Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kaunis istuva kesäbleiseri hoikalle kokoa S/36 (XS/34)?

Vierailija
23.06.2016 |

Olen etsinyt kaikkialta kivaa kesäbleiseriä, mutta en löydä mistään istuvaa. En siis halua mitään pussia vaan kauniisti tyköistuvan bleiserin. Koot S ja 36 ovat kokeilemissani kaupoissa olleet kaikki liian isoja, vaikka yleensä käytän kokoa 36/S. Pienempiä kokoja ei ole ollut saatavilla. Olisin kovin kiitollinen vinkistä, mistä tällaisen istuvan bleiserin voisi löytää.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Missä kaupoissa olet käynyt? Ainakin Espritillä oli kuukausi sitten kivoja, minulle niukkalinjaisia bleisereitä, mutta kun olen kokoa 40 niin en tietysti osaa sanoa pikkukokojen istuvuudesta.

Bleiserit kyllä ovat enimmäkseen myynnissä keväällä ja kesällä sitten kaupoilla on enemmän esillä hellevaatetta. Eli parhaat valikoimat lie menneet.

Vierailija
2/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sössö ei näe tätä...vahinko on jo tapahtunut, syömishäiriöinen kokohullu on jo paikalla.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
4/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Kokosi on L, ei S.

Mistä sinä tiedät, mitä kokoa ap on?

Vastauksena kysymykseen: Minä teettäisin, näin saa sopivaa kokoa.

Vierailija
5/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssss, oletko vähän tyhmä? Sinun taulukkosi mukaan aloittajan kokohan olisi M ei L. 36 oli liian iso.

Voisitko vastata yhteen kysymykseen, jota aina välttelet? Oletko jotenkin ruma naamastani? Miltä näytät noin muuten?

Vierailija
6/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ssss, oletko vähän tyhmä? Sinun taulukkosi mukaan aloittajan kokohan olisi M ei L. 36 oli liian iso.

Voisitko vastata yhteen kysymykseen, jota aina välttelet? Oletko jotenkin ruma naamastani? Miltä näytät noin muuten?

Koot ovat valtavia.

Olen jo vastannut tuohon kysymykseen

Mistä vastauksen löytää? Mikset voinut vastata uudestaan?

Vierailija
7/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koot ovat valtavia.

Olen jo vastannut tuohon kysymykseen

Koot eivät välttämättä kerro ihmisen mitoista mitään.

Vierailija
8/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss, sinähän olet kiinnostunut vaatteista ja muodista, etkö osaisi ennemmin vastata ap:n kysymykseen?

Vierailija
9/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando on tosiaan yksi hyvä ostopaikka. Olen selannut sieltä myös bleisereitä, vaikka juuri niitä en ole tilannut, koska ei ole ollut tarvetta. Mutta muuta olen tilannut ja olen tosi tyytyväinen tilausten luotettavuuteen ja nopeuteen. Viimeksi tein tilauksen eräänä perjantai-iltana ja seuraavan viikon keskiviikkona paketti oli minulla. 

Vierailija
10/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Asokselta.

Vierailija
11/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ssss, sinähän olet kiinnostunut vaatteista ja muodista, etkö osaisi ennemmin vastata ap:n kysymykseen?

Ei hän osaa vastata. Hänen elämäntehtävänsä on näpäytellä muita, jotka eivät ole hänen määritemänsä mukaan hoikkia. Tähän viestiin tulee sitten vastaukseksi huutoa ja miljoonia huutomerkkejä, koska ssss ei vain osaa hillitä itseään.

Vierailija
12/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:n divided mallistossa myydään kokoon 32 asti. Kun tuntuu, että vaatteet senkus vaan isonee ajan kuluessa, että vaikka pysyy samankokoisena, niin pienempään ja pienempään pitäs siirtyä. Kaikki omat jakkuni ja bleiserini ovat H&M:ltä joko kokoa 34 tai 32. Toki onko niitä juuri nyt mallistossa, niin paha sanoa.

13/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä, sössöä kiinnostaa ihmisten parjaaminen, kaikenlainen turha riekunta, ja toitotus siitä että pitäisi olla pygmin kokoinen.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
14/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti H&M on ainut kauppa, josta olen löytänyt tarpeeksi siroja bleisereitä. Niissä usein vyötärö on tehty kapeaksi ja hihatkin ovat sopivan slimmit. Sen verran noissa vaan täytyy katsoa, ettei osta mitään keinokuiturötkälettä, koska niitä ei pidä sisällä päällään puolta tuntia pidempään ilman ylitsevuotavaa hikoilua. 

Erehdyin viimeksi alennusmyynti huumassa ostamaan pari merkkibleiseriä, mutta kaappiin ne ovat jääneet kun näyttävät jotenkin kolhoilta ja lisää helposti sen +5 - 10 kg olemukseen.

Vierailija
15/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään bleiseri ei näytä kauniilta keskikokoisen päällä.

Älä hauku muita ihmisiä ja valehtele. Sinun mielipiteesi ei ole fakta. Deal with it.

Vierailija
16/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju vahvisti sen, minkä jo tiesin. Sössöllä ei ole muotitajua.

Vierailija
17/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

19: Hm? Olen kiinnostunut vaatteista, jos henkilöllä on kroppaa kantaa niitä. Viimeisin kommentti:

ssss kirjoitti:

Jumpsuiteja on erilaisia, pidän tyyliltään tämänlaisista :

http://kuvapilvi.fi/k/yw6W.jpg

http://www.vauva.fi/comment/26106775#comment-26106775

21: En valehtele enkä hauku, totesin faktan joka ei miellytä sinua, hani.

Et muuta osaakaan. Enemmän sinun suuruudenhullut houreesi minua huvittavat.

Vierailija
18/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartalon ylimääräinen on sinusta siis muotajua? No, todettakoon että Suomi on siinä tapauksessa täynnä erityisen muodikkaita ihmisiä läskeineen ;D

Takaisin koulunpenkillle opettelemaan luetun ymmärtämistä kenties? Oikein tyylitietoinen ihminen saa vaikka perunasäkin näyttämään hyvältä.

Vierailija
19/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartalon ylimääräinen on sinusta siis muotajua? No, todettakoon että Suomi on siinä tapauksessa täynnä erityisen muodikkaita ihmisiä läskeineen ;D

Takaisin koulunpenkillle opettelemaan luetun ymmärtämistä kenties? Oikein tyylitietoinen ihminen saa vaikka perunasäkin näyttämään hyvältä.

Nah, ylimääräinen pilaa jokaisen onnistuneen asun. Voit tosin uskotella itsellesi mitä vain.

Mielipide ei fakta. Ja sekös sinua ärsyttää. Minun ei tarvitse uskotella mitään itselleni. Minulla on oma tyyli ja juuri minulle sopivia vaatteita. Uusia passiivis-aggressiivisia letkauksia odotellessa....☕

Vierailija
20/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nah, ylimääräinen pilaa jokaisen onnistuneen asun. Voit tosin uskotella itsellesi mitä vain.

Mielipide ei fakta. Ja sekös sinua ärsyttää. Minun ei tarvitse uskotella mitään itselleni. Minulla on oma tyyli ja juuri minulle sopivia vaatteita. Uusia passiivis-aggressiivisia letkauksia odotellessa....☕

Pakene todellisuutta rauhassa, mussuta vaikka pari pullaa samalla 🍰🍩🍪🍮

Voi että :D! Sössö on kyllä niin hauska ja täysin todellisuuspakoinen. Taitaa kiukuttaa jo etukäteen, kun ei voi koskaan syödä herkkuja vaan pitää heti oksentaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän