Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijää paikalla?

Vierailija
23.06.2016 |

Vaikeuksia on paljon ja usko alkaa loppua. Helpottaisikohan kohta? Näkyisikö, miten elämäntilanne kehittyy? Kiitos.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen hyvin. Hetikohta helpottaa.

Vierailija
2/17 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näen hyvin. Hetikohta helpottaa.

Kiitos. Kunpa kävisikin näin. Voimat ovat lopussa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa, helpottaa, törmäät johonkin avokätiseen, en näe kumpi on vai onko ihminen ensinkään..

Vierailija
4/17 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokätinen tarkoittaa varmaan sitä, että saan apua ei-materiaalisiin asioihin, joita on nyt paljon ja liian isoja asioita. Raha-asioita nimittäin en murehdi, muita ongelmia on niin paljon. ap

Vierailija
5/17 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avokätinen tarkoittaa varmaan sitä, että saan apua ei-materiaalisiin asioihin, joita on nyt paljon ja liian isoja asioita. Raha-asioita nimittäin en murehdi, muita ongelmia on niin paljon. ap

Tuohon suuntaan tulkitsisin..

Vierailija
6/17 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon suuntaan tulkitsisin..

Elämä on antanut vaikeuksia liikaa kerralla, ehkä nyt antaa korjausliikettä saman verran ja poistaa nuo vaikeudet. ap 

Vierailija
7/17 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen vaaleatukkaisen miehen. Pitkä liehuva letti. Nuori mies. vakava ilme. Kertooko sinulle jotakin tämä?

Vierailija
8/17 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen vaaleatukkaisen miehen. Pitkä liehuva letti. Nuori mies. vakava ilme. Kertooko sinulle jotakin tämä?

Ehkä joku tuleva tuttava, koska nyt ei ole elämässä ketään sellaista, johon tämä kuvaus sopisi. Alkoi kiinnostaa, mutta vaikka kuinka käyn läpi tuttuja ihmisiä, mieleen ei tule ketään tällaista. ap

Vierailija
9/17 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinenkin näkijä paikalla.

En haluaisi olla tyly tai negatiivinen mutta joku hukkuu pian 48 tunnin sisällä

Vierailija
10/17 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet kuolemaan, näen sen.

Vierailija
11/17 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulet kuolemaan, näen sen.

Olen vakavasti harkinnut itsemurhaa näiden vaikeuksien keskellä, joten kirjoitit oikein osuvasti. ap

Vierailija
12/17 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mielikuva joukosta ihmisiä tarpomassa lumisessa, synkässä maastossa. Siellä missä nämä ihmiset on jostain syystä lunta, vaikka muualla on kesä. Lisäksi tuuli vaikeuttaa kulkemista, mutta se vaikeuttaa jostain syystä eniten yhden joukosta kulkemista. Muut kulkevat suhteellisen vaivatta eteenpäin, mutta yksi jää jälkeen, ja välillä tuuli jopa kaataa hänet maahan. Kun tämä kaatunut pyytää odottamaan ja valittaa tuulesta, eräs muusta joukosta sanoo, että ei tuuli sinun ongelmasi ole vaan se että annat sen riepottaa niin. 

Tuulen kanssa taisteleva miettii, että minkä minä sille voin, jos kerran tuuli heittelee niin etten PYSTY etenemään. Mutta ihmettelee samalla, että miten nuo muut pystyvät, saman tuulenhan luulisi käyvän sielläkin, vain kymmenisen metriä edessä. Sitten tulee hulluuden ja sairauden pelot. Mutta mielikuvassani on jonkin matkan päässä ikään kuin risteys, jonka jälkeen alkaa alamäki, ja se tuulessa kaatuillut tietää, että kun pääsee sinne asti, kulku alkaa olemaan helpompaa, kun alamäki auttaa. Näen siis parempaa tulossa varsin pian.

Vierailija
13/17 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jotenkin jumissa kuin linnoituksen keskellä, josta et tunnu pääsevän pois. Liittyykö tähän ruskeahiuksinen mies. Jos jatkat hänen kanssaan tunteesi vaihtelevat äärestä toiseen. Kaikki on kuin jonkin harson peitossa. Et tiedä, mitä todella haluat ja päätösten tekeminen on vaikeaa. Tasapainoa ja apua kuitenkin etsit ja mielesi rauhoittamalla ja sydäntä kuuntelemalla sen löydät. Älä unohda rakastaa itseäsi. Tulevassa näen sinut tietoisempana ja rauhallisena. Vaikeudet ovat kypsyttäneet sinua henkisesti.

Vierailija
14/17 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen että kun talven selkä taittuu, kaikki on paremmin.

Onko kyseessä raha-asiat ja sitoumukset?

Harkitse terapiaa.

Itse sain juuri äskettäin suuren avun terapiatunnin aikana kun oivalsin ison asian ja vapauduin menneisyydestä osittain.

Vierailija
15/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee mielikuva joukosta ihmisiä tarpomassa lumisessa, synkässä maastossa. Siellä missä nämä ihmiset on jostain syystä lunta, vaikka muualla on kesä. Lisäksi tuuli vaikeuttaa kulkemista, mutta se vaikeuttaa jostain syystä eniten yhden joukosta kulkemista. Muut kulkevat suhteellisen vaivatta eteenpäin, mutta yksi jää jälkeen, ja välillä tuuli jopa kaataa hänet maahan. Kun tämä kaatunut pyytää odottamaan ja valittaa tuulesta, eräs muusta joukosta sanoo, että ei tuuli sinun ongelmasi ole vaan se että annat sen riepottaa niin. 

Tuulen kanssa taisteleva miettii, että minkä minä sille voin, jos kerran tuuli heittelee niin etten PYSTY etenemään. Mutta ihmettelee samalla, että miten nuo muut pystyvät, saman tuulenhan luulisi käyvän sielläkin, vain kymmenisen metriä edessä. Sitten tulee hulluuden ja sairauden pelot. Mutta mielikuvassani on jonkin matkan päässä ikään kuin risteys, jonka jälkeen alkaa alamäki, ja se tuulessa kaatuillut tietää, että kun pääsee sinne asti, kulku alkaa olemaan helpompaa, kun alamäki auttaa. Näen siis parempaa tulossa varsin pian.

Tämä kuvaus osuu nappiin. Itku tuli lukiessa. Tilanteessa on monta ihmistä, minä pärjään heikoimmin lähinnä sairauden takia. Välillä tuntuu, että tulen kohta hulluksi voimien loputtua. Toivottavasti tuo helpompi aika koittaa niin pian kuin mahdollista. ap

Vierailija
16/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jotenkin jumissa kuin linnoituksen keskellä, josta et tunnu pääsevän pois. Liittyykö tähän ruskeahiuksinen mies. Jos jatkat hänen kanssaan tunteesi vaihtelevat äärestä toiseen. Kaikki on kuin jonkin harson peitossa. Et tiedä, mitä todella haluat ja päätösten tekeminen on vaikeaa. Tasapainoa ja apua kuitenkin etsit ja mielesi rauhoittamalla ja sydäntä kuuntelemalla sen löydät. Älä unohda rakastaa itseäsi. Tulevassa näen sinut tietoisempana ja rauhallisena. Vaikeudet ovat kypsyttäneet sinua henkisesti.

Lähipiirissä on ruskeahiuksinen mies, mutta emme ole sillä tavalla läheisiä, että minulla olisi todella suuria tunteita. Ratkaisuja en tunnu löytävän siihen, mitä haluaisin elämältä. Tulevaisuus kuulostaa lohdulliselta. ap

Vierailija
17/17 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen että kun talven selkä taittuu, kaikki on paremmin.

Onko kyseessä raha-asiat ja sitoumukset?

Harkitse terapiaa.

Itse sain juuri äskettäin suuren avun terapiatunnin aikana kun oivalsin ison asian ja vapauduin menneisyydestä osittain.

Kiitos viestistä, mutta en sure raha-asioita. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän