Miten miehesi suhtautuu seksileluihin?
Minulla on uusi suhde ja olen tässä miettinyt, milloin on aika esitellä miehelle tärisevät ystäväni :D ei ole mitään käsitystä, miten mies tulee suhtautumaan asiaan. Seksimme on ollut hyvin perinteistä jos niin voi sanoa, mutta sellaisesta me juuri nautimme. Olin vuosia sinkkuna joten jokunen lelu on laatikkoon kertynyt. Mites teillä on otettu seksilelut mukaan sänkyyn? :)
Kommentit (10)
Meillä mies on yleensä se joka ehdottaa että otetaanpas yöpöydän laatikosta joku lelu... ja miehen ehdotuksesta ne lelut on myös hankittu. Sieltä yöpöydän laatikosta löytyy nyt dildo ja kaksi pepputappia +liukuvoidetuubi.
Todella hyvin, exänsä ei sellaisia suostunut hankkimaan, meillä ovat kovassa käytössä.
Penisrenkaastakin tykkää
Hienosti suhtautuu ja olemme niistä molemmat kiinnostuneita. Meillä lelut ovat tulleet mukaan ihan sillä, että ehdotin asiaa. Enemmän itse olen tuota leluasiaa ajanut ja ostellut uusia. Olen ihan suoraa kysynyt miehen mielipidettä, yhtä lelua on tainnut itse ehdottaa. Puhuminen suoraa on siis mielestäni paras keino. Meillä on yhteistä liittoa takana yli 10 vuotta ja taannoin kävi hassu juttu, oli yksi asia jota molemmat olivat kiinnostuneet kokeilemaan, mutta kumpikaaan ei kehdannut ottaa asiaa puheeksi. Monta vuotta meni hukkaan kun ei kehdattu puhua. :D Vahingosta viisastuneina meiltä todella sujuu tuo puhuminen jo. Täytyy osata olla herkkä toisen toiveille ja sanoa suoraa jos ei kiinnosta, koittaa silti keskustella ja ottaa toinen vakavasti halveksumatta tai nauramatta.
Mieheni on ostanut minulle Womanizerin ja jompi kumpi ehdottaa jos katsoo että se otetaan mukaan. Minulla on lupa käyttää sitä yksinkin. Silloin tällöin mies kysyy, että onhan se ladattuna.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies on yleensä se joka ehdottaa että otetaanpas yöpöydän laatikosta joku lelu... ja miehen ehdotuksesta ne lelut on myös hankittu. Sieltä yöpöydän laatikosta löytyy nyt dildo ja kaksi pepputappia +liukuvoidetuubi.
Meillä ihan sama juttu! Anaalitappia kahta erilaista sekä dildoja kolme erilaista. Käy aina sieltä ottamassa esille itse innoissaan.
Mies osti minulle vibraattorin, kun olimme etäsuhteessa muutaman kuukauden. Hän katsoi web-kameralla kun käytin sitä, ja tykkää katsella myös irl. Nykyään sitä tulee vähemmän käytettyä, mutta joskus siitä on toki apua kun olen yksin kotona, mies on poissa ja himo käy kovaksi.
Satunnaisesti mies kysyy, haluanko vibran mukaan petiin. Sen kanssa saan hieman erilaisia orgasmeja ja sellaisissakin asennoissa, joissa en yleensä niin helposti saa. Nauttii kovasti siitä, kun minä nautin. Lisäksi hänen ei tarvitse tällöin niin paljon keskittyä minun tyydyttämiseeni, vaan hän voi nauttia siitä, kun minä tyydytän itseäni vibralla. Joskus on kiva keskittyä enemmän toiseen, joskus haluaa vain nautiskella ilman suurta vaivaa. Vaihtelu virkistää.
Muita leluja ei ole ainakaan vielä tullut mieleen hankkia, ei ole ollut järin suurta mielenkiintoa. Pari vuotta ollaan seurusteltu.
N26
Hän laittoi kaikki minun seksilelut Kånkeniin ja kantoi sen navettaan. Nyt haisevat kaikki ihan paskalle ja olen vähän katkera hänelle nyt kyllä siitä.
Masturbointi on syntiä, joten luulen, että hän ei suhtautuisi kovin hyvin.