Miksi toiset eivät seurustele tosissaan ikinä
Poissuljettuna ihmiset, jotka haluavat olla yksin... siis asiaan, itselläni on lukematon määrä ystäviä/kavereita jotka eivät vain ole koskaan seurustelleet kunnolla, vaikka haluaisivat. Nämä inaiset rakkauden etsijät välillä tapailevat ja tutustuvat mahdollisiin kumppaneihin, mutta pari kuukautta tätä ja koko homma hajoaa kasaan.
Onko rima/odotukset liian korkealla?
Eikö se oikea vain ole edes 30 henkilön joukossa?
Kun on elänyt pitkään yksin, onko yksinkertaisesti vaikeaa yrittää edes jakaa elämää toisen kanssa?
Ja sitten valitettava tosiasia naisten keskuudesta, ne pahat pojat kiinnostavat, joita ei kiinnostaa muu kuin pimppi.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Poissuljettuna ihmiset, jotka haluavat olla yksin... siis asiaan, itselläni on lukematon määrä ystäviä/kavereita jotka eivät vain ole koskaan seurustelleet kunnolla, vaikka haluaisivat. Nämä inaiset rakkauden etsijät välillä tapailevat ja tutustuvat mahdollisiin kumppaneihin, mutta pari kuukautta tätä ja koko homma hajoaa kasaan.
Kun on elänyt pitkään yksin, onko yksinkertaisesti vaikeaa yrittää edes jakaa elämää toisen kanssa?Ja sitten valitettava tosiasia naisten keskuudesta, ne pahat pojat kiinnostavat, joita ei kiinnostaa muu kuin pimppi.
Ap, miksi kysyt? Mikä on oma tilanteesi? Oletko elänyt koko elämäsi ilman sinkkuaikoja?
Ehkä omien kokemustesI jakaminen auttaisi muitakin.
Vierailija kirjoitti:
11 jatkaa. On ollut muutama tapailu, osa kestänyt lähes 2kk ilman seksiä.Yhden kanssa sitä oli, mutta mies sitten halusikin vain sitä. Eli ei vaan toimi mun kohdalla. Minua sanotaan kauniiksi, olen hyvässä työssä, pärjään omillani, mutta aina se jokin puuttuu. En enää edes usko mihinkään suhteeseen, kun mukavasti alkaneet tapailut ovat opettaneet, ettei jatkoa seuraa. Olen siis yksin, juttelen joskus mukavia miesten kanssa, mutta en lähde treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10, sama täällä. En edes tiedä, miten tapailut alkaa. Tuollainen suhde olisi mulle unelma. Tai sitten olen yksin.
Sinänsä kiva tietää, että meitä on muitakin. Vielä kun osattaisiin elää
Minäkään en tiedä mitä tapailu on. Useampiakin kertoja olen vaihtanut numeroita ja saattanut jopa käydä leffassa / syömässä / keikoilla. Kuitenkaan mitään seurustelusuhdetta näistä ei kehkeydy, vaan lähinnä kyseessä on muutaman kerran yhden yön jutusta.
Mahdollisesti minulla vain on heikot sosiaaliset / seksuaaliset taidot vastakkaisen sukupuolen suuntaan.
-10-
Millainen naisen pitäisi olla, jotta kiinnostaisi ikäryhmänsä miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11 jatkaa. On ollut muutama tapailu, osa kestänyt lähes 2kk ilman seksiä.Yhden kanssa sitä oli, mutta mies sitten halusikin vain sitä. Eli ei vaan toimi mun kohdalla. Minua sanotaan kauniiksi, olen hyvässä työssä, pärjään omillani, mutta aina se jokin puuttuu. En enää edes usko mihinkään suhteeseen, kun mukavasti alkaneet tapailut ovat opettaneet, ettei jatkoa seuraa. Olen siis yksin, juttelen joskus mukavia miesten kanssa, mutta en lähde treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10, sama täällä. En edes tiedä, miten tapailut alkaa. Tuollainen suhde olisi mulle unelma. Tai sitten olen yksin.
Sinänsä kiva tietää, että meitä on muitakin. Vielä kun osattaisiin elää
Minäkään en tiedä mitä tapailu on. Useampiakin kertoja olen vaihtanut numeroita ja saattanut jopa käydä leffassa / syömässä / keikoilla. Kuitenkaan mitään seurustelusuhdetta näistä ei kehkeydy, vaan lähinnä kyseessä on muutaman kerran yhden yön jutusta.
Mahdollisesti minulla vain on heikot sosiaaliset / seksuaaliset taidot vastakkaisen sukupuolen suuntaan.
-10-
Voisiko joku mies kertoa, että miksei omillaan toimeentuleva nainen ole sopiva seurustelusuhteeseen? Tai mitä tämän naisen pitäisi tehdä, että muuttuisi ikäryhmässään kiinnostavaksi? Ikää ja pituutta kun ei voi muuttaa, mutta montaa muuta ominaisuutta kuitenkin voi.
-10-
Käy katsomassa peiliin, sillä sieltä se vastaus löytyy mikset kelpaa.
uskoisin että joistakin ihmisistä ei vain ole sitoutumaan yhteen ihmiseen ja suhteeseen ja toisilla kiinnostus vain lopahtaa kauhean nopeasti. kaipa jotkut ei vaan ihastu ja kiinnostu helposti.
en voi kyllä puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä :D
Miksi ostaa lehmä, kun maitoa saa kaupastakin?
osa on varmasti epävarmoja itsestään/huono itsetunto (en väitä että kaikki ovat) Suhteessa kun pitää uskaltaa olla avoin, oma itsensä, hyvineen ja huonoine puolineen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on elänyt pitkään yksin, onko yksinkertaisesti vaikeaa yrittää edes jakaa elämää toisen kanssa?Ja sitten valitettava tosiasia naisten keskuudesta, ne pahat pojat kiinnostavat, joita ei kiinnostaa muu kuin pimppi.
Ap, miksi kysyt? Mikä on oma tilanteesi? Oletko elänyt koko elämäsi ilman sinkkuaikoja?
Ehkä omien kokemustesI jakaminen auttaisi muitakin.
Ap kadonnut?
Mitä tarkoittaa tosissaan seurusteleminen? Olen seurustellut monesti mielestäni ihan tosissani, vaikka aina olen tiennyt että en seurustele kenenkään kanssa loppuelämää eikä perhe tule kysymykseen.
Kummastuttaa pientä kulkijaa... ei haluta lapsia, eikä seksiä. Mitä se seurustelu sitten oikein on?
Alussa ihastutaan ja silloin se seksi kuuluu asiaan vaikka ihan joka ikinen päivä. Mies rakastaa teoilla, mutta jos kokee tulevansa torjutuksi niin varmasti tapailu jää muutamaan kertaan ellei väärinkäsitys selviä esim. puhumalla.
Vierailija kirjoitti:
En kelpaa kellekään. En halua lapsia mutta haluaisin loppuiän kestävän suhteen, mutta kaikki tapailemani miehet haluavat joko vain panosuhteen tai sitten lapsia. Kumpikaan vaihtoehto ei kelpaa mulle.
Eli jos jotkut miehet ovat halunneet lisääntyä kanssasi, ovat he myös halunneet parisuhteen siinä samalla? En ole koskaan kuullutkaan sellaisesta miehestä joka haluaisi tehdä naisen kanssa lapsen haluamatta kuitenkaan olla suhteessa tämän kanssa.
Mulle kelpaisi hyvinkin panosuhde, mutta itse en kelpaa edes siihen.