käyttääkö kukaan enää digikameraa?
Löysin laatikon uumenista sellaisen, kännykkä on ainakin minun osaltani korvannut kameran..
Kommentit (16)
Järkkäriä päivittäin, mutta pokkaria ei tule käytettyä.
minkä ajattelit siinä puhelimessa olevan ellei digikameran?
Anteeksi, mutta mikä on järkkäri?
Sinkkumies
Nämä on taas näitä lasten aloituksia... Sama kuin se iänikuinen "Siis käyttääkö joku muka ihan oikeesti jotain pöytäkonetta, mulla ainakii on siis tabletti ja mä siis käytän vaan sitä!!1!"
Jos haluaa vain napsia selfieitä ja pelleillä uusimman appsin kanssa niin onhan se kännykkä siihen hyvä. Jotkut meistä taas haluavat järkkärin tuomat edut. Huomaat kyllä eron kunhan opit käyttämään omastasi muutakin kuin automaattiasetuksia.
Meidän kolmevuotiaalle ostettiin just digikamera.
Käyttää hyvää digikameraa, kuka tyytyy kännyn kameraan? Aloitteleva kuvaaja. Käytämme miehen kanssa, kännyn kamerasta ei voi puhua edes samana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttää hyvää digikameraa, kuka tyytyy kännyn kameraan? Aloitteleva kuvaaja. Käytämme miehen kanssa, kännyn kamerasta ei voi puhua edes samana päivänä.
Kaikki eivät ole "aloittelevia kuvaajia" eivätkä kuvaajia ollenkaan. Vaan ottavat ihan kuvia omaksi huvikseen, johon nykyään nämä kännyköiden kamerat ovat ihan yhtä hyviä kuin peruspokkarit.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Järjestelmäkamera. Siinä on kuvausohjelmia ja asetuksia, irrotettavat objektiivit jne. Järkkärin ja kännykän vertailu sekä asetusten että kuvanlaadun suhteen on kuin vertaisi tuliterää Mersua mummon fillariin.
Tietenkin, kännykän kamerojen kuvakennot eivät edelleenkään taida vetää vertoja oikeille kameroille.
Jos joskus ilmestyy älypuhelinmalli, jonka voidaan luvata "kestävän ikuisesti", niin vasta sitten harkitsen kamerallisen kännykän ostamista. - Voi olla, etten ostaisi sittenkään.
Ei käytä. Kaikki ovat siirtyneet takaisin filmiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei käytä. Kaikki ovat siirtyneet takaisin filmiin.
Tämä. Aarghh tätä kysymysten tasoa av:llä.
Kyllä ammattilaiskäyttöön tarkoitettavat huippukamerat voittavat puhelimen kameran edelleen.
Vähän sama kun kysyisi, että käyttääkö kukaan enää tietokonetta, kun puhelimessa on netti, vaikka tietokone on edelleen täysin omaa luokkaansa raakaa tehoa vaativien ohjelmistojen pyörittämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Järjestelmänvalvoja, se on sama kuin moderaattori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinkkumiesJärjestelmänvalvoja, se on sama kuin moderaattori
Järjestyksenvaslvoja, ent. järjestysmies.
Miksi kännykkä ja digikamera poissulkisi toisensa? Mä käytän kännykän kameraa,kun haluan lähettää kuvia kännykällä,ja joskus kuvaan jotain "muistilapuksi"(esimerkiksi näen kaupassa kirjan,jonka haluan etsiä kirjastosta myöhemmin).Digikameralla taas otan kunnon kuvia,jotka teetän "oikeiksi kuviksi" albumiin laitettavaksi.
Joo järkkäriä. Mutta kännykkä kyl aika hyvin korvannut pokkarit.