Saako tuplapalkkan jos menee huomenna töihin?
Niin.
Minulla olisi siis vapaa, mutta koska ei ole elämää, ajattelin mennä hommiin kun niitä olisi.
Saako tuplapalkan juhannusaatosta, vaikke se ole pyhäpäivä?
Kommentit (19)
Useimmilla aloilla palkka on normaali palkka päivävuorossa. Katso oman alasi työehtosopimus, sieltä löytyy varma tieto.
Ei saa, ellette ole työpaikalla erikseen tällaisesta sopinut.
Jos oot vassari niin voit yrittää saada kahdeksan tunnin liksan kuuden tunnin duunilla.
Novoiperkele.
Eli jossain on vaan sovittu, että juhannusaatto on palkallinen vapaa?
Ja jos menee duuniin niin sitten on duunissa, mutta saa silti vain normipalkan.
Jos olet paperitehtaalla, niin voit saada juhannusviikonlopusta 2500-3000 euroa.
Minä saisin triplapalkan, mutta en mene.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet paperitehtaalla, niin voit saada juhannusviikonlopusta 2500-3000 euroa.
heh ja oikeastaan mitään tekemistä ei ole
mun mies "vahtii" sellukannuja kolme päivää ja tienaa bruttona juhannuspyhistä juurikin tuon mainitun 2700 euroa ja risat päälle
Matkailu-, ravintola- ja vapaa-ajan palvelut (työntekijät ja esimiehet)
Korotettu palkka
Juhannuspäivänä tehdystä työstä tulee aina maksaa 100 %:lla korotettu palkka. Myös iltatyö-, yötyö- ja varavastaavanlisät on maksettava korotettuina.
Jos juhannusaattona työskennellään kello 15.00 jälkeen, korvataan peruspalkka sekä ilta- ja varavastaavanlisät 50 %:lla korotettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heh ja oikeastaan mitään tekemistä ei ole
mun mies "vahtii" sellukannuja kolme päivää ja tienaa bruttona juhannuspyhistä juurikin tuon mainitun 2700 euroa ja risat päälle
No eipä siellä sentään ole aikaa imppailla ilokaasuja, vai mitä niillä naisten työpaikoilla nyt tehdäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Teetkö tuplamäärän duunia?
Tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä saisin triplapalkan, mutta en mene.
En minäkään menisi jos minulla olisi elämä.
ap
Kyl teknologiateollisuudessa ainakin saa kaksinkertaista.
Voittaa se av-palstailun.
Tuskin meillä kellään nyt paikalla olevalla ihan hirveästi mitään elämää on.
Media-alalla klo 18 asti saa huomenna normaalipalkkaa, siitä eteenpäin tuplat, lauantaina 2,5-kertainen ja jos on iltavuorossa, siihen tulee vielä vuorolisäkorotus ja lisäksi saa kaksi ylimääräistä vapaapäivää, sunnuntaina normaali sunnuntain tuplaliksa.
Riippuu sun alan TES:stä. Luepa sieltä.