja huomasi että rinnat ja peppu kasvaneet. Siksi olisi reilua että minäkin saisin tietää.
Ap
Lähiaikoina tarkoittaa tulevaisuudessa olevaa ajanjaksoa. Oikea termi tässä yhteydessä olisi viime aikoina.
Hyi vittu mitä laardikasaa paukutat.Tuu tänne niin lyön vesurilla pippelisi poikki.Miten voit kohdella noin huonosti pippeliäsi ja tunkea sitä laardikasaan??
Pakotat hänet vaa'alle ja uhkaat erolla jos hän ei suostu.
6, minulla ei ole pippeliä koska olen nainen myös.
Ap
Lihava mikä lihava! Mitä ne numerot kiinnostavat?
Sinänsä vaikuttaa kyllä, että naisesi ei ole ihan tasapainossa. Jos on itsetunto kohdillaan ja luottaa suhteeseen, ei painon kertominen merkitse mitään. Eli olennaista tässä on, miksi ei kerro.
Ei kuulu sulle. Ei olisi sunkaan kannattanut kertoa.
Naiset kyllä osaavat arvioida toisten naisten painon näiden käyttämien vaatteiden perusteella ja omaan painoonsa verraten.
Naiset kyllä osaavat arvioida toisten naisten painon näiden käyttämien vaatteiden perusteella ja omaan painoonsa verraten.
14, niin sanoinkin että arvioisin suunnilleen 90kg mutta kun yritämme yhdessä laihduttaa niin mikä yksinoikeus hänellä on vahtia minun painoani?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyi vittu mitä laardikasaa paukutat.Tuu tänne niin lyön vesurilla pippelisi poikki.Miten voit kohdella noin huonosti pippeliäsi ja tunkea sitä laardikasaan??
Ap taitaa olla itsekin nainen.
hommaa vaaka joka säilyttää mittaustuloksia :D
Tämä on se sama pikkupervo palstahullu, joka postaa kuvia ylipainoisista jenkkinaisista ja kysyy mielipiteitä heistä.
Niin, olette siis lesbopari? jos sulla kerran rinnat ja peppu kasvaneet?
Vierailija kirjoitti:
6, minulla ei ole pippeliä koska olen nainen myös.
Ap
Niin minä vähän ajattelinkin.
No mitä sinä sillä painolla teet?